dinsdag 24 november 2015

Thankful Tuesday

Hey girls vandaag is het weer dankbare dinsdag, ik heb al vaker een blogpost gemaakt met die titel, maar dan op mijn 365 dagen creatief blog. 
Er is altijd veel om dankbaar voor te zijn, mijn fijne werk, blij met manlief en met dochterlief, dankbaar voor al die lieve mensen om me heen...dankbaar voor al die geweldige Tante Betsy jurkjes...


Vandaag werd ik verwend met een grote doos van Sokken-online, gevuld met Apollo panty's in bijna alle kleuren van de regenboog hihi. 
Op mijn creatieve blog werd al vaker gevraagd waar ik mijn vrolijke leggings/panty's vandaan had. Soms wist ik het nog wel, uit een winkel in Duitsland, maar soms ook niet. Maar Petra, een mede Tante Betsy liefhebster, tipte me al eerder over Sokken-online.nl en dus gaf ik dat ook door. 


Een tijdje geleden wilde ik toch eindelijk eens een leuke groene legging en keek ik bij Sokken-online, ik bestelde een Apollo panty (€3,95) en nog eentje en nog een paar capri leggings. 
Nu zag ik dat andere jurkjes merken deze panty's ook verkopen en heb ik Jack en Jenny gevraagd of ze me wilden sponsoren, zodat ze ook de Tante Betsy dames kunnen bereiken. En omdat ik inmiddels tegen iedereen vertel waar ze van die vrolijke panty's/leggings kunnen kopen. 


Dankbaar voor al die fijne panty's die ik vandaag kreeg (60 denier), waar ik leggings van maak ;). Ik knip altijd het naadje eraf en zo heb ik een legging. Ik draag toch altijd cowboy laarzen en ze blijven heel mooi en het rafelt ook niet. 
Maar ze hebben ook kleurrijke leggings hoor!
Ik kreeg er ook twee, lekker dik 200 denier!, daar heb ik nog geen ervaring mee, maar ga ik zekers binnenkort hier delen. 


Okay girls, jullie begrijpen dat dit in feite een gesponsorde blogpost is, maar ook hierin geldt dat ik lekker mijn ding doe en ben wie ik ben. 
Er staat een banner (rechts in de webversie) van Sokken-online, maar ook van een andere sponsor (binnenkort meer erover ;)) én van Tante Betsy :). Klikken jullie daar als je wilt gaan shoppen, levert wellicht nog meer leuke winacties op!
Ik heb tevens vandaag de webversie van het blog aangepast, wat vinden jullie ervan?


Denken jullie er nog aan om je foto's voor de Tante Betsy Winactie in te sturen naar mijn mailadres ?! Zonder foto doe je niet mee...ja ik moet streng zijn, morgen is jullie allerlaatste kans. 
Ook als je je nog niet hebt aangemeld, gewoon doen, niet twijfelen! Hier lees je de voorwaarden nog eens en kun je je reactie achterlaten;

Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Wat cool dat je zo'n doos leggings krijgt!
    Ik ga het niet redden om een foto in te sturen, helaas doe ik dan dus niet mee met de give away.
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Christel je kunt toch vast wel iets geks maken met een paar afbeeldingen van Tante Betsy jurkjes die je leuk vind en een foto van jezelf of zo erbij...of een leuke spreuk...
      Jij als creatieve dame weet vast wat leuks te verzinnen, te bedenken en in een collage of zo te verwerken.
      Hoeft echt niet superdepuper zijn... ;). Ik zie morgen gewoon nog eentje verschijnen :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat heerlijk dat je gesponsord wordt! En dat betekent voor ons gelijk weer adresjes voor leuke gekleurde panty's- ik heb je net een foto toegestuurd voor de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè en ik ga tzt natuurlijk vragen om nog een sponsering van onze jurkjes dag in februari, zou leuk zijn om een paar weg te mogen geven. Heb vandaag zoals te zien is die groene panty (nu legging;)) weer aan en hij is echt van mooie zachte en dikke kwaliteit, ik ben er blij mee en met die prachtige panty's die ik vandaag kreeg. En je collage is binnen, love it! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Hoe is de aanvoering van de panty en ligging? Ik vind het altijd lastig om een goede maat te kiezen, maar zoek nog wel nieuwe.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb zelf maat L/XL gekozen, maar ik weet dat Petra altijd XXL neemt. Ik heb zelf natuurlijk korte pootjes en de naad eruit geknipt. Ik zal er morgen eens eentje aan gaan doen als panty en er dan op terug komen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Goed bezig!!
    Ben als fietster zeer benieuwd naar de 200 denier!
    Blog ziet er goed uit én ik ben benieuwd naar je bericht over Urban Hippies :-)))
    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat heeft U goed gezien mevrouw hihihi, ja leuk hè ik heb Femke aangeschreven en bleek dat ze mij ook al gespot had en me had willen gaan mailen. Hopelijk komen morgen de Hip Pockets binnen :). Nou ik fiets ook en vind die 60 denier panty ook heel fijn. Maar review over de 200 denier zal ik snel gaan doen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Graag! :-)) Volgens mij heb ik tot nu toe in de winter alleen 60 en 100 denier gedragen. 200 denier in de vrieskou? Wie maakt me dan wat? :-)))
      Nu nog fatsoenlijke regenkleding zonder dat je jurk opgefroemeld in je regenbroek zit... Ook erg charmant met omkleden op het werk whahahaaa! Gat in de markt! Windvangende regenponcho's vind ik nl ook niet zo geslaagd.
      Liefs!

      Verwijderen
    3. Oooohhh! Ik zie ook overknee beenwarmers in allerlei kleuren! Dat lijkt me ook wel wat! :-))

      Verwijderen
    4. Hey lieverd ik denk dat het allemaal niet zo heel veel uitmaakt. Het helpt gewoon om iets aan je been te hebben. Een spijkerbroek in de vrieskou is ook koud. Ik merk zo het verschil niet op de fiets en heb altijd een pantylegging aan. Heb ook thermo panty's/leggings en ja die zijn wel wat warmer.
      Er is een heel leuk merk regenjassen 'happy rainy days' heeft heerlijke kleurrijke regenjassen en capes. Ik heb als het heel hard regent een cape op de fiets en ben daar toch wel blij mee, maar idd soms vangt die wind ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Heb een panty besteld hoor !! fuchia natuurlijk.:-)
    en over die dikke leggins hoor ik ook graag je mening { koukleum}
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi heerlijk! Ja zo fijn om gewoon allemaal leuke vrolijke kleurtjes te vinden, normaal kom je die alleen in kindermaten tegen :(. Dus heel fijn zo'n Sokken-online met allemaal knalkleurtjes en natuurlijk ook andere kleuren. Voor ieder wat wilt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Mmmm ik denk dat ik ook maar eens op die website ga kijken, je hoort er vast van! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja wat vrolijke kleurtjes kunnen we wel gebruiken hè bij onze vrolijke Tante Betsy jurkjes :). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.