woensdag 6 september 2017

What's up next? Tante Betsy AW2017 collection


Hey girls ik zag op Facebook wat leuke foto's langskomen van de Tante Betsy SS2018 collectie, met leuke enthousiaste reacties. 



Maar ik zag ook dat heel wat dames benieuwd zijn wat er nog allemaal gaat komen van de wintercollectie (AW2017). Dus ga ik nogmaals wat fotootjes met jullie delen, als je mijn blog dagelijks volgt heb je vast al eens wat voorbij zien komen. 



Zoals de jurkjes in hetzelfde model als Dress Lemonade Butterfly, een nieuw overslag model wat ook prachtig staat als je niet zo'n rijkelijk gevulde buste als mij hebt ;). 


Ik liet er van de week een aantal zien (klik voor de individuele foto's). 




Deze prints zijn ook in het snappie model, een nieuw soort doorknoop model wat er ook al in de zomercollectie was. Jammergenoeg is dat niet helemaal mijn model, want ik ben gek op doorknoop jurkjes. Snappie is mij te hoog gesloten ;). 




Dan is er ook nog een leuk retro kraagjes model, ik weet even nog geen namen...



Natuurlijk is er ook weer een vogeltjes jurk en die is er wel in een van mijn favoriete doorknoopmodellen, met aangerimpelde buste. 
Ik hoop zo dat Tante dit model in alle collecties blijft houden want die staat gaaf bij veel dames. 


De vogeltjes jurk komt er ook in een model met ronde hals en zakjes, ook heel leuk! Lijkt op het Bibi model. 



En natuurlijk weer in verschillende kleuren, okay niet zo'n knalkleurtjes als sommige van ons graag zien en die er wel in de SS2018 collectie gaan komen. 


Maar ik vind dat Tante Betsy best veel kleurrijke jurkjes heeft ontworpen voor de wintercollectie AW2017.
Ik ben er blij mee en verheug me op een kleurrijke herfst en winter. 



Er komen trouwens ook nog gave zippies aan, ik gok dat er een ware run zal zijn op de bloesemprint zippies die er in drie kleurstellingen komt. Hiervan komen ook rokjes als je daar meer fan van bent ;). 



En er komt ook nog een klaverprint zippie. 
Ik vind die blauwe zo gaaf, ik zal zelf altijd voor kleur gaan en het liefst knalkleurtjes, die staan mij nu eenmaal het beste.


Maar stemmig zwart met een mooie print, het liefst een kleurrijke daar doe je mij ook altijd een plezier mee. 
Maar zwart wit jurkjes zijn en blijven ook altijd gaaf, zoals met deze gave grafische print. Deze komt er ook nog in het Twiggy model. 



Nou girls zoals jullie zien komt er nog veel moois! En oh ja er komt zelfs een jas!


Waar verheugen jullie je op? Zit er iets bij waar je hart sneller van gaat kloppen? Ik heb in ieder geval alweer een flinke wishlist :). 
Binnenkort dus als allereerste te koop in de diverse Tante Betsy verkooppunten.
Tante zal op een later moment volgen (op haar pagina vind je nu ook alle Tante Betsy shops). 


Lots of love from Susan