vrijdag 8 september 2017

Tante Betsy Tops and Bottoms


Hey girls vandaag heb ik een keer niet zo'n kleurige Tante Betsy outfit aan. Vanmorgen koos ik voor mijn zwarte Tante Betsy Polypants en mijn zwarte Luna Shirt (AW2016 collectie). 
Nu had dat ook een reden hoor want ik had vanmorgen een fysio afspraak gecombineerd met een gesprek met de psycholoog. 
Deze foto was een beetje somber en het is ook somber weer, maar heb er even wat extra belichting overheen gedaan ;). 


Ik heb een nieuwe psychologe toegewezen gekregen ivm wisseling binnen het team. En ook al heb ik moeite met loslaten, ik probeer altijd te bedenken dat verandering eigenlijk altijd voor mijn hoogste goed is. 
En jawel hoor, meteen een leuke klik en omdat ik zo kapot moe was en het vandaag toch een kennismaking was, zijn we wel even lekker gaan wandelen in het aambos wat er vlakbij ligt. Fijn lekker ongedwongen praten en toch even bewegen, count me in zo wil ik wel alle sessies doen hoor...ik ben niet zo'n sporter ;). 


Ik zag op een Tante Betsy Facebookgroep de vraag of er deze winter ook weer polypants zouden zijn en ja dat is wel de bedoeling. Gaaf ook in combinatie met Vera Jacket!


Ik hoop dat alles goed gegaan is met de produktie (van de zomer waren er te weinig geproduceerd). Ik zag zelfs denim polypants (ik heb een map vol met foto's van de nieuwe collectie ;)). Wow zo gaaf!


Normaal zou ik kiezen voor mijn rode Luna Shirt bij deze zwarte Polypants met mijn rode Asics Gel Lyte 3 sneakers. Maar vandaag was ik helemaal in het zwart ;). 


Ik had ook al gezien dat er een knalroze Luna Shirt is, Shirt Luna Solid Cerise. Shirt Luna Larks Blue is ook gaaf! Zoals jullie wel weten hou ik van knalkleurtjes die doen me gewoon goed en daar zie ik meteen beter mee uit ;).
Die staan beiden op mijn wishlist en nu dus ook een paar Denim Polypants. 
Deze zullen dan straks onder Bottoms te vinden zijn, net zoals de leggings en rokjes. 


Shirt Luna Stripe Blue n Red is ook gaaf net zoals de Luna Little Dot shirts. Allemaal te vinden onder Tops, net zoals de Hoodie Fit en Sweatvest Lotte!




Hey girls ik ga er weer vandoor, ik kruip vroeg mijn bed in. Hopelijk slaap ik vannacht weer eens door. Morgen hebben we een gave rondleiding op het programma staan in de grotten van Maastricht. Dus morgen mijn Danefae jas aan en een legging onder mijn jurkje. 
Het is daar 11 graden...terwijl ik op deze geweldig leuke oude foto blote benen heb hihi...morgen doe ik dat maar niet ;). 


Zou jij Polypants dragen? Of draag je alleen nog maar jurkjes en/of rokjes?

Lots of love from Susan