maandag 11 april 2016

Tante Betsy Family Monday


Hey girls onlangs vroeg een zwanger jurkjeszusje of er ook een zwangere buik in de vogeltjes jurk paste. 
Ook zag ik bij een van de reacties op de Facebook winactie van Tante Betsy een dame schrijven dat ze het jammer vind dat er geen zwangerschapsjurkjes zijn. 
Máár je kunt gerust met je zwangere buik een Tante Betsy jurk aan hoor. 
Bepaalde jurkjes van oudere collecties rekken goed mee en volgens mij zijn er ook genoeg jurkjes van nieuwere collecties waar ook een zwangere buik in past. 


Marktplaats vriendin en jurkjeszusje Petra laat zien dat dat gerust kan. En wie weet wordt Bolletje vandaag wel geboren...ze is inmiddels 40 weken zwanger en heeft behoefte om haar favoriete jurkjes weer aan te doen en haar leuke sneakers (haar voeten zijn inmiddels flink gezwollen) en natuurlijk wilt ze Bolletje graag knuffelen. 


Er is nog een lieverd die ik wil delen, ze heeft op de foto geen Tante Betsy jurk aan, want die zijn er niet in haar maat. Maar deze dame haar moeder heeft De Kunstboer winactie gewonnen en ze showt hier met een big smile haar gewonnen etui. Geweldig toch zo'n blije dame. 


Over een paar weken gaat hier ook weer een leuke winactie van start...ik ga een geweldig leuk jurkje per opbod verkopen en van de opbrengst ga ik dan weer een Tante Betsy kadobon kopen. Zo heeft iedereen kans op die leuke prijs en niet alleen degene die het jurkje zou passen...
Dus jullie weten wat dat betekent...jullie mogen dan weer Tante Betsy foto's of Fotocollages insturen...maar dat duurt nog even...ondertussen kun je een kansje wagen bij Tante Betsy op Facebook. 

Lots of love from Susan 

9 opmerkingen:

  1. Wat een blij snoetje! Leuke fotocollages ook weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een trotse dochter met het pakje ! En zou bolletje al op de wereld zijn? Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa en Petra moest erg lachen toen ze mijn blogpost las...ze is op 11 april geboren...dus een paar uurtjes na mijn blogpost en bevallen in een Tante Betsy jurk. Geweldig toch?! Maar dat heb je al kunnen lezen op de jurkjesgroep hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Aah mijn moppie. Het tasje wordt overal mee naar toe gesleept, zo blijkt is ze ermee.
    Via een zwangere moeder heb ik tante betsy ontdekt. Zij heeft haar tante betsy's gewoon de hele zwangerschap door gedragen en na haar zwangerschap zaten ze gewoon weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm... Blij dus. Autocorrect 😊

      Verwijderen
    2. Oh heerlijk toch die big smile, dat ze maar lekker geniet van die leuke etui. En heb ook al gehoord van Petra dat ze na het wassen weer allemaal mooi in model zijn...ook dat is wel fijn om te weten dat je lievelingsjurkjes na de bevalling ook gewoon weer passen.
      Alhoewel ik me kan voorstellen dat Petra heel blij is als ze andere jurkjes weer aan kan zoals haar zippie jurken en doorknoopjurk die ze van de zomer kocht en die niet zo meegaven. Knuff!

      Verwijderen
  4. Oooohhh.... Het egeltasje is geweldig goed terecht gekomen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa altijd leuk om te zien hè als de winnaars er happy mee zijn en dat komen delen. Jij bent ook een happy winnares met de lovely necklace, leukk! Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.