maandag 8 mei 2017

Happy Tante Betsy blog


Hey girls wat een bezoekers heb ik en natuurlijk ook Hilde gehad naar aanleiding van de moederdag winactie die we samen doen ism Tante Betsy, zo leuk al die enthousiaste reacties. 
De belangrijkste regel is dat je op beide blogs reageert!
Dat is veelal gebeurd met de dames die bij mij gereageerd hebben.
Maar ik heb een hele lijst met namen die bij Hilde gereageerd hebben en nog niet bij mij, ik denk dat het vooral volgers van Hilde zijn.


Als je problemen hebt met reageren op mijn 365 days of happy Tante Betsy dresses blog, kan het zijn dat je de pagina opent vanuit Facebook. Lees dan even goed hoe je wel een reactie achter kunt laten.
Let goed op als je 'Delen' in de rechter bovenkant ziet staan zit je in feite nog steeds in Facebook (het lijkt alsof je in Safari/Google zit). 


Tip: kopieer de link en open Google of Safari (iPhone gebruikers) en open dan de pagina (plak hem bovenin waar je url staat). Zo lukt het wel om op mijn Tante Betsy blog te reageren.
Γ“f zoek in Google of Safari op 'Happy Tante Betsy blog' dan vind je mijn blog ook. 


De andere voorwaarde is dat je de Facebook pagina's van Tante Betsy, Hillybilly beauty en 365 days of happy Tante Betsy dresses liked.
TIP: klik bij volgen op 'als eerste weergeven' dan mis je geen enkele blogpost Γ³f winactie!


Ik heb regelmatig op mijn blog winacties in samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten. 
Maar deel ook dagelijks outfit posts of heb leuke tips, dus als je me dagelijks gaat volgen mis je niks. 
Vandaag ging ik voor het allereerst live op mijn Facebook pagina en kon je live mijn Tante Betsy jurkje Betsy Poppy Black zien.
Ik vond het spannend ,maar vond het ook wel tijd om uit te leggen en te laten zien hoe je van een panty een legging maakt.
Daarnaast laat ik zien hoe je van een onderbroek een topje maakt voor zomerse dagen (handig voor onder de overslagjurkjes van Tante Betsy zoals de Songbird jurkjes, de Penny Poppy en de Penny Klaver jurkjes.
Γ‰n ik vertel wat over Bandelettes, een oplossing tegen schurende bovenbenen. 


Dit is stiekem veel leuker als een filmpje plaatsen op Youtube.
Jaaa ik sta ook op Youtube...klik hier voor mijn Youtube kanaal ;).
Maar nu zag ik live reacties langskomen en likes, leukk! En volgens mij vonden jullie het ook wel leuk. Dus een volgende keer weer Live op mijn Facebook pagina ipv op Youtube.


Als je trouwens geen Facebook hebt mag je natuurlijk ook mee doen met onze winactie. 
Wie weet heb je wel Instagram ook daar zijn we op te vinden; TanteBetsy, Hillybillybeauty en 365happyTanteBetsydresses.


En zoals je net al even kon lezen zijn er diverse Tante Betsy verkooppunten, nou ja eigenlijk een heleboel ;). 
Er zijn heel wat stenen winkels verspreid door het land (en ook enkele in BelgiΓ« en zelfs in Denemarken) die ook Tante Betsy verkopen, en ook webshops. 
Ik vind het belangrijk om daar ook regelmatig aandacht aan te besteden, het zijn allemaal kleine zelfstandige ondernemers en ook die worden hier in de spotlights gezet. 


Doe je nog niet mee met onze Moederdag winactie, ga dit dan snel doen.
Dit is de link naar mijn winactie en dit is de link naar de winactie bij Hillybilly beauty.
Reageer dus op beide blogs! Dat is toch wel de allerbelangrijkste voorwaarde!
Ook als je geen moeder bent mag je meedoen!!



Oh ja Unknown het is wel handig als je je naam vermeld in je reactie ;). Anders weet ik niet wie je bent en doe je dus ook niet mee. 
Reageer je anoniem zet dan wel altijd even je naam in je reactie, liefst met voorletter van je achternaam of je volledige achternaam. Heel veel succes girls en graag tot ziens!


Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Het filmpje is prachtig en helemaal leuk is de foto met onderbroek!! Hihi, die gaat nog een topje worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Filmpje gezien! En van het weekend de groene birds dress gekocht, daar hoort nog een roze tante Betsy vestje bij! Fingers crossed, groetjes Cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heeft het model van Tante Betsy een leuke kleur panty aan bij het roze Carmen jurkje. Ik ga daar naar op zoek! Dank voor de inspiratie wederom! πŸ’•πŸ‘—πŸ’• Liefs, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben je toch een leukerd! Ik ben nog nooit live gegaan op Facebook, super dat je dat durft!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grote onderbroek ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, morgen ga ik even naar je filmpje kijken hoor. Welterusten!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Yeah, ik heb net gekeken. Bedankt voor de uitleg en het laten zien. Nu durf ik gewoon de tenen van de panty's af te knippen.
    Van een onderbroek een topje maken vind ik ook een super idee. De volgende keer dat ik naar de stad ga, ga ik zeker wat leuke gekleurde onderbroeken scoren.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Held, met je FB video! En maar vlot verder babbelen, wauw. :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig je video, ik heb ervan genoten. Alleen durf ik nog steeds geen stuk van mijn panty af te knippen. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon doennnn. In iedere panty zit een verdikt stuk bij de tenen ;).
      Je kunt daar gewoon in knippen, maar ik heb dus ook al gewoon een heel stuk afgeknipt van die gele Apollo panty, laddert niet!
      Gisteren had ik een bonnie doon panty of hoe dat merk ook heet waar ik op mijn knie een gat had na een keer dragen, daar heb ik ook gewoon de schaar in gezet...laddert ook niet ;). Succes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Ja dat was leuk. Ik had net de computer aangezet en kreeg een melding dat jij live was. Ben natuurlijk gelijk gaan kijken.. Geweldig die onderbroek die een topje wordt. Ik ga het zeker proberen... Ik kijk de volgende keer weer hoor als je live gaat.

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk! Ik wilde al zo graag het rode tante betsy vestje in maat L. Komt precies op het goede moment

    Een warme groet Leonie van Schilt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vandaag kreeg ik van een kleuter uit mijn klas te horen "juf, anders vind ik je heel mooi, maar vandaag vind ik je echt niet mooi". Bij de vraag waarom hij dat vond, gaf hij aan dat ik een broek droeg en dat vond hij heel lelijk. Ik gaf hem groot gelijk! Het geeft aan dat ik altijd jurkjes draag. Tante Betsy is een van mijn favoriete merken. De jurkjes van komend seizoen zijn weer geweldig! Dus maak mij en mijn kleuters blij...
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh girls ik zie dat hier een paar reacties staan van dames die willen mee doen aan de winactie, die horen hier niet te staan. Morgen maar even een berichtje aan wagen (oh nee dat is vandaag ;)).
    Dankjewel girls voor jullie leuke reacties nav mijn live filmpje. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat filmpje is echt geweldig! Ik doe graag mee aan de winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superactie van jullie samen zeg! Ik vind Tante Betsy ook al zo'n leuk en lekker vrolijk merk. Ik zou kiezen voor het jurkje; ik draag namelijk altijd jurkjes maar eigenlijk nooit zo'n fleurige als Tante Betsy dus het zou leuk zijn om eens wat anders te dragen. Ik heb alle stappen gevolgd en wens je nog een heel fijn weekend. Liefs melissa (melissamaas@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).