zondag 1 november 2015

Elevator Sunday

Hi girls today I'm going to share some elevator pics with you. 
Esther from Espiratie makes pictures of her outfit in the elevator of to her work on Sunday.

So here they come and you see also Oscar starring in them. Oh love him, he makes me smile everytime I see a picture of him <3. 



Sandra also made an elevator picture for us and mailed it to me. After a couple of times taking the elevator she finally was happy with this picture :D. Thanks for sharing girls! Big hugs to you!


Lovely Sunday evening!
Lots of love from Susan

7 opmerkingen:

  1. Gezellig al die jurkjes. Ik zie het helemaal voor me Sandra die maar omhoog en omlaag gaat :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Naar boven met de lift en met de trap naar beneden :-))) Andersom was wel beter geweest voor de lijn :-)))

      Verwijderen
    2. Hihi heerlijk toch lieverd! Knuff!
      En wat leuk Prie Praat dat je een berichtje achterlaat! :D

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja leuk hè?! Zo te lezen gaan we die vaker zien ;). Nou ja Esther deelt ze al langer hoor op haar Instagram, nu ik daar ook zit kan ik ze hier ook delen :). En zo te lezen gaat Sandra ook vaker een foto voor ons maken, yess wie volgt die ook op haar werk een lift heeft of thuis...als je in een flat woont :). Knuff!

      Verwijderen
  3. Wow, Esther took a lot of pics! So colourful with the 'oeranje' floor!
    Hey Esther, we might be trendsetters! Wouldn't it be nice if Susan could post an elevator post every month? :-)))
    Love,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeah come and share them with me. I'm okay with it!
      Esther takes one every time when she's of to work ;). Hugs!
      Oh yess looking forward to yours :D.

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.