woensdag 18 november 2015

Tante Betsy Give Away Wednesday

Hey hallo Tante Betsy lovers/girls

Ja speciaal voor jullie start vandaag een winactie, een give away, Tante Betsy Give Away Wednesday!
Je kunt kans maken op een kadobon ter waarde van € 30 te besteden in Tante Betsy haar webshop. 
Ik heb mijn Cardie Red per opbod verkocht en Sandra had het winnende bod van €30 en daarmee doe ik nu een winactie. 


Voorwaarden;
* laat hier in een reactie een berichtje achter dat je mee doet, Tante Betsy girls uit andere landen zijn ook welkom!

* ik hoor graag hoe je me volgt, via blogger/bloglovin, via Facebook en/of Instagram. Vermeld in de reactie je naam met welke je me volgt (naam van je Instagram/Facebook account).

* ik wil graag in ruil voor je deelname een leuke foto in mijn postvak ontvangen op mijn emailadres 365happytantebetsydresses@gmail.com van jou in je Tante Betsy jurk/outfit. 
Maak er wat leuks van, wees creatief! Een foto die je nog niet hebt gedeeld en die ik mag gebruiken op mijn Tante Betsy blog. 
Vermeld ook in je email je naam hoe je me volgt en vermeld dat het om de 'Tante Betsy Give Away Wednesday' gaat. 

* de Tante Betsy Give Away Wednesday delen (op je blog, op Facebook, op Instagram) levert extra kansen op, vermeld in je reactie (of reactie op je eigen reactie) waar en deel openbaar en tag #tantebetsygiveawaywednesday (bij Instagram). 

* de winactie loopt tot en met 25 november 2015, de winnares zal bekend gemaakt worden in de blogpost op 26 november 2015. 


Je hebt een week de tijd om een leuke foto te maken, om er creatief mee aan de slag te gaan. 
Ik doe het op deze manier om te voorkomen dat er dames mee doen die alleen maar mee doen om 'iets' te kunnen winnen. 
Deze winactie is daarom ook speciaal voor de echte Tante Betsy liefhebsters/lovers. Met deze kadobon kunnen jullie een gedeelte van een nieuw jurkje/rokje/vestje betalen. 
Ik verheug me op jullie foto's!

Lots of love from Susan


63 opmerkingen:

  1. Ik ga ff in mijn foto's duiken en er wat leuks van maken!!!! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Kim ik verheug me erop. Laat je nog even weten hoe je me volgt of gaat volgen?

      Verwijderen
  2. Yeah!! Hij is leuk Susan!! Ik doe graag mee (dúh, hihihi)!!
    Ik denk max. 1 foto p.p. insturen?
    Liefs,
    Sandra
    P.S. Ik ben volger via Facebook en Blogger. Wist jij natuurlijk al, maar ik geef maar meteen het goede voorbeeld (doe ik niet altijd, maar vandaag ben ik braaf. Even...) :-))))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd leuk dat je mee doet, ja 1 foto per persoon máár je kan natuurlijk een collage of een samenvoeging maken van meerdere Tante Betsy foto's.
      Die creativiteit laat ik aan jullie over :D.
      Fijn dat je even ter volledigheid meld hoe je me volgt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Oh je bent er toch al snel mee, met de actie , nou ik doe mee hoor :)
    Ik volg je via facebook en je blog .oja en ik kijk ook mee op instagram.
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet...had ook niks anders verwacht ;). ik ben benieuwd! dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ai, ik zit nog in het voorstadium van de Tante Betsy jurkjes dus kansloos :) Succes voor de meedoeners!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou je kunt mee doen hoor, maar dan zou je naar een stenen winkel moeten gaan waar ze Tante Betsy jurkjes verkopen en er eentje passen en daar een foto laten maken van jou in een Tante Betsy jurkje/rokje ;). Warme groetjes van Susan

      Verwijderen
  5. Oh leuk! Dit weekend maar even een fotootje shooten van mijn enige jurk (letterlijk en figuurlijk, haha) want ik wil er best nog een!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhh ga ik jou ook eindelijk eens zien in je Tante Betsy jurkje, jippie!
      Have fun met de fotoshoot! Ik verheug me erop! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hai, ik doe graag mee, volg al je blogs en op FB maar heb geen foto van mezelf in een TB omdat ik die (nog) niet heb. Mag ik dan wel meedoen?
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Christel natuurlijk mag ook jij mee doen, alleen wordt dat een bezoekje aan de oude bieb hihi.
      Die willen vast wel mee werken aan een leuke fotoshoot, ik vertrouw op jouw creativiteit dat je er wel wat leuks van gaat maken.
      Ik verheug me erop! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Daar ben ik dan ! Je kent mij van de fleurige & kleurige site. Ik ga mijn creativiteit gebruiken om een foto van me- myself & tante te portretteren !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa leuk Brigitte gaat vast een hele creatieve foto/collage worden jou kennende. Leuk dat je mee doet! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Hoi, wat leuk, ik doe graag mee! Zal eens even in de foto's duiken zo en er wat van maken! Ik volg je op facebook als Esther Horst-Glerum. Happy TanteBetsyWednesday!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Esther ik zag vanmorgen tijdens de pauze op het werk al een mail van jou met foto ;). Leuk dat je mee doet! Dikke knuffels

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Wat leuk dat je ook mee doet Désirée hihi ja ik ben echt errug hè en maak iedereen gek met mijn Tante Betsy virus. Wat leuk dat er een tweede jurk onderweg is, ik ben benieuwd!
      Oh duimen dan dat je jurk op tijd klaar is. Maar als er eentje onderweg is dan zal die wel op tijd binnen zijn en doe je daar een fotoshootje mee ;). Ik ga er vanuit dat je daar wel een creatieve oplossing voor bedenkt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Mailtje van Désirée die ook mee doet;
      Hoi Susan,
      Ik doe graag mee. Ik volg je via je blog op FB (365 ) en de FBgroep Vrolijk etc .. waar je mij een beetje (veel) gek hebt
      gemaakt voor de jurkjes van Tante Betsy. De eerste Tante jurk (groepsdress!!) is vorige week binnen gekomen en de tweede is onderweg🙌 Bij follow by bloglovin wordt mijn emailadres niet geaccepteerd. Zou niet geldig zijn? kwam steeds als reactie
      Daarom lees ik het nu telkens op je op facebook( van 365 dresses)
      Hij is nu bij de kleermaker die hem korter maakt. normaal doe ik dat zelf maar dat lukt me momenteel niet door enorme drukte op mijn werk.
      Ik hoop dat hij voor de 25e terug is.
      Leuke actie maar vooral leuke jurken bij Tante Betsy, Voor ik lid was van de vrolijke fleurige ... had ik nog nooit van gehoord van TB.
      Lieve groet
      Désirée

      Verwijderen
  10. Leuk, tuurlijk doei k mee :-) Je hebt al eenfoto van mij in een Tante Betsy jurk. Maar mag ik ook een mooie foto sturen van een andere hele vrolijke jurk? O, ja ik volg je via blogger en we zijn facebook vriendjes...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd hihi nee de bedoeling is een foto in een Tante Betsy jurk/outfit. Misschien kun je een nieuwe foto maken, met een leuk vest erop of een omslagdoek van je. Ik heb de mijne ook nog in deze tijd aan maar dan met een zwarte top met lange mouwen. Gaat vast lukken om er iets leuks van te maken met jouw creativiteit. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Hoi lieve Susan, ik doe graag mee. Ik volg je al tijden (hoe lang???? geen idee maar al lang via je blog.) Ik heb geen faceboek of iets dergelijks. Laatst heb ik je al een foto gestuurd van ME in een tante Betsy. Geldt dat ook??? Of moet ik opnieuw aan de slag?? Ik hou nl niet zo van foto's van mezelf. Lieve groetjes en knuffels Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je mee doet Tinie en ik snap dat je niet graag op de foto gaat. Heb gisteren een blogpost gewijd aan hoe je er toch wat leuks van kunt maken ;). Haakwerkje op schoot...alleen een foto van een gedeelte van je jurk en je schoenen... Jij als creatieve dame gaat er vast wat leuks van maken :D en dat mag in de vorm van een collage samen met die foto die je me al stuurde. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Hoi Susan! Ik doe graag mee met je give away! En ik heb je inmiddels ook een mail met een foto gestuurd! Nu duimen draaien!!

    Ik volg je via blogger,instagram en facebook dus gezellig het hele pakket! :D

    Ik ga je give away even bekend maken op instagram met mijn foto!

    Succes dames met deze gave actie!!!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk dat je mee doet. En super dat je reclame voor m'n blog en de actie maakt. Hoe meer zieltjes hoe sneller een winactie van Tante Betsy herself! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  13. big boss vrolijk en fleurig 😉21 november 2015 om 13:10

    Hoi vrolijke en fleurige vrouw,

    Door je enthousiasme in "mijn" geweldige groep, in de webshop mijn eerste Tante Betsy aangeschaft. En meteen een favoriet !!
    Er kunnen er nog meer bij in mijn kast en daarvoor is deze actie een super begin.

    Ik volg je website en fb en je vrolijk en fleurigheid in de groep ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zo leuk dat je ook komt mee doen, ja de dames van de Facebook groep zijn natuurlijk ook van harte welkom hier en zekers ook de big boss :p. En je foto heb ik al in de mail ontvangen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Reacties
    1. Ik ga deze gewiste reactie toch weer toevoegen, Anne-Roos doet gewoon lekker mee ;). Ook als 'groentje' kun je gewoon mee doen en maak je net zoveel kans als ieder ander!

      Ik doe mee! Getwijfeld want voor kans heb ik als groentje?! Ik ken je van de vrolijke jurkjes groep op Facebook en mijn handen jeuken om een 1e tante Betsy aan te schaffen!

      Groetjes Anne-Roos

      Verwijderen
    2. Zo Anne-Roos je reactie staat er weer, je doet gewoon lekker mee en ook al heb je nog geen Tante Betsy jurk/rok.. Ik had al een foto van je in een jurk van Hanne gezien dusss. Je collage heb ik inmiddels ook al otnvangen, mooii! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  15. Had je al een mail gestuurd, maar ik doe mee!������Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeaaahh en ja heb je mail ontvangen en je reacties op Facebook en Instagram gezien. Thanks! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  16. Hoooii de foto heb je al en ik doe heel graag mee. Ik volg jou via FB en jegens insta vriendinnetje van me. Karinaandehaak.blogspot.nl heeft in tante betsy wonderland geintroduceerd. Leuke actie Susan. ..veel succes😙😙

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Myran fijn dat je hier ook nog even je aanmelding achter laat. Jaaa de foto had ik al, leuk! Ja die jurkjes zijn aanstekelijk hè?! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Susan, natuurlijk doe ik mee. Ik moet nog even denken hoe de foto wordt. Mag de foto na de 25ste verstuurd worden of heb je het liefste dan binnen? Ik wil namelijk de foto wel met daglicht maken. En heb dan iemand nodig die fotograaf speelt, hihi. Maar het komt wel goed hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Tja, ik volg je natuurlijk via bloglovin.

      Deeltje

      Verwijderen
    2. Ik heb je deze reactie inmiddels al gemaild ;).

      Hey die Neeltje niet zo stout zijn hè :p hihi nee graag voor de 26ste je foto insturen (loopt t/m 25ste ;)).
      Je hoeft geen full body foto in te sturen hoor, het is helemaal aan jou.
      Have fun ermee! Dikke knuffels van Susan

      Verwijderen
  19. Hey Susan ik doe ook graag mee en heb je net een foto gestuurd van mij in mijn nieuwste Tante Betsy! ;-)) Ik heb er nu twee en ben inderdaad door jou aangestoken met het virus. Ik had er wel eens van gehoord maar door jou echt eentje gekocht. En nu dus nr twee. :-)) Ik volg jou via Instagram en deze blog. Ik ben Esther van Pippa's-Hus. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd jaaa jouw foto is ook binnen! Leuk weer, ook die nieuwe jurk staat je weer prachtig. Ik voel nog meer jurkjes aankomen ;) hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  20. Ik heb even reclame gemaakt op mijn blog voor je! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Superrr! Ik zag het op de webversie en zag ook al in Sandra haar blogpost reclame. Leukk! Hoe meer dames mee doen hoe meer acties ik kan doen... Tante Betsy zal dan met liefde een jurkje hier weg geven. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  21. O yeah, deze giveaway is mij (letterlijk) op het lijf geschreven! Als ik deze reactie eindelijk gepost krijg heb ik aan alle 'eisen' voldaan en ga ik duimen draaien... 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  22. O jee, zie ik dat mijn lief een maffe pseudoniem heeft gebruikt. Ik ben dus @captainhook3105 op IG... Groetjes, Mattanja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Mattanja super dat het je toch gelukt is! Mennn 20 pogingen las ik in mijn mail, jij wilt wel heel graag winnen ;). Je aanmelding is nu ook binnen en je foto heb ik zelfs al eens gepost, ik kon het niet laten hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  23. Woohooo van de week ontving ik je berichtje voor deze give away. Offcourse wil ik heel graag meedoen. Mijn foto is in een email en pm op IG onderweg naar jou.

    En nu duimen :D:D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahh leuk dat je ook mee doet en hier een berichtje bent komen achterlaten en je foto heb ik inmiddels ontvangen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  24. Hoei! Karin hier, je Instagramvolger @karinshantidevi. Het viel nog niet mee om een nog niet gedeelde foto te vinden, maar het is gelukt! Gooi 'm zo op de mail :-)

    Groetjes!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa de foto is binnen en is liefff! Leuk dat je mee doet! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  25. Leuk!! Ik doe ook mee op de valreep! :)
    Ik volg je via Facebook Fleurige Jurkjes (zusjes) en Instagram @hannebel! Ik vond t een leuke opdracht!
    Liefs & vrolijke groet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk Hanne dat je toch mee doet! En je collage is weer super zoals altijd. Oh het is toch zo leuk om al jullie foto's te zien verschijnen in mijn mailbox. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  26. Maaike verlaat :
    Toch nog iets creatiefs gemaakt, ik volg je via Facebook en deze blog, leuk voor inspiratie voor a wanna bee tante Betsy fan.
    Ik mail je mij foto door

    BeantwoordenVerwijderen
  27. HayHay!
    Wat een fantastische happy Give Away!!!
    Ik doe heeeeeel graag mee! :-)
    Het heeft eventjes geduurd maar ik heb eindelijk een foto! Zal m je zo sturen!
    Ik volg je via bloglovin' , blogger en natuurlijk IG!
    Heb een linkje op mijn blog geplaatst en zal ook nog iets op IG plaatsen.
    En nu maar heeeeeeel veeeeeeeel duimen!!! :-)
    Veel liefs een Tante Betsy fan,
    Daniëlle
    IG: danielle_happymess
    blog: ahappymess.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk!!!! Ik doe nog snel even mee!!!! Mijn sjaals matchen zo goed met tante betsy jurken ik wil die bon dus gewoon echt winnen ;)
    Op instagram kan je me vinden als: crochetrainbowtales

    Groetjes een hele grote tante betsy fan!!!
    Jorina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Susan,

    Ik doe ook nog snel even mee. Ik heb je al een mail gestuurd.

    Lieve groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Tuurlijk doe ik mee! Wil straks wel weer schitteren in een nieuwe jurk!
    Hmmmm. Ik volg je op Instagram @pcdekk, Facebook Petra Leferink -Dekker en lees natuurlijk je blog!

    Ik ben benieuwd naar de uitslag!

    XxxxX Petra en "Bolletje "

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En natuurlijk gedeeld op facebook en instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. En natuurlijk gedeeld op facebook en instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Suzan, Ik doe mee! Mijn foto heb ik verstuurd en gedeeld op facebook en instagram! Ik ben heel benieuwd. En... ik wil natuurlijk heel graag winnen! Als ik win.... tja dan zou ik geloof ik het liefst met alle jurkenzusjes gaan koffiedrinken bij tantebetsy en een rondleiding vragen in haar atelier :)
    Groetjes, Ruth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zie dat de reactie van Anneleen mist, normaal zou ik daar nog even achteraan gaan, maar dat is erg kort dag. Ik vind het belangrijker dat de foto's straks allemaal binnen zijn.
    Hi Susan!
    Last minute, maar hoop dat dat voor mijn winkans niet uit maakt :)
    Natuurlijk volg ik je op facebook, maar meestal 'spreken' we elkaar in de Vrolijke Jurkjes facebook groep!

    Ik ben benieuwd naar al je inzendingen.
    Hierbij de mijne onder het motto
    'MET TANTE BETSY IS HET ALTIJD ZOMER!'

    Groetjes
    Anneleen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Susan,

    Ik volg je sinds een aantal weken. Ik heb je gevonden op Facebook, maar ik volg je inmiddels ook via Instagram en krijg iedere update van je blog in mijn RSS-reader. Je kent me als jufanita en Anita Groen. Ik heb je pas ook die foto gestuurd van de Oude Bieb in Zeewolde. Wat hebben ze daar leuke dingen! Ik moest hard denken over leuke foto's want heb alleen foute selfies kunnen vinden. Dan maar gecombineerd met een echt foute selfie. Ik heb die bon nodig, anders moet ik straks nog in die foute outfit over straat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ha die Susan, ik kon toch niet achter blijven bij de vrolijke en fleurige jurken zusters, waaronder jij ook valt.. Daar heb ik je leren kennen en soms neem ik hier een kijkje. Wat grappig allemaal... En wat zal tante Betsy genieten van de aandacht. Instragram sorry ook daar snap ik.nog weinig van... Ik zal mijn zoons eens vragen. Groetjes,

    Mirjam van Heijst

    BeantwoordenVerwijderen
  37. De winnares is bekend! Gisteren heeft manlief onder toeziend oog van mij en en de engelen een naam getrokken. Myran heeft gewonnen, haar kadobon is bestemd voor vriendin Karin.
    http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/11/lucky-winner-tante-betsy-thursday.html Dit is de blogpost die erover gaat! Dikke knuffels aan alle dames die meededen en al die leuke foto's hebben ingestuurd! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.