maandag 23 mei 2016

Urban Hippies Bracelet Give Away Monday


Hey girls daar ben ik weer met een leuke winactie, ik mag namelijk van Femke van Urban Hippies, twee armbanden weggeven aan jullie Tante Betsy girls. 
De meesten kennen Urban Hippies van de super handige Hip Pockets en ook de leuke roosjes die in meerdere leuke shops te koop zijn, maar ze verkoopt ook leuke sieraden. 
Je maakt kans op de Petrol Pancy Bracelet, maar hij is er ook in andere kleuren; http://www.urbanhippies.nl/3-armbanden



Deze keer een winactie zonder verplichte foto inzending, maar gewoon een reactie onder deze blogpost achterlaten volstaat!
En dan maak je kans op één van de twee armbanden die ik mag weggeven, dus twee winnaars! Volgende week maandag 30 mei maak ik de twee winnaressen bekend. 

Femke zal het vast leuk vinden als je haar shop op Facebook liked en/of op Instagram. Inschrijven voor haar nieuwsbrief is ook geen verkeerde actie, ze stuurt regelmatig een nieuwsbrief met actiecodes.


En zoals je kunt zien past deze leuke armband perfect bij Tante Betsy dress Gigi Blue of Skirt Sakura Blue die ook als jurk Dress Sakura Blue verkrijgbaar is ;). Volgens mij heeft Femke de hare gescoord bij Pantalone in Eindhoven die ook haar sieraden, heuptasjes en roosjes verkopen én natuurlijk ook jurkjes en rokjes van Tante Betsy. Hier een lijst van alle winkels die Urban Hippies verkopen http://www.urbanhippies.nl/content/16-verkoopadressen
Waar zou jij de armband bij combineren ? Want natuurlijk staat hij bij nog meer leuke Tante Betsy jurkjes en rokjes.

Lots of love from Susan

32 opmerkingen:

  1. Super leuk. Met die actie wil ik graag meedoen. Joepie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, die zijn zo leuk! Ik Doe graag mee! Ik wilde sowieso al gaan bestellen, maar ik kan maar niet kiezen welke kleur. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Die past mooi bij mijn blauwe betsy jurk en rok 😀
    Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ingrid Hietkamp23 mei 2016 om 18:08

    Ik die heel graag mee, de foto's lukken mij nooit :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Ingrid een foto insturen is toch niet zo moeilijk ;). Gewoon emailen :p. Maar deze keer hoeft dat dus niet en zie ik opeens meer en andere reacties hihi... Knuff!

      Verwijderen
  6. Jaaaaa! Leuke actie! Ik doe ook graag mee! Kan heel veel setjes bedenken waar ze leuk bij staan. Rokje van Froy & Dind, jurkje van King Louie of Tante Betsy of mijn flodderbroek met werkje..... enz enz.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke armband, helemaal te gek, past zeker bij mijn Tante Betsy jurkjes en mijn liefde voor sakura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook graag mee. Past leuk bij mijn blauwe spijkerjurk van Betsy. En vast nog bij allerlei andere jurkjes van Tante en anderen. Nu maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf zeg!!!! Ik wil wel mee doen. Kei leuke dingen altijd van urban hippies!
    Xx jet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk die sieraden van Urban Hippie. Past eigenlijk bij veel kledingstukken wel tante betsy jurkje of wat dacht je bj een wit shirt ook mooi of spijkerjasje. Combinatie mogelijk heden zat.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk! Ik wil 'm graag combineren met een rode roos die Urban Hippie ook verkoopt en die ik nog steeds niet heb. Mooie stok achter de deur om deze eindelijk te bestellen.. Fijne avond meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oeh, leuke actie ! ik doe mee !
    Die past wel bij mijn outfitjes.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh deze is mooi! Leuke kleur en mooi subtiel! Past volgens mij erg mooi bij 2 Tante Betsy jurkjes die ik heb, maar vast ook nog bij andere jurkjes.

    Ik doe dus graag weer mee.

    Liefs,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb t merk bij 'mijn' shops al zien liggen, maar heb het nog niet in mijn collectie thuis 😉. Ik voeg het graag toe om te combineren bij mijn jurkjes rokken of gewoon een spijkerbroek met shirt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben dol op armbandje s en deze vind ik superleuk! Ik doe graag mee.
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ben al een tijdje fan van Urban Hippie dus ik doe graag mee, armbandjes en zomer jaaaaaa perfecte combi roept deze armandjes-o-fiel en zomer-o-fiel
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jaaaaa ik doe weer mee hoor. Ik heb net allemaal leuke dingetjes bij ze besteld en had er eigenlijk spijt van dat ik deze niet in mijn mandje had gegooid dus wie weet. Superleuk weer deze actie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohhh daar zat ik me juist dit weekend zo aan te verlekkeren! Wanna join!☆☆☆

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja ik doe mee!!! Hij zal superleuk staan bij mijn jeans betsy jurk maar ook bij mijn blauwe betsy. Overal bij eigenlijk....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi zie net dat Adriette enthousiast is geweest dus telt maar een keer...maar als actieve volgster krijgt ze zowiezo een extra kans ;). Knuff!

      Verwijderen
  21. Oh leuk ik doe ook graag mee, zie wel een paar jurkjes in mijn kast hangen waar deze leuke armband bij past. Ik heb ook zo'n leuke hippocket gekocht , op het idee gekomen via deze blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk dat je weer wat mag weggeven. Ik doe deze keer niet mee. Bij mij komt het toch maar in de kast te liggen en dat is zonde. Ik waag de volgende keer liever weer een kansje op een leuk jurkje😉
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi groot gelijk! en super toch dat mijn sponsors zo'n leuke winacties doen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  24. Geweldig! Ik doe graag mee, het zijn helemaal mijn kleuren! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh, wat een leuke actie. Deze zal vast heel leuk staan bij de Tante Betsy jurken die ik heb. Leuke site ook. Ik ga er binnenkort eens goed voor zitten.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ja doe graag mee, net tasje gekocht de blauwe

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk armbandje zeg....gezellig om te dragen op een juffen-dag. ...Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).