zondag 1 mei 2016

Happy Tante Betsy Dresses Sunday



Hey girls ik werd deze week blij verrast met een prachtige Tante Betsy jurk. 
Shirt Dress Red is een prachtige doorknoopjurk (is dichtgestikt) met een super leuke print maar vooral ook een geweldige vrouwelijke pasvorm. 


Ik kende deze nog niet, maar wow wat een geweldig leuke print, alweer rood wit en blauw, love it!
Vandaag gecombineerd met een blauwe panty en mijn rode Sendra cowboy laarzen. 


Deze exact zelfde jurken staan ook bij Tante Betsy in de webshop, maar vooralsnog alleen in effen kleuren. 
Button Down Dress Grey, Button Down Dress Black en ook Green en Dark Blue. 



Betty van 38 dresses showt ons de grijze versie, dankjewel Betty :). Zoals je begrijpt is die ook bij haar te koop, maar vast ook bij andere Tante Betsy verkooppunten. Dat ligt er natuurlijk helemaal aan welke jurken er ingekocht zijn door de diverse verkooppunten. 


En oh wat ziet mijn oog de stoere vestjes zijn nu ook bij Tante te koop. Hebben jullie ze al gezien? Het blauwe jeans vestje (Sweat Jacket Vera Blue Jeans) heeft een afwijkende maatvoering zie ik, lees altijd even goed wat er staat. De andere vestjes, Sweat Jacket Vera Blue/Green/Black vallen wel op maat. 


Zo girls ik ga er weer vandoor, ga zo nog even met dochterlief en haar vriend mee naar mijn vader. Ben al vanmiddag samen met manlief geweest en we zijn mijn moeder ook even gaan ophalen. Hij ligt nog op de intensive care, maar is goed op aan het knappen, maar heeft nog even wat extra aandacht nodig en extra zuurstof. 

Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Deze jurk is zeker leuk, dat stofje ! :-)
    Beterschaps voor je vader.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat stofje <3 love it die print, maar de pasvorm is ook prachtig en zo mooi getailleerd bij de buste, mooii! Ik had al een paar keer smachtend naar de button down dress black gekeken, maar stiekem vind ik met een printje nog leuker. Thanks, vanavond lag hij er al weer beter bij en was hij op een andere afdeling op een eigen kamer. Maar jammergenoeg moet hij daar weer weg in de ochtend vanwege verbouwing dus gaat of terug naar de intensive care of wie weet mag hij wel naar de medium care. We gaan het horen en zien. Knuff!

      Verwijderen
  2. Oh Susan wat een superleuk jurkje heb je aan!😍 Hij staat je erg mooi!
    Fijn dat het goed gaat met je vader!
    Fijne zondag nog! 😚
    Groetjes, Nicolette 😊

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks! Ja word ook erg blij van dit jurkje. Prachtige print en prachtige snit. Een feestje om te dragen. Knuff!

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die jurk heb ik ook nog nooit gezien.
    Ik hoop dat je vader gauw van de IC af mag. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik ook niet, ik was dan ook blij verrast met deze prachtige jurk die snel in de verkooppunten zal hangen en daarna bij Tante Betsy zelf in de webshop :). Ja hoop ook dat hij snel naar een gewone afdeling mag, hij had nu alweer wat meer praatjes en genoot van het contact met de vrouwelijke verpleegster ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Fijn om te horen dat je vader goed opknapt. Ik hoop ook dat hij snel van de IC af mag xxx
    Wát een fantastische jurk! Een beetje Ollie? Maar dan met kortere mouwen?
    Heb jij geen ceintuur bij deze jurk of heb je hem gewoon niet om gedaan? :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad een beetje Ollie maar dan meer getailleerd bij de buste (zal hem straks eens op Ollie leggen ;). En inderdaad kortere mouwen, voor de kipfilet dames is dat een hele mooie lengte qua mouw...ik heb natuurlijk wel kortere armen met mijn 1.56m hihi.
      Ja hoort inderdaad een ceintuur bij, had hem ook in eerste instantie om maar ging me alweer los en was ook aan het twijfelen of ik wel wilde dat mijn buik...oh dat heet taille geaccentuurd werd ;), dus afgelaten.
      Knuff!

      Verwijderen
    2. Hahahaaa, ik zou hem ook af laten. Dat ding zit bij mij altijd net verkeerd (hoge heupen) of ik heb het idee dat ik een duster aan heb :-))))

      Verwijderen
    3. Whahaha lekker ding! Hij is by the way van precies hetzelfde formaat als Ollie! Altijd fijn om te weten. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.