maandag 25 september 2017

Be gentle with yourself


Hey girls wat een heerlijke enthousiaste reacties op mijn blogverjaardag blogpost, ik geniet ervan. 
En hihi stiekem is dat toch ook wel heel leuk om een aantal dames out of the blue te verrassen. Ik stel me dan voor dat je mijn dagelijkse blogpost aan het lezen bent en dan opeens je naam ziet staan met de mededeling dat je een kadobon hebt gewonnen. 
En dan ook nog eens zo'n mooi bedrag, een halve Tante Betsy hihi...daar ga je toch heerlijk van stuiteren...



Ik lees in sommige reacties dat men niet weet wat normaal te schrijven, dat je niks leuks te melden hebt. Natuurlijk hoef je niet dagelijks te reageren, niks moet hier...
Gewoon lekker jezelf zijn is het beste wat je kunt zijn. Ook al heb ik tegenwoordig vaak niet de tijd en energie om te reageren, ik geniet er wel enorm van om jullie reacties te lezen.
Weet je niet hoe te reageren en lukt het maar niet wellicht lukt het met deze tips wel. 


En wat word ik blij ervan om te lezen dat mijn vrolijke gekwebbel je helpt met je zelfvertrouwen, met je eigen beeld...
Dat je door mijn Live on Facebook filmpjes en mijn outfit foto's hier op mijn blog, durft die leuke Tante Betsy jurk aan jouw weelderige lijf te dragen...



En plus size dames ik heb goed nieuws, Anita die al jaren het doorpas model is voor de XXL Tante Betsy jurken heeft de XXXL zomercollectie (SS2018) doorgepast en ze zijn haar te groot, yihaaa!


Maarreh girls het is er niet van gekomen om nog items op marktplaats te zetten en ik heb ook nog geen winnares van de loterij van de Tammy jurkjes getrokken. 
Vandaag even nodig tijd voor mezelf na een weekend met weinig slaap. 
En vandaag samen met mijn dochter gaan wandelen en fijn gepraat en geknuffeld, dat was allemaal veel belangrijker. Gelukkig had ik vannacht al een gedeelte getypt, dus kan ik nu verder goed voor mezelf zorgen en er voor manlief zijn die nu thuis is van zijn werk. Morgen is een nieuwe dag ;). 


Ik zie de nieuwe collectie van Tante Betsy nog niet online, Tante zal hard aan het werk zijn om alles in de webshop te zetten. Wie weet heb je wel al je slag geslagen in een van de vele Tante Betsy verkooppunten...of net niet en zit je nu de webshop pagina keer op keer te verversen zodat je je wishlist jurk niet misloopt en in je winkelmandje kunt smijten. Succes girls!
UPDATE: ik heb even geïnformeerd en de collectie komt op z'n vroegst woensdag online. Dus nog even geduld. Knuff!


Lots of love from Susan