donderdag 26 november 2015

Lucky Winner Tante Betsy Thursday

Jaaaa daar ben ik dan met mijn blogpost met de uitslag wie de kadobon ter waarde van €30 heeft gewonnen. Wie oh wie mag ik gelukkig maken, ik weet het al ;). 
Maar ik laat jullie nog even wachten....


Hebben jullie al gezien dat Tante Betsy op Facebook een Black Friday actie heeft gedeeld. Je kunt de leuke doorknoopjurken Ollie Blue en Ollie Green met €20 korting scoren. Eigenlijk alleen morgen, Black Friday, maar ik zag ze vandaag ook al afgeprijsd in de webshop van Tante Betsy. http://www.tantebetsy.com/nl/jurkjes.html


En wat zijn ze leuk, ik deelde al eens foto's van Patricia die Ollie Green draagt en Marleen van LEF Hilversum (shop waar ze Tante Betsy jurken verkopen) die Ollie Blue showt! 
Ze zijn by the way dichtgenaaid vanaf de 4de knoop, dus no peep holes ;). 


Zo zal ik nu toch maar eens iemand blij gaan maken?
Eerst wil ik jullie bedanken voor al die geweldig leuke foto's en foto collages, ik heb genoten. Er zitten een paar hele leuke gekke bij, jullie hebben er echt fun mee gehad :). 
Ik waardeer het enorm dat jullie je er moeite voor gedaan hebben, ik hoorde dat sommigen van jullie echt wel uit jullie comfortzone hebben moeten stappen om zo op de foto te gaan. Soms ook echt gekke bekken, een iemand is zelfs in een zomerjurk buiten gaan liggen, lachen!


Ik ga al die leuke foto's en collage's natuurlijk hier delen, nee niet in deze blogpost, maar de komende tijd/dagen...zodat jullie ook mee kunnen genieten. 
Maar niet vandaag, anders wordt het dadelijk ook nog verwarrend wie nu gewonnen heeft...
De notaris (manlief) heeft een naam getrokken, ja ik heb al jullie namen op papier geschreven, iedereen zat er minstens twee keer in (voor je reactie en voor je foto) en diverse dames met extra kansen voor Reclame, Actieve volger (dames die hier regelmatig reageren krijgen van mij altijd extra kansen) en nog een Extra kans voor diegenen die de Cardie Red actie gedeeld hebben of mee gedaan hebben. 


Vandaag maak ik niet één iemand blij, maar twee :). 
Nee ik heb geen twee kado bonnen hihi wat ben ik toch een pestkop hè?!
Maar Myran deed mee voor haar blogvriendin Karin, ik deel hier wat ze mailde;
Ha die Susan. ..vanuit  de auto op weg naar moeders net een fotootje geknutseld. Zit 1 nieuwe foto van me bij van vandaag met de rode paarse gehaakte sjawl. Ik ken je via instagram door je gezellige postings. Karin heeft me in jurkjeswonderland van tante betsy geïntroduceerd. ..nog niet eens zo gek lang  geleden. Heb nu 1 rokje en 1 jurkje....als ik win gaat de bon naar lieve Karin. Haar hondje Puk is deze week naar de hondenhemel gegaan. ..Je weet ik ben niet zo van delen van acties maar. ...voor deze ga ik een uitzondering maken 😊. Succes en fijn weekend Susan. 🌷🌹🌷🌹🌷groetjes Myran


Myran en Karin van harte gefeliciteerd! Ik ga je mailen Myran en dan gaan we afspreken hoe we het doen met de kadobon. Deze collage van Karin haar Instagram foto's maakte ik net zelf. 


Lieve Tante Betsy girls en wannabees (ja die zaten er ook bij en hebben ook hele leuke collages gemaakt ;)) ik hoop toch regelmatig van jullie hier een reactie te lezen en hoop jullie binnenkort te mogen verrassen met een nieuwe Winactie. 

Lots of love from Susan