maandag 9 november 2015

Happy First Tante Betsy Dress Monday

Hi girls starting today I will blog in Dutch. The Google translate button is to be found on the webversion of my blog and you can translate it into any language you would like, Deutsch, English, Dansk... If you react please do in English. 

Hey girls vanaf vandaag blog ik in het Nederlands, voor buitenlandse Tante Betsy liefhebsters verwijs ik naar de translate button in de webversie van mijn blog. 
Ik heb hiertoe besloten omdat ik tot nu toe op mijn blog alleen reacties krijg van Nederlandse volgsters en zij zijn ook natuurlijk de grootste groep volgers op Facebook en Instagram. 
Ik denk zelf dat het dames tegenhield om te reageren, dus wil ik het voor de grote groep Tante Betsy lovers zo toegankelijk mogelijk maken. 
En met de vertaalbutton kunnen de Deense, Duitse, Engelstalige dames ook heel goed meelezen.
 

Vandaag is het precies een jaar geleden dat ik een Tante Betsy jurk scoorde. En speciaal voor vandaag heb ik die jurk dan ook aan gedaan. Het is nog steeds een van mijn lievelingsjurken en ik doe hem nog regelmatig aan. 
Zoals jullie wel meegekregen hebben, heb ik een hele verzameling Tante Betsy jurken, 45 jurken op dit moment en 4 Tante Betsy vesten. Hieronder nog een oude foto met heel wat weiniger jurken hihi...28 als ik goed tel ;). 


Iedere dag opnieuw word ik blij van die geweldige jurken. En vandaag ben ik erg happy met deze geweldig leuke groene Tante Betsy jurk met blauwe polkadots. Ik hou van de combinatie van kleuren, maar ook van het geweldige model van de jurk. 


Ik was net op mijn creatieve blog aan het zoeken naar de blogpost die ik vorig jaar schreef over deze jurk. 
Je kunt hier http://365dagencreatief.blogspot.nl/2014/11/dankbare-dinsdag-geefdag.html lezen dat ik de jurk op dag 9 van Geefmaand november, waar ik nu ook weer aan mee doe, kocht.


Weet je wat grappig is terwijl ik door oude blogposts aan het zoeken was, kwam ik een foto tegen en ik zit nu op dit moment op precies dezelfde manier als op die foto ;). Die foto deel ik hierboven...
Ik heb een poging gedaan om een foto te maken...eentje zonder flits, op deze zie je de oude blogpost goed...en eentje met flits waar je mijn outfit van nu beter ziet. 
Okay op de foto van vorig jaar droeg ik een fleece legging en vandaag draag ik een panty legging.


En wat ook toevallig is, vandaag kwam mijn broer onverwachts op bezoek. Vorig jaar deelde ik een foto van ons tweetjes op de reünie van de mavo. Geen foto vandaag gemaakt, nou ja niet van ons tweetjes samen...
Als je eens teveel tijd hebt ga dan eens op mijn 365 dagen creatief blog onder het label Tante Betsy kijken en kun je lezen over mijn verslaving http://365dagencreatief.blogspot.nl/search/label/Tante%20Betsy

Zo ik ga weer een einde breien aan mijn blogpost, hij is weer heel anders geworden als de afgelopen blogposts in het Engels. Ik hoop dat jullie hem gezellig vonden. 

Lots of love from Susan