dinsdag 12 september 2017

Another Blue Tante Betsy outfit


Tsja girls ik kon het toch niet laten, ik heb de jurk vandaag weer aan hihi. 
Ik heb vanmorgen nog even de andere jurk die dus op marktplaats te koop is (wordt verloot onder de geïnteresseerden) aan gedaan. 
De foto's van gisterenavond bij kunstlicht gaven de kleur niet mooi weer. De jurk is echt kobalt blauw. 



Vandaag heb ik er een panty van Marianne (Bright Blue in XXL) bij aan, die ik gisteren verknipt heb tot legging. Teenstuk eraf geknipt en ja hoor dat gaat niet ladderen. De panty is 60 denier. 



Ik had er normaal eerder een contrast kleur onderaan gedaan, maar ik heb ook al mijn blauwe Sendra Ibiza laarzen aan van Boeties.nl


Zodadelijk loop ik naar het station en ga ik samen met dochterlief naar Maastricht, voor de verjaardag van mijn moeder. 



Oh ja ik heb roosjes van Urban Hippies op en om, zo'n vilten roosje als broche en ook de blauwe Primrose armband om. 


En omdat het regenachtig weer is doe ik zo mijn Danefae regenjas aan. Helen Hearts heet die als ik het goed heb. Zoeff...


Lots of love from Susan

8 opmerkingen:

  1. Die jurk staat je ook zoooooo mooi. Snap ik best dat je die vandaag weer aanhebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je moeder!
    Prachtig zo een mooie opvallende kleur die jou zo goed staat.

    Fijne avond en lieve groeten....

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Hoe houden je laarzen zich met regen? Blijven ze mooi?
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inspuiten met zo'n spray helpt als het goed is toch?

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Die jurk heeft een prachtige kleur (ik ben dol op die kleur) en staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die jurk staat je top. Lijkt me heerlijk zitten...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie combinatie die jurk met laarzen. Op die laarzen ben ik helemaal fliefd😍
    Nog gefeliciteerd met je moeder🎂
    Ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad met z'n drietjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze jurk is zo cool! Ik heb je net een berichtje gestuurd maar doe mij maar niet mee in de verloting ik denk dat hij te groot is. :-(( XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.