maandag 30 mei 2016

Lucky Urban Hippies Girls Monday


Hey girls ik was bijna vergeten dat ik vandaag twee dames zou gelukkig maken met de uitslag van de Urban Hippies armbandjes winactie, het gaat om de 'Petrol Pancy Bracelet', die ook in meerdere kleuren te koop is http://www.urbanhippies.nl/3-armbanden


Ik had namelijk vandaag meeloopdag in het revalidatiecentrum waar mijn vader is en omdat er van je verwacht wordt dat je ook actief mee doet, heb ik gekozen voor mijn Jeans Zippie jurk van Tante Betsy met een makkelijke jeanslegging eronder en een paar sneakers met een rood vestje, een sportieve outfit dus. En natuurlijk had ik mijn Urban Hippies Hip Pocket om zodat ik mijn telefoon en zakdoekjes lekker dichtbij me had. 


Ik heb niet veel inspannends gedaan vandaag, maar ben total loss. We hebben ook nog een gesprek gehad met de revalidatie arts, maatschappelijk werkster en een teamgesprek gehad. Tel daarnaast bij op dat ik weinig geslapen had en nog steeds niet helemaal opgeknapt ben dus nu nog weinig energie over. 


Dus ik laat jullie niet langer in spanning zitten, leuk dat er een heel aantal dames mee deden en ik zag ook diverse nieuwe namen, welkom girls!
Ik hoop nog vaker van jullie te horen want dat maakt het bloggen zo leuk. Meer als de helft van de dames zijn actieve volgsters die regelmatig een berichtje achterlaten dus die dames kregen ook een extra winkans. Daarom is het natuurlijk al slim om regelmatig wat van je te laten horen ;). 
Daarnaast is het fijn als mijn sponsors zien dat dit een actief blog is dat het interessant is om een winactie te doen. 


Zo wie heeft nu gewonnen? Manlief mocht een naam trekken en ik trok een naam. Heidi van Vuuren en Adriette hebben gewonnen en mogen mij mailen met hun adres (emailadres staat vermeld vlak onder de plek waar je een reactie kunt achterlaten) en Femke van Urban Hippies stuurt jullie dan het gewonnen armbandje toe. Van harte gefeliciteerd girls, heel veel plezier van jullie armbandje! En thanks aan alle enthousiaste andere dames. 

Lots of love from Susan

25 opmerkingen:

  1. Je ziet sportief uit hoor :-)
    Ik hoop dat je vader goed hersteld.
    Gefeliciteerd meiden met de leuke armbanden !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks ja vroeger zou ik me dan een of andere makkelijke joggingbroek aan trekken, maar zo'n jeanslegging met mijn jeansjurkje erover werkte ook prima ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd dames! Maar goed dat ik hem zelf al had gekocht samen met de rode (ook leuk bij de birdy) 😉. Klinkt toch als een druk dagje. Doe rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi jij kon niet meer wachten, wat leuk dat je ze al gekocht had bij Urban Hippies. Als je eens een leuke foto/detailfoto hebt deel ik hem graag. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Jiehoeeee wat tof!!! Wat een geluk! Kei leuk!

    Het valt tegen als je ziek bent geweest. .. dan ben je nog zo gammel en slap vaak. En dan meteen een pittige dag erachteraan.. rustig aan en hopelijk knapt je vader snel op!
    Dikke knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zo leuk zo'n enthousiaste reactie :). Gefeliciteerd lieverd en als ik het goed heb is de armband al onderweg ;). Heel veel plezier ervan! Dikke knuffels

      Verwijderen
  4. Van harte meiden met jullie armbanden!
    En Susan : take care xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd meiden!
    Susan hopelijk heb je morgen een bijtank dagje. Rustig aan!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren voor het eerst weer werken, maar werk op een sociale werkplaats en een paar uurtjes in de ochtend dus dat is nog goed te doen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. 2 Gelukkige winnaars gefeliciteerd. Mooi die zippyjurk van betsy. Lekker sportief.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben er ook erg blij mee nu ik hem op maat heb gemaakt. Hij was me te groot, maar heb hem smaller gemaakt en is nu perfect! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!
    Wat zie je er sportief uit en wat leuk en handig dat heup tasje.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt, duurt nu toch best wel lang he!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks ja zo kun je iedere keer wat anders met de jurken van Tante Betsy, maandag dus de sportieve look! Eens kijken wat ik vandaag aan trek...shoppen in Maastricht. En die heuptasjes zijn reuze handig, gebruik ze regelmatig op het werk en ook in huis of zoals toen op het classic mini festival :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Reacties
    1. Hihi ja dat is nu mijn potje geworden om alle lootjes in te doen ;). Is eigenlijk een broodtrommeltje hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Reacties
    1. Leuk altijd die enthousiaste reacties en mails. Heel veel plezier van je armbandje, je adres is naar Femke van Urban Hippies verstuurd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Gefeliciteerd dames!
    Sporty Susan ziet er goed uit!
    Enneh... Je hoeft lichamelijk dan misschien niet veel gedaan te hebben; dit soort gesprekken kosten mega veel energie...
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar lieverd was inderdaad door al die gesprekken een vermoeiende dag, maar wel een hele produktieve en ook gezellige dag. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd winnaressen !
    Leuke outfit Susan, is dat een jeans legging van sokken online? Die heb ik namelijk net besteld dit weekend via de link op dit blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nee wist ik niet dat sokken online ook jeans leggings hebben, deze kocht ik ooit eens bij de Lidl ;). Als je eens een leuke foto hebt van een combinatie van je legging en een Tante Betsy outfit zie ik graag een foto ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.