donderdag 12 november 2015

A little help of you girls Thursday

Hey girls ik heb jullie hulp nodig. 
Zoals jullie gisteren al konden lezen gaat de opbrengst van de 'Cardie Red' naar een kadobon te besteden bij Tante Betsy haar webshop, te winnen in een winactie die op deze bied actie volgt. 


Dusss als jullie allemaal wat reclame zouden willen maken voor de 'Cardie Red' bieding, dan levert hij misschien nog een leuk bedrag op. 
En het levert jullie extra kansen op bij de kadobon winactie :). 
Wel graag even in de blogpost van gisteren http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/11/cardie-red-wednesday.html vermelden dat jullie de actie gedeeld hebben en waar. 
Mee bieden mag natuurlijk ook als je het vestje wilt scoren :). 


Begrijp me niet verkeerd, ik gun het ook beide dames die nu al een bod gedaan hebben, Patricia en Sandra. 
Maar het zou ook leuk zijn als de Cardie Red (winkelwaarde € 64,95) meer op brengt dan de geboden € 30.
Die lieve Esther bood zelfs aan om me een jurkje op te sturen om hier ook te laten verloten, een Tante Betsy miskoop, te klein...thanks lieverd! Ik blaas je een kushandje toe...nou ja het Tante Betsy model doet dat voor me ;) hihihi. Dikke knuff!


Ik heb vandaag een negen luik gemaakt van een aantal dames, zoals jullie al bovenaan zagen. Ik ga ze niet heel uitgebreid voorstellen, een combinatie van dames op Instagram en dames op Facebook, het is al genoeg tekst om te lezen hihi. 

Raggeltje draagt doorknoopjurk Ollie Green

Esther heeft hier dress Bibi Green aan

Melanie in haar groene zippie jurk

Esther_eva heeft een mooie bloemenprint jurk aan, die ik van de week in het roze deelde, is uit een oudere collectie. 

Mirjam in haar Bibi Red

Petra heeft een paarse polkadot jurk aan van een oudere collectie

Brigitte heeft ook haar eerste Tante Betsy jurk gescoord Twiggy Blue

Bianca showt haar Bibi Black

En weer een Esther, ja die Esthers zijn toch weg van Tante Betsy haar jurken ;) draagt hier Pepita Blue

Zo dat was het weer voor vandaag, blijf lekker jullie OOTD's delen, jullie selfie's delen. Ik vind het altijd heerlijk om jullie foto's te zien en geniet er volop van. Thanks girls for sharing!

Lots of love from Susan