zaterdag 6 mei 2017

So happy with Dress Senorita Black


Hey girls oh wat is het heerlijk blote benen weer hè?! Nu weet ik even niet wat voor een weer het in de rest van het land is.
Hier in zuid limburg en lekker op het terras in de tuin is het heerlijk zonnig weer en natuurlijk maak ik daar dankbaar gebruik van. 
Vandaag heb ik een nieuwe jurk aan, oh wat ben ik toch een bofbips :). Dress Senorita Black, een jurkje dat ik al weken of is het maanden geleden al heb gepast op de SoMuch Betsy lovers meeting. Ik heb echt enorm staan twijfelen of ik het zou kopen, maar volgens manlief was het slimmer om voor kleur te gaan en dat dit zwarte jurkje teveel in de kast zou blijven hangen.
Ik wist toen al dat er ook eenzelfde jurkje zou komen met een printje, dus besloot te wachten. 


Inmiddels heb ik van Dress Carmen Les Fleurs Black en Carmen Les Fleurs Pink en daar ben ik heel blij mee. De zwarte kocht ik eigenlijk omdat ik die Senorita zo gaaf vond en de roze kreeg ik van Tante, die weet dat ik knettergek op roze ben. 
Nu is er wel een verschil in maatvoering tussen die twee jurken, Dress Senorita past me gewoon in maat L (de maat die ik eigenlijk altijd draag), maar Dress Carmen Les Fleurs is smaller die heb ik in maat XL. 



Vandaag ook mijn zwarte sneakers bij de Senorita Black aangedaan die ik gisteren kocht in de outlet in Roermond, Asics Gel lyte 3 sneakers. 


Alleen heb ik gaande weg de middag toch gekozen voor mijn Art Company Clogs, die ik pas op marktplaats gescoord heb. Mijn hema sneakersokjes kropen me onder mijn hakken in :(. 
Ik had sowieso al besloten om die in de namiddag aan te doen om te gaan uiteten in Duitsland, dan kom ik tenminste met mijn voeten op de vloer whahaha. 



En natuurlijk heel blij dat ik eindelijk weer mijn Bandelettes aan kan doen. Deze keer gekozen voor de kanten versie, staat net wat sexier ;). Maar de zwarte unisex versie draag ik ook heel graag, die zijn lekker glad. 
Als je nu zoiets hebt van Bande...watte??! Dit zijn dus kanten banden of gladde banden (unisex) die aan de bovenkant en onderkant siliconen strips hebben. 
Het zijn dus geen hold-up panty's, maar daar lijkt de kanten versie wel op, maar zijn niet te vergelijken. 
Het ene is tegen schurende bovenbenen en als je de juiste maat koopt rollen ze niet af en blijven perfect op hun plek zitten. Hold-up panty's is iets heel anders en zijn dus gewoon panty's. 


Het hele eier eten met bandelettes is dat je eindelijk met blote benen onder je jurkje/rokje kunt. Ja ik weet er zijn andere oplossingen voor in de vorm van ondergoed met lange pijpjes of wielrenbroekjes, maar ik ga liever voor de sexy versie ;). 


Morgen heb ik trouwens een hele vroege blogpost, 's ochtends vroeg al. Dan start er namelijk een gave winactie ism de andere Tante Betsy blogster, Hilde van Hillybilly beauty, en die plaatst haar blogpost altijd heel vroeg ;).


Oh ja het is ook Hilde 'haar schuld' dat ik nu de Senorita Black heb, ik zag bij haar de Senorita Navy en bedacht me dat ik de zwarte eigenlijk ook nog steeds gaaf vind, vooral nadat ik hem bij Alma had gezien. Maar oops hij was niet meer in mijn maat bij Tante, dus ook mijn kort lijntje gebruikt en Anita gevraagd als er ergens eentje in mijn maat tussen de retouren zou liggen of ze dan aan me wilde denken. En hij lag gisteren op de deurmat op me te wachten, yihaaa oh nee Olé ;).
Hilde en ik dragen beide Tante Betsy vestje Summer Cardigan Formula One in deze collage. 


Lots of love from Susan

Ps de link van Bandelettes is een referral link.

23 opmerkingen:

  1. Jaaaa, mooi, die Senorita!! Leuk om te lezen dat wij jou een keer inspireren, in plaats van andersom ;) Ik heb ook Bandelette's besteld (bedankt voor het linkje!) voor de vakantie volgende week. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja dat is de kracht van herhaling hè, bij jou zien (staat je zo mooii) en bij Hilde zien en dan zien dat mijn maat uitverkocht is en balennn. Maar toch Tante een berichtje gestuurd in de hoop dat er nog ergens een retour was en yihaa gisteren al op de deurmat! Graag gedaan lieverd, ik had je geloof ik ook al eens een linkje gestuurd van mishonline in Engeland. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ja precies, had het via die Engelse site besteld, gister ontvangen. En ik hoor net dat de Vevina is aangekomen, die gaat ook mee in de koffer :). Nogmaals bedankt en een fijne avond! Liefs!

      Verwijderen
  2. Prachtig. Ik vind die señorita zo mooi. Ik twijfel nog. Denk het niet, of toch wel.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi jij bent volgens mij ook echt zo'n zippiemens, ze staan je zo mooi. Maar deze is ook gaaf en ik had wel behoefte aan a little black dress ;). Ik hoef niet altijd te knallen :D. Dikke knuffels! Denk dat je van deze wel beter een M pakt, hij valt wat ruimer in L.

      Verwijderen
  3. Ben ondertussen ook erg benieuwd naar die bandalette's!
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben er zoooo blij mee en met zomers weer draag ik ze dagelijks. Ik spoel ze wel 's avonds even uit (met shampoo) en hang ze te drogen over een handdoek, zodat de volgende keer de siliconen strip weer goed plakt. Ik heb inmiddels 4 of 5 paar en wissel natuurlijk ook regelmatig af, de gladde versie vind ik ook echt een topper. Succes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ook hier werd het weer uiteindelijk prachtig! Geen blotebenen weer maar mooi genoeg om lekker in de tuin te rommelen. Je jurk i wederom weer prachtig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè, ik heb ook genoten in de tuin en op het terras...aan mijn blogpost gewerkt en met mijn meisje gechat die vanmiddag nog in Dubai zit...maar nu is ze weer op Nederlandse bodem...zo blij mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Elke De Vlaminck6 mei 2017 om 18:36

    Heb vandaag ook een senorita aan met roze bloemen! Zalig om aan te doen!
    Geniet nog van deze prachtige dag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die Carmen dresses zijn ook fijn hè (neem aan dat je die bedoeld ;)), lekker voor zomers weer met een kort mouwtje. I love it! geniet maar heerlijk van je jurkje(s). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Mmm op een of andere manier lukt het niet om te klikken op beantwoorden bij Elke. Ja die Carmen dresses zijn ook fijn hè (neem aan dat je die bedoeld ;)), lekker voor zomers weer met een kort mouwtje. I love it! geniet maar heerlijk van je jurkje(s). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk jurkje de Senorita! Staat je goed hoor Susan. ❤👗

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En ook een zwart jurkje is ook zó leuk om te dragen zo nu en dan toch, en met een knalvestje erop voor de koudere dagen zeker zo leuk toch! Looking good, en leuk te lezen inderdaad dat je nu eens geïnspireerd word door andere jurkenzusjes.

    Ps. Heerlijk he dat blote benenweer!

    🌈🦄❤

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was heerlijk weer maar toch af en toe wat frisjes. Voor mij was het nog geen blote benen weer en dat vond ik stiekem niet erg. Ik stel het liever nog even uit voordat ik mijn witte benen bloot geef😜
    Het jurkje staat je goed en af en toe iets minder uitbundigs moet zeker kunnen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het staat je Zo mooi en leuke foto's had je gemaakt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer leuke jurkjes, ben gek op deze kleding. Hier word ik altijd vrolijk van. Een aantal jaren geleden kwam ik iets tegen over bandelettes en had zoiets, ik ga het gewoon proberen. Dat had ik echt eerder moeten weten, gebruik ze eerdere zomer onder mijn jurkjes. Echt ideaal, zakken niet af, geen schurende bovenbenen meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahahaaa, ik ben nog niet toe aan blote benen; dan jaag ik de zon weg :-)))
    Staan je erg goed, de senorita's!
    Fijne zondag!
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke aktie weer, en heerljke foto's ! laat die zon maar komen. en zo lang hij er nog niet is, kan ik best zo'n leuk vestje gebruiken denk ik :) Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De Senorita staat je goed. Leuk met die hals met het strikje en het borduursel aan de onderkant.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geweldige aktie! Graag zo een schattig jurkje :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Babette Scheuermann8 mei 2017 om 05:26

    Oh jee! Whoop whoop! Wat zou ik helemaal happy worden met mijn eerste echte Tante Betsie jurkje! (Heb wel al topjes en jurkjes natuurlijk :-)) Laatst ben ik zelfs door jouw aanraden naar Roermond geweest en geweldig geslaagd voor komende zomer! Thanks voor de tip. Iets passen voordat je t loopt blijft toch t allerfijnste!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die Senorita jurk is erg stijlvol en staat je erg mooi!
    Heb hem ook gepast bij Keizerin, maar vond hem toch iets te sober.
    Had net als jij het idee om deze jurk met print te kopen, de Carmen Fleurs.
    Jammer dat deze laatste zo smal valt. Misschien dat ik nog de XL ga kopen. Maar, eerst moet ik de L verkopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).