maandag 4 april 2016

Happily married Monday

Hey girls vandaag zijn manlief en ik negen jaar getrouwd, ook al is het geen bijzondere trouwdag in jaren toch vieren wij deze dag van onze liefde, maar dan wel in het klein hoor. 


Anderhalf jaar nadat we ons hebben leren kennen (we waren toen allebei 38 jaar) zijn wij getrouwd, mijn tweede keer en manlief zijn derde keer ;). 
We hebben best wat tropenjaren achter de rug, maar dat is gelukkig al even geleden. Het heeft ons in ieder geval sterker gemaakt, wij zijn dikke maatjes. 
Natuurlijk speelt er zo af en toe wel wat waar je niet helemaal happy van wordt of bent, maar dat hoort er nu eenmaal bij. 


Ik word nog altijd heel blij van een berichtje van manlief dat hij stuurt als hij vertrekt op zijn werk, zodat ik weet dat ik het eten kan gaan klaarmaken. 
We doen graag dingen samen, we genieten van elkaars gezelschap, lekker samen op de bank of in bed film kijken of een heleboel afleveringen van een serie, samen toeren met onze classic mini cooper, samen naar Elfia, samen naar een rommelmarkt...


Vanavond gaan we samen uiteten, ik kan wel raden waar ;). Gewoon lekker in onze favoriete Imbissstube, niets romantisch hoor want er schuiven gewoon stamgasten aan tafel of andere mensen die een plekje zoeken (ze hebben maar drie tafels). 
Manlief is ook niet zo'n spraakzame dus ik heb er lekker veel te kijken en kan regelmatig mijn Duits bijspijkeren, alhoewel hij daar wel met de gasten en de uitbater enzo praat dus gewoon lekker samen genieten zonder het idee dat je samen moet praten om er een gezellige avond van te maken. 

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Veel plezier vanavond! En gefeliciteerd met jullie trouwdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!. Het is toch heerijk als je samen dezelfde dingen leuk vind om te doen. De mijne is ook geen prater maar ach soms heb je toch ook geen woorden nodig :-)
    Veel plezier vanavond ennne...welke jurk is het vandaag geworden
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. PS, bedankt voor je leuke berichtjes op mijn blogje.;-)

      Verwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!! Wat een leuke foto's van jullie saampjes.
    Net als Patricia ben ik heel benieuwd wat de Wedding Anniversary Tante Betsy is geworden. Moet toch haast wel roze/rood zijn... :-)))
    Geniet ervan saampjes, praat de uitbater de oren maar von Kopf, dan geniet jouw Manlief van jou. Weet ik zeker :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Veel plezier vanavond! XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Veel plezier vanavond! XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd en plak er nog heel veel liefdevolle jaren aan vast xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie trouwdag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie trouwdag en een gezellige avond saampjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd en nog veel jaren samen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd ik hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van harte en nog heel veel goede gezonde fijne jaren erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte nog lieve Susan! Wat fijn dat jullie het samen zo goed hebben. Als jullie maar happy zijn, dan maakt het niet uit wat je doet en hoe je het doet. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd nog met jullie dag...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Thanks girls voor al jullie lieve felicitaties en wensen voor onze huwelijksdag. Dikke knuffels van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nog gefeliciteerd! Ik wens jullie nog hele mooie en gelukkige jaren samen toe! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.