donderdag 7 september 2017

Keep calm it's almost give away time


Hey girls vandaag heb ik rustig aan gedaan, ik ben wel bezig geweest met de jeanshoodies en de dames die nog niet zelf gereageerd hadden te benaderen. 
Ik had gisteren besloten om de afbeelding van het naamloten op Marktplaats te zetten met de winnares per jurk, bij maat XL waren er twee winnaars. Zo kon iedereen die gereageerd heeft zien wie gewonnen heeft. 



Bij maat XXL was Anne de winnares, maar die bleek hem toch niet te gaan passen dus vandaag Natasja van het Beautyspots blog blij mogen maken, nadat ik alle 21 namen er nog eens in naamloten.nl had geplakt en geklikt had op 'Start het loten!'. 


Met de verkoop van deze items is weer een leuke winactie in aankomst ism Tante Betsy verkooppunt SoMuch en een vijftal hoodies waren gesponsord door Tante, dus dat wordt weer een Tante Betsy kadobonnen winactie!


Verder heb ik vandaag even een filmpje gemaakt (voor de Tante Betsy liefde en retro jurkjes groep) van mijn outfit of the day, een oudje van Tante Betsy (2014 collectie). Ik heb even wat Maastrichts (Mestreechs) gesproken ;).


Ik heb een Tante Betsy jurkjes was gedraaid, met wel 12 Tante Betsy jurkjes. Waarvan 5 mouwloze, twee oudjes die zijn dun en twee winterjurkjes, dat paste prima ;). 



Verder heb ik contact gehad met drie Tante Betsy verkooppunten
Twee waarmee ik na het weekend/in de loop van volgende week een winactie ga starten!
Beide dames willen dat het liefst doen als de tweede lichting van de collectie er ook daadwerkelijk is. Het worden allebei gecombineerde winacties, blog en Facebook.


Er wordt bij Tante Betsy hard gewerkt zodat de levering zo snel mogelijk de deur uit kan naar de verkooppunten. Naar alle waarschijnlijkheid is dat na het weekend. 
Na het uitpakken van alle dozen, worden ze in rekken gelegd, alles wordt ingepakt aangeleverd. Net zoals jullie het thuis op de deurmat of in je brievenbus ontvangen. 
De Tante Betsy items worden steekproefsgewijs gecontroleerd en doorgepast om te controleren of het op maat valt enzo. 
En natuurlijk hebben de dames ook lekker lol samen na al dat harde werken ;). Zie je Wendy daar ergens liggen?!


Anita is het XXL pasmodel, ze is al jaren degene die voor Tante de grote maten jurkjes doorpast. 
Maar inmiddels al bijna twee jaar Tante haar rechterhand, oh nee die heeft Tante natuurlijk hard nodig om nieuwe collecties te ontwerpen ;). 



Goed nieuws voor de dames die nu niet in een XXL passen, vanaf de zomercollectie (SS2018) zal Tante Betsy er zijn in maat 3XL (niet alle items). 
En dat wordt een enorme gave collectie!


Maar nu gaan we eerst de winter in...
Voor de 3XL dames heb ik nog een vijftal Tante Betsy jurkjes te koop die ik binnenkort op marktplaats ga zetten. 
Tammy Bouquet en Tammy Winterflower XXL jurken van de wintercollectie AW2016 die vallen als maat XXXL. Van de opbrengst komt er wederom een Tante Betsy winactie!


Lots of love from Susan