zondag 7 mei 2017

Tante Betsy Moederdag Winactie!!

Hey girls vandaag een hele vroege blogpost, vandaag start namelijk een gave winactie in samenwerking met dé andere Tante Betsy blogster Hilde van Hillybilly beauty. Doe gezellig mee en lees goed de voorwaarden (delen van de winactie is lief :)). 


Altijd al een jurkje van Tante Betsy willen hebben? Of zo’n kek nieuw vestje? 
Deze week maak je kans op een jurkje of vestje naar keuze!! 
Hoe gaaf is dat? Wie weet loop jij binnenkort in zo’n ontzettend mooi Tante Betsy kledingstuk!


Hilde van Hillybilly beauty en ik mogen namens Tante Betsy een jurkje én vestje naar keuze weggeven. 
Speciaal voor moederdag hebben wij daarom deze leuke winactie! 
En je hoeft niet persé mama te zijn om mee te mogen doen hoor, elke vrouw is speciaal en verdient het om te stralen in Tante Betsy!


Misschien valt je keuze wel op dit prachtige vestje? Wij kunnen je verzekeren dat deze vestjes een musthave in je kast zijn! Ze zijn ideaal te combineren bij de Tante Betsy jurkjes en shirtjes.


Maar wat moet je doen om kans te maken?
* Het belangrijkste is om op beide blogs ( mijne en die van Hilde ) een reactie achter te laten onder het bericht van de winactie.
* Like de Facebookpagina’s van: Tante Betsy, Susan en Hilde That’s it! 
Je hebt t/m zaterdag 13 mei de kans om mee te doen. Wij maken op moederdag de 2 winnaressen bekend!

Laat in je reactie weten of je liever een jurkje of vestje wilt winnen. 
Maakt het je niet uit? Dan hoef je dit niet aan te geven.
Heel veel succes!

Liefs Hilde en Susan ( en de dames van Tante Betsy natuurlijk ;))


Super winactie hè girls?! Hilde nam hiervoor het initiatief en heeft ook de tekst geschreven. 
Ik heb wel nog wat leuke foto's bij elkaar gezocht en in collages geplaatst, zodat jullie zien hoe de Tante Betsy jurkjes en vestjes ons staan. 
Verder hebben we een identieke blogpost en heb ik deze keer geen Engelstalige titel ;). 

Lots of love from Susan

212 opmerkingen:

  1. Ik wil graag meedoen met deze gave winactie en dan gaat mijn voorkeur uit naar een jurk.kitty

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe heel graag mee, hoop eens kans te maken op een prachtig
      Item van tante Betsy��

      Verwijderen
    2. Super leuke actie graag een jurkje����

      Verwijderen
    3. Yes please! Super leuke kleding

      Verwijderen
  2. Super gave actie meiden! Ik doe graag mee. Ik ben nog maar een beginnende Tante Betsy verslaafde en ga daarom graag voor een jurkje om mijn collectie uit te breiden. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Margriet Iris7 mei 2017 om 07:04

    Voor mij,als beginnende Tante Betsy Girl,nu ook maar eens de hoogste tijd om een gokje te wagen.Ben in het bezit van 1 jurkje en enkele rokjes, en wil wel hulp bij het aanvullen daar van hoor ;) Heel leuk deze actie van jullie samen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw…..
    Zo leuk!
    Ik doe héél erg graag mee met deze toffe winactie.
    Graag zou ik kans wille maken op een prachtige jurk.
    Mijn kleding maat is maat XL graag.
    Beidde blog volg ik al en al die fb pagina’s like ik ook allang.

    Bloglovin: chucky1012

    Hier op dit blog is mijn naam: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Fb.: Ike Hassankhan

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de jurkjes fantastisch, ik zou er graag nog een aan mijn kast toevoegen!
    Tessy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hester Noorman7 mei 2017 om 07:48

    Super leuk Susan en Hilde dat jullie samen een winactie hebben. Ik volg jullie allebei al een tijdje en heb al veel gehad aan de tips. Ook ik ben nog maar een beginnende tante Betsy met twee rokjes, een shirtje en een vest. Daarom zou een jurk een prachtige aanvulling zijn!
    Liefs Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaa. Zeker meedoen en kans maken.
    Get. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh gaaf, superleuke actie! Als ik zou winnen, zou ik graag een jurk aan mijn collectie toe willen voegen. De huidige collectie van tante Betsy heeft zoveel moois �� Groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik doe heel graag mee voor een jurkje �� groetjes Joyce Siemons

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe graag mee! Heb nog wel een paar jurkjes op mijn wensenlijstje. Het is trouwens het eerste blog dat ik weer lees na 2 weken Italië dus ik ga de rest even bijlezen... groetjes! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Elke De Vlaminck7 mei 2017 om 08:07

    Superleuke actie! Ik doe heel graag mee ! Het liefste voor een prachtig jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik doe graag weer mee. Ik zou dan graag een jurkje willen hebben. Bijv die met streepjes. En nu maar duimen. ��

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaa!!!! Ik doe heel graag mee. Moederdag is voor mij altijd speciaal. Helaas denkt Bob daar anders over en doet dus niet mee aan die voor hem "commerciële " bende. Zou extra leuk zijn om een cadeautje voor mezelf te winnen.

    Leuk dat jullie samen een blog hebben deze keer en Hilde: bedankt voor het initiatief!

    Rokje of jurkje kan ik nog niet uit kiezen daar denk ik nog even over. Hihi...

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jory Riesmeijer7 mei 2017 om 08:09

    Leuk! De Patsy stripe rose red staat nog op mijn verlanglijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goede morgen
    Super leuke actie ben mama van twee kindjes en sinds ik betsy heb ontdekt ben ik weer een stralende mamma
    Ik doe mee voor een jurkje heb er nog wel een paar op mijn wishlist

    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goede morgen
    Super leuke actie ben mama van twee kindjes en sinds ik betsy heb ontdekt ben ik weer een stralende mamma
    Ik doe mee voor een jurkje heb er nog wel een paar op mijn wishlist

    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Oh wauw ik doe graag mee met deze leuke winactie :) Ik heb nog geen jurkje van de zomercollectie dus zou geweldig zijn. Liefs jurkenzusje Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oeh, wat een leuke actie is dit weer. Ik zou het liefste een jurkje winnen.
    ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn naam is Bilitis, zo sta ik bij de andere blog.

      Verwijderen
  19. Doe heel graag mee voor zo'n mooie jurk. Ben bijna jarig en dan is zo'n mooie jurk extra feestelijk. De jurken van Tante Betsy zijn ook super leuk (ook als je een maatje meer hebt en daar wordt ik dan weer heel blij van).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke actie dames! Ik doe graag mee. Ik zou het liefst een jurkje winnen. En hier hetzelfde verhaal; ik geloof niet dat mijn man of kinderen iets aan moederdag gaan doen, dus zo'n mooi jurkje zou een prachtig cadeau zijn. Ik ga duimen! 💕👗💕 Liefs van Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gave actie lovely ladies! Ik doe héél graag mee! Graag voor een vestje. Weet alleen nog niet welke kleur :-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super leuke actie weer! Ik ga graag voor een jurkje. Je kan nooit teveel TB jurkjes hebben toch 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ellen Verschoor-Duivestein7 mei 2017 om 08:32

    Wauw,wauw,wauw wat een lieve aktie weer��Natuurlijk doe ik heel graag mee want ik heb stiekem nog 1 jurkje heel hoog op het wensenlijstje staan��.Wat zal ik hierin stralen met moederdag....maar dat doe ik eigenlijk al door mijn 3 lieve tieners die heel erg moeten wennen aan mijn opgekomen Tante Betsy verslaving������Susan,ik merk dat ik iedere dag toch weer een beetje uitkijk naar je gezellige blog en combinatietips.Super ga er nog heel lang med door!��

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Susan en Hilde, Wat een toffe actie!
    Intussen heb ik al een hele collectie Tante Betsy jurkjes en wat draag ik ze vaak! Maar zo'n vrolijk vestje heb ik nog niet, die zou ik graag winnen! Heerlijk combineren met mijn jurkjes, hoe leuk is dat!!

    Liefs, Marjon de B

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh jippie! Een winactie, daar doe ik heel graag aan mee! :D Een jurkje van Tante staat iedereen! Mama of geen mama ❤👍

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke actie! Ik doe graag mee! De streepjesjurk staat nog op mijn wishlist, maar de vestjes vind ik ook prachtig!
    Tineke Dijkstra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik doe heel graag mee met de winactie!! Ik ben een super heppie moeder van twee, maar kon dankzij de twee zwangerschappen wel m'n halve kledingkast gedag zeggen... Moederlijf is toch erg anders. Maar ik kleed het graag mooi aan in tante Betsy kleuren!!😍
    Liefs, Jelka

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Pas mij eerste Tante Betsy gekocht en nu helemaal verliefd! Het zou fantastisch zijn als ik er nu 1 zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke samenwerking! Ik doe graag mee! Met een nieuw jurkje kun je me altijd blij maken. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gaaf!!! Ik waag weer graag een kansje!
    Doe graag mee voor een jurk (heb er al een in gedachte) ❤️

    Weer super leuk bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd leuk; een win-actie van Tante Betsy ��
    Een nieuwe jurk is meer dan welkom in mijn kast!!
    Groet Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat lief dat jullie samen met Tante Betsy zo'n mooi zetje weggeven!
    Ik like en deel en reageer :)
    Moederdag en woensdag ben ik jarig... wie weet!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Heerlijke post op de vroege zondagmorgen Susan en Hilde. Ik heb er zeker nog wat op mijn wishlist staan. Dit geldt zowel voor de jurkjes, rokjes als vestjes :-) Dus doe graag mee!

    Liefs Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke gemeenschappelijke actie dames! Ik doe mee en ga voor een jurkje. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou dansen van plezier als ik een super tof jurkje van tante Betsie zou winnen! ❤👍

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is weer een leuke actie. Voorkeur gaat uit naar een jurk !
    Gr Tanja v Doorn

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jajajajajaja ik wil. Jippie ik wil een jurkje winnen❤❤❤ Wat een lieve actie van jullie allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Geweldige actie! Ik doe heel graag mee voor een jurkje. Dit wordt mijn eerste moederdag als alleenstaande moeder, dus dit zou toch nog een heel tof en speciaal cadeau voor mij zijn ��

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super!
    Wat een geweldige actie!
    Ik ken Tante Betsy nog maar net en tot over m'n oren verliefd ;)
    Ik heb dus zeker nog jurkjes genoeg op m'n verlanglijstje staan <3
    Bedankt! en een prettige zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een fijne actie weer, ik doe deze keer graag mee voor een vestje.

    Groetjes
    Daphne Kegel-Zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super!
    Wat een geweldige actie!
    Ik ken Tante Betsy nog maar net en tot over m'n oren verliefd ;)
    Ik heb dus zeker nog jurkjes genoeg op m'n verlanglijstje staan <3
    Bedankt! en een prettige zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ingrid schakelaar7 mei 2017 om 09:27

    Wat een leuke winactie. Super vrolijke kledin! Mijn voorkeur gaat uit naar een vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Wat een leuke actie. Heb nog nooit wat gewonnen maar die graag mee voor een kansje. Als ik een keer mag winnen zou ik heel graag een jurkje willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik doe graag mee! Vestje of jurkje maakt niet uit, alles is leuk!
    Groetjes Monique V.

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Mirjam Eekelder7 mei 2017 om 09:39

    Jaaaa ik doe heel graag mee!! Ik doe aan elke tante betsy actie mee, maar nog nooit gewonnen. Misschien heb ik deze keer geluk.... Ik zou dan graag voor een jurkje gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Heel graag win ik mijn eerste Tante Betsy jurk, groet jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jolanda de Lijster7 mei 2017 om 09:41

    Wat een heerlijke actie! Ik denk dat mijn Tante Betsy jurkjes heeeeel blij zullen worden als ze gezelschap krijgen van een Tante Betsy vestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ja! Ik ben verliefd geworden op de Tante Betsy jurken en vestjes! Ik vul graag mijn garderobe nog aan met nieuwe mooie jurkjes en vestjes!
    Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohja, mijn voorkeur gaat uit naar een jurkje! 😍

      Verwijderen
  49. renatem@telfort.nl7 mei 2017 om 10:03

    Ja, ik doe mee! Erg leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Raar dat alleen mijn email er staat.
      Groeten Renate Meijer

      Verwijderen
  50. Ook ik Ben besmet met het Tante Betsy virus dus ik doe graag mee.

    Groetjes Karijn van der Pennen

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Hey Pretty ladies!! Ik ben sinds een paar maanden een Betsy sister na 45 kg gewichtsverlies! :). Natuurlijk doe ik mee en het item maakt me niet uit... ik ben met beide blij en laat het lot beslissen, mocht ik zoveel mazzel hebben! Succes! Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij pakt trouwens een maf profiel... mijn achternaam is Jongman :)

      Verwijderen
    2. SUPER actie dames!!!! Jurkje of vestje.... het maakt niet uit. Alles van TB is een aanwinst :)

      Verwijderen
    3. Janette Bosma7 mei 2017 om 11:39

      Mijn achternaam is trouwens Janette Bosma :) als reactie op mijn reactie :P

      Verwijderen
  52. Astrid Wessling7 mei 2017 om 10:10

    Hey Susan,

    Ik doe zeker mee. Een kans om een Tante Betsy jurkje te winnen laat ik niet aan me voorbij gaan! Nu duimen...
    Vrolijke groet, Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mooie actie. Leuk om te zien hoe de vestjes bij de verschillende jurken staan. Maar ik doe niet mee. Viel laatst al in de prijzen en hoop op een mooie jurk van manlief 😍 voor moederdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mirjam Flameling7 mei 2017 om 10:21

    Ik ga voor de klavertjesjurk, om aan te trekken bij een heel belangrijk examen straks. Als studerende mem, naast mijn baan als leerkracht, kan ik al het geluk gebruiken������

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wil zo graag eens een jurkje van Tante Betsy! Elke dag zie ik Hilde met de leukste jurkjes en nu de kans om er ook 1 te winnen! ������

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Oh wat een super kans om ook een jurkje van de nieuwe collectie in de koffer mee te kunnen nemen. Draag iedere dag een tante bets maar heb nog geen nieuwe jurkjes (wel verliefd op de song bird) omdat ik naar familie ga en iedere euro op zij moet leggen voor mijn fantastische reis... ik beloof natuurlijk wel dat ik dan foto's zal maken met tante in Australië:)
    Groetjes
    Ninette

    Ps
    Alle Facebook pagina's had ik natuurlijk allang geliked,maar nog even uitvogelen hoe ik op de blogspot van hillbilly kan reageren...

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Oh wat leuk, een super mooi moederdag cadeau (al zijn de zelfgemaakte cadeaus van de kids onvervangbaar!)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Wederom een leuke actie! Het blijft inspirerend om te zien hoe andere vrouwen stijlen en kleuren combineren, en ook seizoensproblemen oplossen met vesten, leggings, maillots en hoodies. Dus lees je blog altijd, niet altijd een reactie. Ik zou gaan voor een jurk, de Penny Klaver, of de Cloe Bigflower denk ik.. groeten Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Goeiemorgen, wat een leuke actie, dames! Ik zou graag meedoen voor een jurkje :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Jaaaaa wat superleuk weer. Ik doe dus heel graag mee. Ik zou heel graag nog zo'n mooie streepjesjurk aan mijn collectie toevoegen! Superlief weer van jullie. Xx Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Leuke actie, ik doe graag mee het groene vestje staat nog op mijn wenslijst . Groetjes Andrea Burema

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Leuke actie, nog nooit een jurkje van Tante Betsy gehad,dus nu de kans dankzij deze leuke actie.Als ik zou winnen kies ik voor een jurk,de vogeltjes (blauw) en klavertjes vind ik het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hoi Susan,
    Een superleuke winactie weer van jullie beiden, en van Tante Betsy natuurlijk. Ik heb al gereageerd op het blog van Hilde, beide blogs van jou en Hilde volg ik al ruim een maand, De facebookpagina's openen allemaal bovenin mijn tijdlijn, zo leuk om nieuwe berichtjes van Tante Betsy als eerste te zien als ik mijn facebook open. Ik zou echt supergraag een jurkje winnen. Bij Hilde schreef ik al welk jurkje mijn grote liefde is, helaas niet op tijd gescoord en nu onvindbaar cry cry. Maar goed, behalve de Betsy Big Flower Red in L zijn er nog veel meer prachtige jurken dus nooit een probleem om iets te vinden mocht ik winnen. Ik ben moeder van een zoon en een dochter, hopelijk komen ze langs volgende week zondag, maar een cadeautje krijg ik meestal niet op dat soort dagen. Succes met jullie winactie, dat wordt vast een groot succes. O ja, hier moet ik reageren met een googleaccount, dus is ander emailadres als bij Hilde, maar naam is hetzelfde ; )
    Groetjes,
    Maria Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Lekker op tijd ben je vandaag, haha. Natuurlijk doe ik mee aan jullie leuke actie. Hopelijk heb ik een keer geluk, want er staat nog wel iets van tb op mijn verlanglijstje (eigelijk nog heel veel, haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik heb nog een summer klaver op mijn verlanglijstje en doe dan ook dolgraag mee met deze actie ��

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Leuke actie...
    Zou graag een vest winnen bij mn eerste betsy jurk. En er zijn nog 2 jurkjes met de post onderweg��

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Jullie pagina’s op Facebook like ik al langer, natuurlijk! Ik zou echt super graag een jurkje willen winnen. Tot nu toe alleen tweedehands mooierds in mijn kast. Een hele nieuwe zou top Zijn!Ook super tof zo vlak voor mijn verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Tineke Stoffelsma7 mei 2017 om 12:08

    Ik waag ook weer een kansje, tante Betsy is nu eenmaal mijn favoriet, zit altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wat n toffe actie weer!!! �� tb. Helaas is er geen geldboompje in de tuin, want mn kast zou vol hangen. Dus doe graag mee aan deze actie. Zou nog graag n rode zippie willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Zo zeg, ik moest een heel stuk naar beneden scrollen om een reactie te plaatsen😅 Natuurlijk doe ik heel graag mee aan deze fantastische winactie. Mijn voorkeur gaat natuurlijk uit naar een jurkje maar met een vestje ben ik ook super blij hoor. Hebberiger kan ik niet meer worden!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat weer een leuke actie Susan en wat leuk dat jullie het samen doen! Ik ga voor zo'n prachtig jurkje van Tante Betsy! Succes met de aktie, jullie gaan twee dames heel blij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Jaah, natuurlijk doe ik mee, met deze leuke actie!! Ik ga voor een jurk, de vestjes schitteren al bij mij. Dames het is hardstikke leuk om elke dag, jyllie blog te lezen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Superleuk deze winactie! Met een vestje of een jurkje zou ik heel erg blij zijn dus maakt mij niet uit. Ik heb nu 1 jurkje van Tante Betsy en zou graag meer hebben van dit merk. Oh en ik ben mama van 2 prachtige meisjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Superrrrrrr actie weer! I ♥ it!
    Ik zou graag een gave stoere / lieve jurk winnen als stralende vrouw in een mannenhuishoudentje.
    Groetjes Germa vd Kolk

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Ik doe heel graag weer mee dames! Ik kan niet kiezen tussen een jurkje of een vestje dus die keuze mag het lot voor me maken.

    (Anita Groen Jongkind)

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Terwijl ik (tot nu toe mijn enige) Tante Betsy jurk draag, lees ik deze toffe actie! Uiteraard doe ik mee :-) Ik wil mijn garderobe graag verrijken met nog een vrolijk jurkje.
    (Marianka Kruijf)

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik doe natuurlijk weer mee. Deze keer voor een vestje. Echt leuk weer deze actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat een leuke jurkjes! Ik heb er nog geen een, daar moet snel verandering in komen. Ik doe mee, ben erg benieuwd hoe het me staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Gave winactie van jullie samen <3 <3 ik volg jullie via FB en op alle andere manieren LOL.
    Ik heb zowel nog een jurkje als een vestje op mijn verlanglijstje staan, dus ik heb geen voorkeur<3

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Leuke actie weer. Wederom doe ik weer mee een jurkje zou te gek zijn.
    Mooie dag vandaag
    Anouk Das

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ja ik doe mee en ga voor een jurkje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Karin vosters7 mei 2017 om 15:16

    Uiteraard waag ik een kansje. Op een jurkje natuurlijk. Jurkenaddict. Dikke knus

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Super tof deze actie! Natuurlijk willen we een jurkje of vestje winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Yes, leuk! Ik wil een bepaalde jurk ♡:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Vorige poging lijkt niet gelukt te zijn. Doe graag mee voor een jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Oohh heel graag zo'n kek jurkje voor deze moeder. Ze zijn zoooo leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Mijn kledingkast mist echt nog wat vestjes. Deze modellen van Tante Betsy zijn zo handig te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik kom zojuist van het blog van Hilde en ben zo enthousiast! Ik vind die Tante Betsy jurkjes zo geweldig! Ik doe het liefste mee voor een jurkje, maar van zo'n vestje zou ik ook heel blij worden. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik vind het jurkje heel erg leuk, dus aan de actie doe ik graag mee! Ik kom van de blog van Hilde! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ohhhhh wat een leuke actie en gelukkig hoef ik niet perse te kiezen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Wat een Super leuke win-actie!!! Daar word ik een nog blijere en vrolijke mama van :-)
    <3 groet, Nelleke van Vlokhoven

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Femke van Oudheusden7 mei 2017 om 17:52

    Wat leuk die samenwerking!! Ik wil heel graag meedoen om kans te maken op zo'n beauty van een jurkje. Spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Adriette bentum7 mei 2017 om 18:29

    Ik doe ook graag mee!! Weer een leuke winactie! Wat leuk.
    Groetjes jet

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Oehhh leuke winactie... ik kies voor een jurkje en dan koop ik er een bijpassend vestje bij �� Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Karin V. vond al dat mijn verhaal een jurkje verdiende...Maakt voor mij niet uit of het kleedje of vestje is...
    Groetjes,
    Ann De Backer

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Hoi hoi,
    Wat een ontzettend lieve en gave actie van jullie.
    Ik zou echt ontzettend graag in een mooi kleurig lief gaaf jurkje stralen.
    Over een hele kleine 2 maanden ben ik 1 jaar getrouwd en zou graag een kek jurkje dragen. Zeker omdat ik ziek ben geworden en veel ben afgevallen. Zo'n mooie oppepper kan ik zeker gebruiken.
    Duimpjes gekruist... ❤️ lieve groetjes Aimee xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Hoi Susan, bedankt wat lief dat je aangaf dat mijn reactie niet goed was doorgekomen�� Wat een geweldige actie! Natuurlijk doen we mee. ������������Mijn 1e 2 TB hangen inmiddels in de kast, nou ja meer aan dan in de kast ☺ christa van koulil

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat zou ik graag een jurkje willen winnen ik heb 2 jaar niet mijn verjaardag kunnen vieren omdat ik ziek was ga het nu ( aankomende donderdag )flink vieren dus zo'n jurkje komt zeker van pas ik kijk er naar uit!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik doe graag mee met de actie...topjurkjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Wat leuk! Ik doe graag mee en zou graag een TB-jurkje willen winnen

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Super! Ik breid mijn collectie graag uit... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Mijn kledingkast mist echt nog wat vestjes. Deze modellen van Tante Betsy zijn zo handig te combineren!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wendy Verdooren7 mei 2017 om 19:27

    Tuurlijk doe ik weer mee. Er staat nog een rood gestreept jurkje op mijn lijstje! Leuke actie hoor Susan en Hilde!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Heel graag! Een betsysetje winnen lijkt me super!

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Whoop whoop �� ge-wel-dig ... wie wil dat niet een jurk of vestje van zijn lievelingsmerk TB winnen ... nou ik wel ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  106. wat super meiden dan jullie een actie samen doen. En uiteraard doe ik heel erg graag mee!!!!
    greetZZ
    Zandra

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Joehoeeee... gave actie!Ik ben pas fan, zie zoveel gave jurkjes voorbij komen. Love de zippie green��...duimpjes omhoog.

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog geen tante Betsy jurkje heb. Daar moet verandering in komen niet?
    Ik loot dus heel graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Woooow wat een leuke actie!
    Ik zou heel graag meedoen voor een leuk jurkje ��
    Heb er sinds kort zelf al 2 en ben helemaal verliefd op deze jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. hoi ! wat een leuke aktie. gezien ik momenteel nog 2 laagjes lange mouwen onder mijn Betsy jurk aan heb, lijkt me zo'n vestje wel wat ! groetjes, HeiDi

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wat een leuke actie weer. Ik doe graag mee en ga voor een jurkje. Kreeg gisteren nog complimenten over mijn Tante Betsy jurkje Dress Lola Hearts Green. Vorig jaar gekocht en dit jaar gekregen voor mijn verjaardag. Heel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  112. derde en laatste poging... hopelijk verschijnt dit bericht zo dadelijk toch op het scherm...
    dit seizoen 5 zippie's gekocht, word niet voor niets Miss Zippie genoemd ondertussen :-)
    maar heb geen geldboom dus voorlopig geen nieuwe zaken meer... tenzij ik iets win natuurlijk :-) en of dat een vestje of een jurkje is, ik word van elk geschenkje blij!
    groetjes, Ria Broeckx

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Alweer zo'n leuke actie. Ik doe weer graag mee. Ik zou graag een jurkje willen winnen van tante Betsy, maar een vestje vind ik ook superleuk om te winnen! Ik heb alles gedaan om kans te maken op zo'n geweldig mooie item!
    Liefs Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Via Hilde lees ik al vaak je blog en fleur helemaal op van de vrolijke combinaties die je met de jurken maakt. Hoogste tijd voor mij om ook eens een jurkje van Tante Betsy te proberen! Ik hoop dan ook heel erg een leuke jurk te winnen!

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Geweldig leuk, heb helemaal zin in zo'n superjurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Esther Peeters-Bakker7 mei 2017 om 21:01

    Ik zou heel graag nog een jurkje willen (maat XL of XXL...hangt van het model af ��)! En als ik die ook nog kan winnen...supertof������!!! Jou blog en die van Hilde volg ik al een tijdje en daar wordt ik altijd blij van. Ook vind ik het fijn dat jullie verschillende combinaties laten zien zodat je makkelijker zelf combinaties kunt maken. Tante Betsy heb ik een tijd geleden al geliked ��. Liefs Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Ik ga voor een jurkje, ze zijn zo leuk :D Groetjes Linda Raaijmakers
    l_raaymakers@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik doe héél graag mee. De vestjes staan hartstikke mooi. Ik heb m in groen en rood, maar oranje, roze of zwart staat ook nog op mijn wishlist. En ja... Een nieuwe jurk is natuurlijk altijd fantastisch!!!
    Groetjes, Carola.

    PS als moeder van 3 jongens van 10, 6 en 3 jaar zorg ik voor de bloemetjes, roze- en roodtinten in huis😉

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ina van Splunter - Stegeman7 mei 2017 om 21:49

    Superleuke acite, ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Yes ik doe heel graag mee! Ik zou allebei heel erg leuk vinden om te winnen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Wat een super mooie win actie van 2 vrolijk dames die dagelijks even stralend langs komen inspireren �������� You go girls!

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Oh ik wil heel graag meedoen voor zo'n geweldig tante Betsy jurkje. Super en de grootste maat

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Superleuke actie! Ik vind de vestjes mooi en de jurkjes ook.. maakt me niet uit! :-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Hoi hoi

    Leuke actie weer. Dan toch maar een jurk. Of toch een vest? ��
    Alles is mooi.
    Gr linda

    En dan toch maar een jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Wat leuk! Een mooi jurkje zou ik wel heel graag willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  126. wat een leuke actie dames!... Ik zou nog heel graag het zwart witte streepjes jurkje willen hebben dus natuurlijk doe ik mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Ik zou heel graag een jurkje winnen. bij voorkeur kiezen tijdens een uitgebreide passessie, om erachter te komen wat me nu het beste staat en in welke maat!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Hai! Voor de zekerheid dan nog maar een keer mijn reactie. Want ik doe uiteraard heel graag mee met deze gave winactie. Als supertrotse moeder van drie geweldige zoontjes probeer ik met mijn TB-jurkjes het evenwicht tussen al dat jongensgeweld en de vrolijkheid en vrouwelijkheid te behouden. De jongens vinden ze ook echt leuk, mijn 'bomenjurk' en mijn 'vogelpak' (de birdie, hahaha) zijn favoriet. Een nieuw jurkje is dan ook van harte welkom.
    groetjes mama Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Ha, dit is wel een super leuke actie! Ik word zo ontzettend blij van de tante Betsy jurkjes (vooral) en draag ze ook al jarenlang met heel veel plezier! Nu het voorjaar en de zomer er weer aankomen zou ik dat best willen vieren in zo'n leuk nieuw jurkje! Vooral bloemenjurkjes zijn helemaal mijn ding :-D <3 Liefs van Ellen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Weer of geen weer, Tante Betsy is altijd mijn zonnetje in huis!
    Heel graag doe ik mee, en hoop op een mooi jurkje!
    Warme groet,
    Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Jaa, superleuke winactie...ben mama van 5 lieve kinderen...dus moederdag vieren we hier...leuke blog!! groetjes Willemien

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Geweldig! Heb altijd genaaid maar nooit zo' n mooie kwaliteit stof als van tb. Groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Centine blaakman8 mei 2017 om 20:00

    Dol op acties en dol op Tante Betsy. Een win-win situatie dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Hoi Susan,
    Hele leuke actie om zo aan een Tante Betsy jurkje te komen voor moederdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Super leuke actie... Enuhhh wie wil er nu niet zo'n prachtig jurkje? Ikke wil er heeel graag een...

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Hilly Dijkers8 mei 2017 om 20:32

    Wat een super gave actie, ik zou graag een jurk winnen. Oh spannend. Succes aan alle andere dames

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Leuk Susan en Hilde! Ik doe weer mee, want die streepjesjurkjes zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Natuurlijk doe ik mee met deze leuke Winactie! Graag voor een jurk, want ik ben geen vestjes-type
    Ik heb nog een streepjesjurk op mijn verlanglijstje staan.... duimen dus!

    Groetjes, Lindsay van Gorkom

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Eveline Jansen - de Jong8 mei 2017 om 21:54

    ik was op vakantie, maar vandaag zag ik dus deze leuke actie. natuurlijk wil ik mee doen. graag zelfs.

    groetjes Eveline

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Il préfère the red cardigan in s And the dalia green in s😍

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Roelie Luitjens8 mei 2017 om 22:07

    Wat een geweldige actie. Een mogelijkheid om een jurkje te winnen welke op mijn wishlist staat. ������

    BeantwoordenVerwijderen
  142. En natuurlijk doe ik ook graag mee ❤ met deze leuke winactie !!
    Succes to you all!! En voor mezelf ook natuurlijk 😂

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ja, ik die graag mee. Zou heel graag een een jurkje winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Hoi hoi,
    Wat leuk een winactie samen met Susan! Ik doe graag mee!
    Deze mama is net 12 kilo afgevallen en is wel toe aan wat nieuw tante betsy jurkjes �� duimen dat ik ga winnen! Liefs Esther Messink

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Hoi Susan, leuk om gisteren je stem ook te horen in je filmpje. Ik ga voor een vestje. Groetjes Milja Beskers

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Oh wat zou dat gaaf zijn zeg, een Tante Betsy jurk voor moederdag! Het ziet er nml naar uit dat mijn man Moederdag (namens de kinderen) gaat vergeten en ik ga hem dit keer niet sturen…. of eigenlijk stiekem wel �� Saskia van Stokkom

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wat een superleuke moederdagactie! Ik doe graag mee voor een leuk jurkje of vestje van TB als aanvulling op mijn collectie.
    Fingers crossed!😃
    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Oooh,ik zou zo graag een tante Betsy jurkje winnen! Op de een of ander manier hangt mijn kast vol met allerlei kleurrijke merken, maar ontbreekt nog steeds een tante Betsy jurkje :-) Wie weet is dit het moment! Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Tuurlijk doe ik mee ��

    Ps susan je was gisteren hartstikke leuk live. Altijd prettig om ook eens je stem te horen

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Ik weet nu niet of mijn reactie geplaatst is ik heb net wel kunnen reageren bij hilly Billy. ..

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ooooo wat een gedoe een heel verhaal getypt is het niet gelukt met plaatsen na een poging het te checken of het plaatsen van een berichtje wel lukt staat er nu een lullig vraag hum ben niet blij dus probeer ik get nog een X, ik zou heeeeel graag winnen omdat ik net een gods vermogen uitgegeven met alle liefde trouwens voor een hele nieuwe set twee jurkjes ,shirt bij tante betsy boeties panty''s bandalettas allesss�� ME zoooo happy maar ff geen poeties voor een kek vestje dit zo de kers op de taart zijn.lieve graag Miss charme (linda mol)

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Super Leuk Moederdag cadeau! Mocht ik de gelukkige zijn dan zou ik graag een jurkje willen! Lieve groet Fleur van Heijst

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Wat leuk dat jullie samen een winactie organiseren. Ik zou graag een vestje winnen, die zijn zo gaaf en ik ben gek op vestjes.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Suzan van Ierland9 mei 2017 om 11:49

    Ik doe ook graag mee. Een nieuw jurkje kopen kan ik niet verantwoorden aan mijn bankrekening, maar winnen mag natuurlijk wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Jaaaa, wat leuk! Ik ben al heel wat jaartjes fan, maar sinds in een zoontje heb (3 jaar) is het nog leuker geworden om de fleurige jurkjes aan te trekken, want vanaf het moment dat hij woordjes kon zeggen hoor ik al: ohhhhhh mama moooii!!
    Dan groei je toch helemaal <3 Dus je begrijpt wel dat ik altijd vol trots in de jurkjes rondloop. Iedere ochtend een blij gevoel als de kastdeur open gaat en ik mag kiezen welke vandaag mee mag naar het werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Agh dat is de perfecte kans om zo'n jurkje te bemachtigen, vind ze een beetje duur... Ons bien zuunig ��
    Ik ga snel alles doen voor zover nog niet
    Sabrina at denklicht punt nl

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Ik doe heel graag mee :)! Mocht ik de gelukkige zijn dan zou ik graag voor een Tante Betsy jurkje gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Ik doe ook graag mee.. nu maar duimen.. ��
    Heb net mijn 1e jurkje besteld dus een mooi vestje erbij zou mooi zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Hier word je toch TE hebberig van!! Wat een supergave collectie heeft tante Betsy weer! Love it! Ik doe dan ook graag mee met de winactie!! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Geweldig! Zou dolgraag het jurkje willen winnen. Ben gek op Tante Betsy. ❤️
    Heb alleen vandaag mn knieband gescheurd dus hoop dat -ie- snel weer beter is want dat is geen porum met zo'n brace. ��
    Groet! Nicole Putman

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Ik duim heel hard voor een mooi vestje

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Supercool, ik doe heel graag mee voor zo'n cool jurkje! Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Wat een spijt heb ik als haren op mijn hoofd dat ik de zwart met wit gestreepte jurk met drie kwart mouw en witte bies mt xxl heb terug gestuurd omdat ik dacht dat alleen de blauwe mij goed stond. Nu wilde ik hem toch bestellen is ie er niet meer grrrr. Op 02 juni wordt ik geopereerd aan mijn benen omdat ik bijna niet meer kan lopen omdat ik ernstige lipoedeem heb ik dacht dan staat dit jurkje vast nog veel mooier, nou maar hopen dat ik hem tzt van iemand over kan nemen. Maar wat zijn ze weer gaaf he die mooie jurkjes het liefst zou je ze allemaal wel willen hebben. Maar ja die boom he eigenlijk xouden jullie daar ook zaadjes/stekjes van moeten verkopen want dat maamt het allemaal een stuk makkelijker. Nou dames ongeacht wie er zo gaaf jurkje mag winnen allemaal een fijne moederdag. Liefs van Monique den Boer

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ooh wat een leuke actie zeg! Ik ga voor een jurkje! Groetjes Nina de Graaf

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Ik had hier gereageerd alleen zie mijn reactie nergens meer , dan nog maar een keer:) doe graag mee met deze super actie. Duimen maar

    Lydia van der vleut

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Helaas mijn reactie verdwijnt, weet niet wat er mis gaat. Nog maar een keertje
    Doe graag mee met deze super winactie :)

    Lydia van der vleut

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Ik ben zó toe aan een leuk nieuw jurkje... Door omstandigheden een slot op mijn portemonnaie gelegd, best afzien. Maar dit is natuurlijk een uitgelezen kans! Ik ga duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Hoi,
    Regelmatig zie ik op verschillende sites jurkjes van Tante Betsy voorbijkomen, en ik vind ze echt heel tof. Helaas heb ik er zelf nog niet één; ik hoop dat daar nu verandering in komt!
    Groetjes, Nina Haven

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Hallo Susan,

    Wat een leuke winactie!
    Ik vind deze moederdag toch wel extra speciaal, omdat ik deze dag voor de eerste keer daadwerkelijk als moeder mee mag maken :). Ongeacht dat gegeven, doe ik graag mee aan deze toffe winactie, leuk!

    Succes! Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  170. De jurkjes en vestjes van Tante Betsy vind ik om in te lijsten, zó mooi! En dat terwijl ik er vroeger niet aan moest denken om in een kledingstuk van mijn tante te gaan lopen! Maar mocht ik zo'n gaaf vestje winnen, dan trek ik het gewoon aan en ga er zielsgelukkig mee pronken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Van tante Betsy word ik altijd blij! Word vrolijk als ik het bij een ander zie, maar nog meer als ik het zelf aan heb ☺

      De kids vinden het altijd erg gezellig en mijn vriend word blij, als ik blij ben, dus Super veel blije mensen met 1 tante Betsy :-)

      Verwijderen
  171. Oh ik beken: ik ben al een hele tijd,
    verliefd op Betsy, ja ik moet het kwijt.
    Tante Betsy's mooie jurken, rokjes en meer,
    doen mijn hart sneller kloppen keer op keer.
    De modellen, de stoffen, het is een genot,
    voor deze moeder van drie, ja ik blijf graag hot.
    Met deze kleding lukt dat heel erg goed,
    en het zit ook nog heerlijk, want ook dat moet.
    Ik doe graag mee aan deze prachtige kans,
    hopelijk wordt mijn liefde beantwoord met tante Betsy sjans.

    Liefs, Bianca (ik zou heel graag een jurkje willen winnen)

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Dacht dat ik al geplaatst had maar zie hem ook niet staan (??!!) Heb nieuwe telefoon moet sommige dingen opnieuw aanmelden...
    Fijn dat je t ff melde! Ik dor graag mee maskt niet uit voor jurkje of vestje. Alles is toch mooi 😍
    Grts Geralda x

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Mijkje Hoog-Sellies10 mei 2017 om 22:10

    Wat leuk, ik zou dolgraag winnen. Net als iedereen, want wat is er nou vrolijker dan een tante Betsy jurk?

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Babette Scheuermann10 mei 2017 om 22:16

    Ik kan mijn reactie van 8 mei niet terug vinden hier, wel bij Hilde :-) Dus voor de zekerheid probeer ik t nog n keer... Ik zou heel graag nog n jurkje aan mijn garderobe toevoegen. Als single is n extra jurkje altijd meegenomen, dat vergroot toch mijn kans op n leuke man ;-) En Tante Betsie is lekker eigenwijs en vrouwelijk tegelijk! I love Tante Betsie! Groetjes Babette Scheuermann

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wat een leuke blog! Ik doe graag mee voor een tante Betsy jurk 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Wat een leuke blog! Ik doe graag mee voor een tante Betsy jurk 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Joyce Nieuwenhuijse12 mei 2017 om 07:05

    Wat een leuke actie!! Ik doe graag mee! En natuurlijk word ik van zo'n mooi vestje heel blij, maar ook van een jurkje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wat een superleuke actie weer! Ik doe graag weer mee! Als ik zou winnen, dan zou mijn voorkeur uitgaan naar de blauwe flower dress of een blauw vestje. Eigenlijk alles dat ik van Tante Betsy heb is zwart met roze (nu ook laatst het roze vestje aangeschaft), dus zou leuk zijn om eens voor iets anders te gaan! Duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik word helemaal vrolijk van alleen al het zien van deze jurkjes! Ik ga dan ook voor één van de fleurige jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Wauw een groen vestje... gr Ellen Jacobs

    BeantwoordenVerwijderen
  181. Petra van Vliet12 mei 2017 om 14:49

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, natuurlijk doe ik graag mee, je kan tenslotte nooit genoeg Tante Betsy jurkjes hebben :)
    Ik had deze actie natuurlijk al eerder gelezen, maar was afgeleid door examenstress en een theatervoorstelling... maar hier ben ik dan toch :D

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Leuk!! Ik hoop dat ik win en kies dan voor een jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Wat een vrolijke jurken.
    Ik doe graag mee.
    Ik volg jullie beide en de Facebook pagina's.

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Hoi lieve dames,

    Graag doe ik ook mee met deze geweldige winactie! ;)
    Ik volg jullie al een tijdje. :)
    Fijne moederdag alvast!

    groetjes,
    Nicolette :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.