woensdag 25 november 2015

Happy Family Wednesday

Hoi girls vanmiddag heb ik een hele gezellige middag met dochterlief doorgebracht en met mijn moeder en nog een paar lieverds. 
Mijn moeder belde vanmorgen dat ze naar de Ikea zou gaan met een goede vriendin, haar dochter en kleindochter en of ik ook zin had om te komen...
Oh ja hoor daar laat ik graag alles voor uit mijn handen vallen, ik appte dochterlief of die soms ook zin en tijd had om mee te gaan en yess die kon ook. 
Ik heb genoten van een heerlijke middag, lekker samen bijkletsen...
Ik maakte deze selfie samen met dochterlief, mijn moeder staat er toevallig ook op, rechts in de spiegel en die kleine ukkepuk ook hihihi. 


Toen ik thuiskwam van dat heerlijke middagje, lag er leuke post op de deurmat te wachten...post van Urban Hippies :). http://www.urbanhippies.nl/
Toen ik zondag het negenluik deelde waarin de foto van Mevouw Janne stond met de Tante Betsy zippie jurk met zo'n leuke Hip Pocket, bedacht ik me dat dit ook wel een hele leuke sponsor zou zijn.
Ik trok de stoute schoenen, uhm laarzen aan, en mailde Femke van Urban Hippies. 
Wat bleek ze had me ook al gespot en had zich al bedacht dat daar een tasje bij hoorde...bij mij dus ;). 


En hier sta ik dan in de collage met de hip pockets die ik mocht uitzoeken. Ik ga natuurlijk voor zo eentje met een vrolijk borduursel. 
Rood was mijn eerste keuze, I love Red en ik twijfelde tussen groen en blauw, maar voor mijn Tante Betsy jurkjes staande leek me blauw bij de meeste jurken te passen. 


Nu ik de collage heb gemaakt, met ook een foto van By Claire (met Ingrid) en van Petra met dochter Marit zie ik dat mijn tasje iets hoger moet, ik denk dat dat beter staat. 
Petra is lyrisch over haar hip pocket en mij lijkt die reuze handig voor op mijn werk, zo heb ik toch zakdoekjes en mijn mobiele bij de hand :). 


Nu zag ik op Facebook http://www.facebook.com/urbanhippies dat er een kortingsactie (15% korting) loopt op alles in de webshop van Urban Hippies geldig t/m morgen 26 november, dus je kunt er nog een nachtje over slapen als je ook zo'n leuke Hip Pocket wilt. 
De doorklik link staat nu standaard op de webversie van mijn blog, altijd handig. En ook wel zo leuk als jullie via mij naar de webshop gaan, levert wellicht nog een leuke winactie op tzt. 
Hieronder staan de kortingscodes in de afbeeldingen (of klik op de Facebook link!)...ja je leest het goed, er is nog een 5% kortingscode die je erbij kunt nemen...



Zo lieverds ik ga er vandoor, even mijn lijst bijwerken van iedereen die mee doet met mijn Tante Betsy winactie. Morgen maak ik de winnares bekend! 
Reken maar dat het in de avonduren is ;). Manlief wil namelijk een naam trekken :). Succes allemaal! Je hebt tot 00.00uur de tijd om nog mee te doen!

Lots of love from Susan