maandag 4 september 2017

Dress Vera LS Red and Live on Facebook


Hey girls ik ging vandaag weer Live on Facebook op de Facebook pagina van mijn Tante Betsy blog. 
Ik liet mijn outfit zien, Dress Vera LS Red met een gestreepte Tante Betsy legging. Ik wilde namelijk wat vertellen over de Tante Betsy leggings
Die zijn heel goed voor dames met lange benen, maar deze dame met kortere benen kan ze ook gewoon aan door ze om te slaan en in een paar cowboy laarzen zie je er niks van ;). 
In maat L is de taille 40cm maar rekt prima mee (mijn taille omvang is 98 cm of zo), binnenbeen lengte 85 cm en lengte 108 cm. 


Ik pakte live de tas uit met Tante Betsy items gesponsord door Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch fashion te Heerenveen. 
Die items ga ik op mijn speciale marktplaats account zetten, ze zullen voor een vaste prijs verkocht worden en je kunt dan gewoon mee loten als je interesse hebt. 
Van de opbrengst komt er dan weer een gave winactie op mijn blog, dus niet getreurd als je maat er niet bij zit bij de items die te koop zijn. 


Als allereerste ga ik de jeanshoodies op Marktplaats zetten. Er zaten twee jeanshoodies in maat S in de tas. De andere items die ik in het live on Facebook filmpje liet zien volgen...hou mijn 365 happy Tante Betsy dresses Marktplaats account in de gaten!


Maar ik heb ook nog jeanshoodies gesponsord door Tante Betsy dus die ga ik er ook meteen op zetten. 
1 maat M, 1 maat L, 2 x maat XL (daar zit eentje bij van mij, zie de foto hieronder ;)) en 1 maat XXL. 
Met de opbrengst van die items koop ik dan weer Tante Betsy kadobonnen (te besteden bij Tante Betsy in de webshop) die hier op een later moment te winnen zijn. 


Let op de mouwen zijn niet afgewerkt zoals je gewend bent van Tante Betsy. Als je ze omslaat ziet het zo uit. 


Dit is de normale afwerking. 


In het filmpje vertel ik ook even over de Primrose armband van Urban Hippies, op de Facebook pagina van Urban Hippies is daar nu een leuke winactie van. Dus ga een kansje wagen!


En ga ook de pagina van SoMuch fashion liken op Facebook want ook zij heeft een gave winactie van €50 shoptegoed te besteden bij SoMuch te Heerenveen of online op SoMuch.nl (lees aldaar hoe mee te doen). 



Lots of love from Susan