zaterdag 2 april 2016

Tante Betsy meets Halsoverkop Saturday

Hey girls vandaag wilde ik toch graag mijn 'nieuwe' jurk aan.
De halsoverkop jurk draag ik samen met mijn blauwe Tante Betsy hoodie, een oranje legging en blauwe Sendra laarzen. 
Helemaal happy met deze outfit!


Op de jurkjesdag in februari ontmoette ik eindelijk Petra, ik heb haar leren kennen via een Marktplaats deal, ik kocht van haar een Tante Betsy jurk (hier beneden links). We praten regelmatig op messenger over onze jurkjes verslaving en tippen elkaar als er weer een jurkje te scoren valt dat de ander graag wilt. 
Petra draagt ook regelmatig een Halsoverkop-Tante Betsy combo, net zoals op de jurkjesdag (zie onze gezamelijke foto). 
Hieronder ook nog een recente close up van Petra's buik/bolletje ;), nog even en ze kan weer al haar jurkjes, vrolijke panty's en leggings aan. 


Ik draag zelf dagelijks een Tante Betsy jurk, maar zo heel af en toe draag ik een andere vrolijke jurk. Die deel ik meestal niet omdat het natuurlijk een Tante Betsy blog is, maar zo samen met mijn Tante Betsy hoodie vond ik het voor deze keer wel kunnen ;). 

Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. wauw mooi hoor die hoody is geweldig liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben ook zo blij met mijn Tante Betsy hoodies, love them en woon zowat in die vesten ;) whahaha. Knuff en leuk dat je weer eens op bezoek komt :).

      Verwijderen
    2. Ik kom heel vaak hoor maar laat bijn a nooit een beichtje achter

      Verwijderen
  2. Echt wel!! Juist leuk om te laten zien dat TB ook heerlijk te combineren is :-))
    Staat super, je nieuwe jurk! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja Tante Betsy is super om te combineren. Zo blij met mijn hoodies en natuurlijk al mijn jurken. Sommige vrouwen op de jurkjesgroep vragen wel eens 'draag je nu echt alleen maar Tante Betsy?' Ja eigenlijk wel, ik ben verliefd op dit merk en ze staan me prachtig. Maar af en toe een halsoverkop jurk (heb er nu drie) daar word ik ook vrolijk van. Knuff!

      Verwijderen
  3. Hilde Janbroers2 april 2016 om 18:43

    Super outfit weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd :). Ben er ook erg blij mee en jij weet inmiddels ook hoe heerlijk die hoodies zijn ;). Zie je regelmatig in je roze hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. je hoodie staat goed bij je nieuwe jurk, leuk setje zo .
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd ja echt wel, zo heerlijk als je er zo lekker vrolijk bij kunt lopen. Vloog gisteren koffie over het tafeltje in de imbissstube, maar gelukkig niks op mijn jurk, wat een opluchting... Knuff!

      Verwijderen
  5. Staat leuk zo samen! Ik vind de printjes van halsoverkop ook altijd zo leuk, maar de pasvorm net wat minder (voor mijn lijf dan :)).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is dan minder hè Esther, gelukkig hebben we de vrolijke printjes van Tante Betsy en jurkjes in allerlei soorten zodat iedereen wel een passend jurkje vind ;). Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.