zaterdag 14 november 2015

Love Boots Saturday


Hey girls jullie weten inmiddels wel al dat ik gek op laarzen ben. 
Het liefste draag ik cowboy laarzen, maar ook elegante laarzen vind ik leuk. 


Ik ga gewoon wat foto's delen van mij in Tante Betsy jurkjes met een paar laarzen eronder, de ene keer stoer, de andere keer sjiek. Hierboven mijn allernieuwste Roze Cowboy laarzen uit Nicaragua (de vorige eigenaresse kocht ze daar ;)) en Dress Trixie. 

Al een oudere foto, de laarzen staan ook niet in het negenluik, draag deze ook niet zo vaak, maar ja heb dan ook 22 paar laarzen. Een aantal die ik helemaal niet meer draag, cinderella's met enorme punten...maar je weet maar nooit en komen die weer in de mode :p. 

Deze Neosens laarzen ben ik heel blij mee, ook via MP gekocht (nieuw ;)), de prijs in de winkel gaat toch een beetje boven mijn pet. In de collage draag ik Mimi Red :). 
En hieronder een close up ;). 


Deze zwarte stoere cowboylaarzen draag ik heel graag. Erboven mijn Betsy Black. 

Nog een paar 'nieuwe' cowboy laarzen, heb ze vandaag ook weer aan. Op de foto met Dress Picknick. Merk van de laarzen?

Nog eens Dress Mimi Red met deze witte cowboy laarzen, Dr. Adams als ik het goed heb.  

En een paar lievelingslaarzen, van Sendra geloof ik. 

En hier mijn rood met witte stippen laarzen en mijn Happy Blue doorknoop jurk. Heb ze nog niet echt aangehad, het leer is vrij stug, maar gaat vast een keer goed komen. El Estribo staat erin uit Spanje. 

Deze lila laarzen scoorde ik ook nog niet zo lang geleden, Monshoe.

Mijn rode cowboy laarzen uit Mexico, Go West met mijn Dress Picknick. 


Zo lieverds ik ga er weer vandoor met deze spreuk; Give a girl the right Boots ;) and she can conquer the world. 

Lots of love from Susan