vrijdag 10 februari 2017

SoMuch Tante Betsy Lovers


Hey girls wow er doen al meer als 150 Tante Betsy girls en Tante Betsy wannabees mee met de SoMuch Tante Betsy blog Facebook Giveaway die ik doe in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt SoMuch. Er zullen twee kadobonnen verloot worden van €50 te besteden bij SoMuch in de stenen winkel in Heerenveen, in de webshop én tijdens het SoMuch Betsy Lovers Meeting event te Utrecht. 
Doe je nog niet mee, twijfel geen moment en laat een reactie onder deze Facebook post dat je mee doet.
Altijd leuk als je vertelt wat jij leuk vind van de Spring Summer 2017 collectie die eraan komt, klik hier om te kijken wat er allemaal aan komt. Lees even de voorwaarden!
Als je de SoMuch Facebook pagina gaat liken, mis dan de winactie niet die daar loopt ;). 


SoMuch Betsy Lovers Meeting wat is dat?
Dat is een meeting voor dames, die Tante Betsy lovers zijn, en tijdens die meeting wordt de Tante Betsy zomercollectie 2017 gepresenteerd en is er mogelijkheid tot passen en kopen.
Daarnaast is het natuurlijk ook een meet en greet voor ons allen. Er is een kleine bijdrage aan verbonden van €3,75 voor koffie of thee bij binnenkomst. 
Er hebben zich tot nu toe 60 Tante Betsy girls aangemeld, maar er is plek voor het dubbele aantal. Lijkt het je leuk om al die leuke lieve enthousiaste spontane Tante Betsy girls te ontmoeten én vooral natuurlijk ook een groot deel van de zomercollectie te zien, dan is dit je kans!
Aanmelden doe je bij SoMuch Lovers Meeting op Facebook, daar moet je eerst even lid van worden voordat je je voor het event kunt aanmelden. Heb je geen Facebook en wil je toch komen dan kun je je natuurlijk ook per mail aanmelden bij SoMuch, vol=vol.


Ik ga dadelijk of morgen diverse Tante Betsy jurkjes, maar ook de zwarte polypants, een rokje, twee tops en twee vestjes op mijn marktplaats account zetten. 
Ik had het al eerder willen doen, maar ik wilde vanmiddag ook even lekker het bos in gaan en even een frisse neus halen.


Er komen een paar jurkjes op van oudere collecties, maar ook een jurk van deze collectie die ik al in twee andere kleuren heb, hij lijkt me net wat teveel op de zwarte versie en die vind ik stiekem veel mooier. 
Daarnaast dus twee vestjes van de zomercollectie, ik vind het jammer om ze te verkopen, maar ze zijn me te groot. Ik heb liever een kleiner vestje op mijn jurkjes, dus heb je deze in M dan wil ik ze ook dolgraag met je ruilen. 
Er gaat ook een hele gave en gewilde jurk de verkoop in, maar die heb ik ook in een andere versie en die draag ik liever. 
Daarnaast heb ik twee setjes te koop...nou ja ik verkoop ze alle vier apart en van de opbrengst van de twee setjes, van die vier items komt er weer een blogwinactie!


Zo nu snel deze blogpost online zetten zodat ik dan ook de jurkjes enzo op marktplaats kan gaan zetten, alleen daar reageren aub als je interesse hebt. 



Lots of love from Susan

23 opmerkingen:

  1. Je maakt alvast ruimte voor die leuke collectie die eraan komt ;-)
    Ben er helaas niet bij op de supertantebestymeeting,maar zal vast genieten van alle reacties en foto's dan.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer, och wie weet een volgende keer...als dit een groot succes wordt doet ze dat wellicht vaker ;). Ja inderdaad plaats maken voor de nieuwe collectie. Ook realiseren dat er bepaalde jurken zijn die ik nauwelijks gedragen heb en het feit dat ik een mega wishlist heb.
      Daarnaast is het blauwe shirt niet mijn ding, de rode en zwarte blijven en ik duim dat zo'n polyskirt me veel mooier staat.
      De pants zijn me eigenlijk te lang (ik heb korte pootjes) en de grijze luna dot is zo leuk, maar maakt me grauw...die heb ik liever in het zwart met zo'n zwart polyskirt eronder zou het veel meer mij zijn ;) hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Leuk hè die meeting. Ik kijk er echt naar uit. Leuk om de collectie te zien en te passen. Maar ook om al die andere TB liefhebbers te ontmoeten. Heerlijk een dagje met gelijkgestemde. Ik hoop dat je de items op MP snel verkocht krijgt. Het is dat ik niet dezelfde maat draag anders had ik graag wat van je overgenomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo leuk dat je ook komt! Yihaa! En ja leuk om al die Tante Betsy girls in real life te gaan ontmoeten en natuurlijk die gave collectie te zien, te passen en er zal vast wat aan mijn vingers blijven plakken whahhaa. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Susan, ik zou je graag ontmoeten in Utrecht, maar de datum past me niet. Ik wens bij deze alvast alle dames die erbij zijn heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer, dan duimen we heel hard voor een volgende keer! En dat gaat vast lukken allemaal stuiterende Tante Betsy girls in een ruimte whahaha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik heb er zo'n zin in. Het staat groot in de agenda. Joepie. Zo leuk iedereen ontmoeten. Dat vind ik het allerleukste ❤❤❤

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yihaaa! Ja ook zo leuk dat je komt met je zussie hihi, we zorgen wel dat dat ook een Tante Betsy girl wordt...er zijn natuurlijk ook minder bloemige items...vogeltjes bijvoorbeeld :p. Ik verheug me op beide, zo leuk om jullie allemaal te gaan ontmoeten (ik voorspel nu al een hese keel) en heel veel Tante Betsy zomercollectie. Yeahh!

      Verwijderen
  5. Nu begin ik echt te twijfelen om toch naar Utrecht te komen...
    De dames die zeker gaan; veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou zo graag willen komen maar ik moet werken..
      Groet Sylvia

      Verwijderen
    2. Niet twijfelen gewoon komen! Of je moet niet kunnen Petra ;). Jammer Sylvia dat je niet kunt komen, dat zal wel balen zijn.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Jippie! Ik ga 5 maart en kijk uit naar MP want L wil mij ook nog weleens passen ;-) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa leukk dat je erbij bent! We maken er samen wel een feestje van. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Heb ontzettend veel zin in de meeting 5 maart, dat gaat een superdag worden!!leuk om andere tante Betsy girls te zien, vooral nu je ze steeds vaker tegen komt op de facebook sites.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja zekers weten gaat het een feest van herkenning worden. Die Binnie zal zich suf lachen om ons stuiterende Tante Betsy girls die allemaal binnen huppelen al kwebbelend en lachend en kijken wat ze eerst moeten doen...op een gewilde jurk afrennen of op de Tante Betsy girls aflopen die we kennen. Leukkk dat je er ook bij bent. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Heb echt zin om jullie allemaal te zien lekker beppen. En zo'n bon van 50e zou mega tof zijn voor een klavertjes outfit. Ik zie dat jij ook een Ierland fan bent Susan. Moeten we er allebei maar een kopen toch ��������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het zal daar een gekwebbel en gelach worden voorspel ik, allemaal stuiterende Tante Betsy girls. Hihi ik ben niet echt een Ierland fan hoor, we gaan er wel dit jaar heen op vakantie...de internationale mini meeting wordt daar dit jaar gehouden dusss :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ruimte maken voor de nieuwe collectie... goed bezig!
    Ik zie steeds allerlei snoepjes voorbijkomen, veel moois dit nieuwe seizoen!
    En leuk die meeting! Ik ga eens even kijken....
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vond wel dat dat mocht, plaats maken in mijn kast ;). En zekers gaan kijken...wordt een leuke meeting die je niet wilt missen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Yeah, linkje werkt hihihi!
    Succes met de verkoop!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja linkje naar de groep wel, maar naar het evenement niet (dankjewel nog voor de moeite!). En volgens mij gaat het wel goed, dadelijk ook nog even de andere erop zetten. Heb nog twee vestjes en twee oudere jurkjes te koop. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Gezellig hoor die SoMuch meeting! ;)
    Leuk dat er weer een nieuwe winactie komt! :D
    Succes met de verkoop!
    groetjes, Nicolette :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.