woensdag 11 november 2015

Cardie Red Wednesday

Hallo lieverds ik heb wat leuks bedacht. Een win-win situatie! 
Je kunt kans maken op deze Cardie Red in maat L. 
Nee geen win-actie, maar doe hieronder een goed bod en dan kan dit leuke katoenen vestje zomaar van jou zijn. 
Bij deze sluit ik deze bieding wegens weinig interesse. Het hoogste bod is van Sandra €30 en het vestje gaat naar haar toe. 


Enige tijd geleden kreeg ik een kadootje van Tante Betsy, bij mijn bestelling van mijn Love the Forrest black jurk, kreeg ik deze Cardie Red in maat L. 
Het is een heel leuk en mooi vest, maar ik ben verliefd op de hoodie vesten van Tante Betsy en ik wil er iemand anders blij mee maken. 
Ik heb het eenmaal kort gedragen en vandaag voor de foto. 


Nu heb ik me dus wat bedacht, er zijn vast wel een aantal Tante Betsy liefhebsters die dit vestje zouden willen scoren. 
Het openingsbod start vanaf €25, dit is exclusief verzendkosten!
Dus dames uit België, Denemarken, Duitsland of waar vandaan ook, kunnen allemaal mee doen. 


Hoe hoger het bedrag zal zijn op de waardebon die binnenkort te winnen zal zijn op mijn Tante Betsy blog en te besteden is in de webshop van Tante Betsy. 
Na ontvangst van het geld op mijn rekening van het winnende bod van Cardie Red, start die winactie. 


Een winactie gesponserd door Tante Betsy herself komt op een later moment. Deze winactie is dus van mij :). 
Ik sponsor mijn vestje...dat ik dan wel weer gekregen heb van Tante Betsy ;). 


Voorwaarden;
* alleen bieden onder deze blogpost
* hou zelf de stand bij
* je bod is exclusief verzendkosten
* zorg dat ik je kan bereiken (vermeld emailadres/Instagram naam/Facebook naam)
* hoe hoger je bod, hoe hoger de waardebon zal zijn bij de winactie die volgt
* bieders krijgen een extra kans bij de winactie
* deel je dit (ook als je niet mee biedt), dan krijg je ook een extra kans bij de winactie (vermeld waar je dit deelt, Facebook, Ínstagram, je blog en zorg dat het openbaar is!).


Succes allemaal! Lots of love from Susan
Ennuh dit is mijn OOTD, Outfit Of The Day, foto :D

11 opmerkingen:

  1. Cardie Red is 65 cm lang,
    Oksel tot oksel 52 cm ongerekt tot 66 cm uit te rekken
    Taille is 46 cm ongerekt en tot 56 cm uit te rekken
    Mouwlengte vanaf hals boord 70 cm lang

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi vest. Maar ik verzuip in maat L en weet zo één twee drie niet iemand met die maat in mijn directe omgeving. Zal dit dus aan me voor bij moeten laten gaan. Ik wens je veel succes! En er zijn vast veel dames die hierop zitten te wachten.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Neeltje ja het zal niet voor iedereen wat zijn. Maar als je het deelt maak je wel alvast een extra kans bij de winactie die hierop volgt ;). Maar niks hoeft hè :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat een orginele leuke actie heb je vezonnen :-)
    Ik past er wel in hoor dus ik begin maar met het bod van 26 euro .
    Die aardbeienjurk is toch wel errug leuk met die laarzen eronder.
    En die andere laarzen die je liet zien !! zo leuk .
    Zo jammer dat ik van die lastige voeten/knieen heb.
    Ik ga hem delen op FB

    lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk Petra dat je mee doet. Lief dat je de actie gaat delen op Facebook. Ik noteer je meteen twee keer voor de winactie die nog gaat komen.

      En ik ben heel blij met die aardbeien jurk en met zo'n top met lange mouwen eronder is hij ook erg leuk én natuurlijk met mijn stoere cowboy laarzen. Ja ik ben ook erg blij met mijn 'nieuwe' cowboy laarzen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Joehoeoe! 30 euro! Ik ga 'm delen!
    Those boots are made for walking! Cool aardbeienmeisje :-))))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohhh yesss wat leuk dat je mee doet Sandra! Ik ga je noteren en je extra kansen voor de winactie to be! En zal heel snel ook hier mijn allernieuwste Cowboy boots laten zien :). And being so happy als aardbeien meisje hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Sjips te groot.....Maar ik heb nog wel een veel te kleine tante Betsy volgens mij (miskoop) Die kan ik je opsturen voor zo'n volgende leuke actie :)
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat liefff😘. Je mag de actie wel delen hoor, krijg je extra kans als ik straks van de opbrengst een kadobon ga weggeven :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hij zal mij zeker niet te groot zijn maar ik heb niks met rood. Jammer. Groen is meer mijn ding of blauw.. of,of,of. hhihihihi... Ik zal je actie op fb even delen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DE BIEDING IS GESLOTEN EN GEWONNEN DOOR SANDRA MET EEN BOD VAN €30

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.