vrijdag 29 april 2016

Latest news Friday


Hey girls vandaag maar een kort berichtje. Jullie hebben inmiddels wel al gezien dat er weer een hele lichting nieuwe jurkjes online is. 
Tante Betsy deelde het zelf ook gisteravond laat met meteen een nieuwe winactie. Dus ga vooral ook even checken op haar Facebook pagina https://www.facebook.com/tantebetsyfashion


Vandaag dus de dag van de operatie van mijn vader. Alles is goed gegaan kregen we vanmiddag om half vier te horen. Maar blijft natuurlijk toch nog even afwachten hoorde ik vandaag op de Intensive care van iemand anders, de eerste 24 uur zijn het spannendste. We hebben hem even gezien, even zijn hand vastgehouden en even tegen hem gesproken...hij was net wakker aan het worden...en niet echt bij. 
Morgen gaan we weer en ik kan straks nog eens bellen. 


Ik had gisteren besloten vandaag vrij te pakken, maar werd toch op de normale tijd wakker na een goede nachtrust dus toch gaan werken...is beter wat afleiding te hebben ;). 
Ik besloot dress Pepita Black aan te doen die pas nog in alle maten te krijgen was en die mede dankzij mij nu alleen nog in de kleinste maatjes te krijgen is ;). 


Normaal zou ik voor een fleurige jurk gaan, maar wilde deze gewoon eens aandoen gecombineerd met mijn zwart ajour vestje van Tante Betsy waar ik heel blij mee ben. 

Lots of love from Susan

Ps. Skirt Petrol n Blue is wel nog in alle maten te krijgen; http://www.tantebetsy.com/nl/skirt-petrol-n-blue.html

19 opmerkingen:

  1. Fijn nieuws van je paps, duimen blijven nog even aan incl kaarsje XXX Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik blijf duimen en denk aan je vader! !! Dikke knuffels jet ps ook deze jurk is weer geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ja helemaal jouw ding hè zo'n zwarte jurk ;). Ik moet er ook nog even aan wennen en merk toch dat ik liever voor wat kleurtjes op mijn zwarte jurken ga...daar word ik toch wat vrolijker van. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Top dat de operatie goed gegaan is. Nu hopelijk een voorspoedige 24 uur. Sterkte nog voor de spannende uren

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd ja ik hoop ook dat het rustig blijft en dat hij goed herstelt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Top dat de operatie goed gegaan is. Nu hopelijk een voorspoedige 24 uur. Sterkte nog voor de spannende uren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik moest even 2 x goed kijken : jij in donkere kleuren :) zorg goed voor jouw vader & vergeet jezelf niet ! xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik in donkere kleuren...merk dat ik liever een zwarte jurk met vrolijke bloemetjes uit de kast trek... Wie weet verloot ik deze ook nog een keer, nou ja dat ik hem op MP te koop zet en van het geld een kadobon verloot. Maar eerst de vogeltjes jurk ;). En ja hoor zorg goed voor mezelf, daar ben ik heel goed in. Dikke knuffels en dankjewel nog voor je reactie van de week, die heeft me veel geholpen. Knuff!

      Verwijderen
  6. Fijn dat de operatie goed gegaan is. En nu maar een voorspoedig herstel! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar gaan we voor hè. Nog een extra dagje op de intensive care hoorde ik net toen ik nog eens belde. Denk dat we ook pas morgen weer gaan kijken of we moeten nog gebeld worden. Even ons eigen ding doen en hem lekker laten bijkomen van zo'n zware operatie. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan!
    Ik heb de winactie van TB voorbij zien komen! πŸ˜‰
    Gisteren eindelijk de hartjesjurk kunnen bestellen! Gelukkig mooi op tijd voor moederdag! πŸ˜‰
    Eerlijk gezegd vind ik vrolijk gekleurde jurkjes jou beter en leuker staan. Maar, zo af en toe moet zo'n minder opvallende outfit ook kunnen! πŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja vind ik zelf ook hoor, kies als ik voor zwart ga toch het liefst voor de vrolijke bloemetjes printjes op zwart. Super voor je dat je lekker op tijd je moederdag jurk hebt kunnen bestellen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Goed om te horen dat de operatie goed is gegaan!
    Ik heb de winactie van TB voorbij zien komen! πŸ˜‰
    Gisteren eindelijk de hartjesjurk kunnen bestellen! Gelukkig mooi op tijd voor moederdag! πŸ˜‰
    Eerlijk gezegd vind ik vrolijk gekleurde jurkjes jou beter en leuker staan. Maar, zo af en toe moet zo'n minder opvallende outfit ook kunnen! πŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel beterschap met je vader! Fijn dat de operatie goed is gegaan. Komt vast goed. Dadelijk weer bellen?
    Liefs,
    Sandra
    P.S. Even wennen, ju in deze donkere kleuren, maar het staat je ook heel mooi! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ja heb net gebeld (heb vannacht nog de neiging gehad te bellen toen ik wakker was geworden van mijn snurkende man maar heb me toch maar ingehouden), hij blijft nog een dagje daar...heeft extra zuurstof nodig en extra toezicht. Denk ook dat we vandaag toch maar niet gaan kijken. Wil hem lekker met rust laten. Heb hem wel even aan de telefoon gehad. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).