maandag 25 december 2017

Tante Betsy surprise on Christmas Day


Hey girls vandaag is het eerste kerstdag en hebben wij een gezellige kerstavond met dochterlief en haar vriend Erik achter de rug. Heerlijk verwend met kadootjes, ik kreeg van manlief een grote Jim Shore engel (een kerst engel, die had mijn hart gestolen toen we die eens in Maastricht zagen). Hij kocht me ook nog twee leuke mutsen. 




En van dochterlief (en haar vriend) kreeg ik een roze Primrose Urban Hippies armband en een kadobon van Tante Betsy. Daar kun je mij altijd blij mee maken ;). 
Ze was ook heerlijk creatief en zette een favoriete tekst op een dienblad waarop ze aan de voorkant de kadobon print had geplakt. En op de achterkant de tekst, ik hou van zelfgemaakte kadootjes. 



En over kadobonnen van Tante Betsy gesproken, vandaag ga ik zeven dames blij maken met een kadobon van Tante Betsy
Een kadobon van €50 te besteden in de webshop van Tante Betsy.
Als je nu zoiets hebt van 'hè was er een winactie?! daar wist ik niets van' dan kan dat kloppen. 
Tenminste die kun je zomaar gemist hebben als je niet dagelijks mee leest, het was zomaar een spontane winactie verstopt in de blogpost The grass isn't always greener on the other side.



Ik heb onlangs negen Tante Betsy jurkjes verkocht via mijn speciale 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account
Veelal jurkjes die ik van die lieve tante kreeg, maar ook enkele die ik zelf kocht. 
Maar omdat ik regelmatig verwend wordt kan ik op mijn beurt jullie ook verwennen.
Zo blijft geven en ontvangen in balans. 
Het is gelukt om alle jurkjes voor de kerst op plaats van bestemming te krijgen, zodat ze heerlijk kunnen gaan stralen in hun Tante Betsy jurkjes. Maar misschien dat de zomerjurkjes nog even moeten wachten ;). 



Ik kan moeilijk afstand doen van mijn Tante Betsy jurkjes want stuk voor stuk zijn ze gaaf, zijn ze mooi en veelal staan ze me geweldig. Maar soms is het gewoon tijd om eens een rondje door die kledingkast te maken en van een aantal jurkjes die blijven hangen afscheid te nemen. 
In het kader van leren loslaten is het ook belangrijk om dit te blijven doen, alhoewel het vooral ook om kleding zal gaan die ik helemaal niet meer draag of andere spullen om zo ruimte te scheppen in huis. 


Er zijn toch heel wat dames die gezellig mee lezen en die deze actie gezien hebben en een gezellige reactie hebben achter gelaten. 
Ik heb vanochtend al op en neer scrollend op mijn iPhone met mijn ogen dicht 7 winnaressen eruit gepikt. 
Soms wens je stiekem dat een bepaald iemand wint, maar als ik kijk naar de reacties waarop mijn vinger terecht kwam, komen ze stuk voor stuk goed terecht. 



Een aantal van deze dames heb ik al eens persoonlijk ontmoet of zelfs als twee keer. Ja Corry je hebt gelijk dat er op een winactie altijd meer reacties komen, maar mijn vinger heeft beslist dat ook jij tussen de winnaressen zit. Van harte lieverd!


Germa is ook een van de winnaressen, evenals Paola die onlangs al een kadobon van me won op een Tante Betsy Facebook groep. 


Jet Je heeft ook gewonnen, gelukkig heeft ze doorgezet en is het haar toch gelukt een reactie te plaatsen. 


Annet is ook een van de winnaressen, ja ik geniet enorm ervan om weer een aantal dames blij te maken en van de enthousiaste reacties. Maar ook voor al die lieverds die het een ander gunnen. 


Sylvia is ook al zo'n enorme lieverd en die gaat ook een Tante Betsy kadobon winnen. 


En last but not least wil ik een enorme knuffel geven aan die lieve Evy.
Haar familie kreeg heel verdrietig nieuws net voor kerst over haar vader (de man van Gracia, ook een Tante Betsy girl). Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd lieverds en ik hoop dat het dragen van Tante Betsy jurkjes en outfits jullie mee helpt om door deze zware tijd heen te komen. 



Alle 7 dames van harte gefeliciteerd met jullie Tante Betsy kadobonnen, ik ga ze woensdag kopen als Tante Betsy er weer is. Stuur me een dezer dagen een privé berichtje, zodat ik ze aan jullie door kan mailen zodra ik ze gekocht heb. 
Wie weet slaan jullie je slag nog met de sale of wie weet wachten jullie op de nieuwe collectie. 


Alle andere girls bedankt voor al jullie lieve leuke reacties! Hou mijn happy Tante Betsy blog in de gaten ;). 
En nog hele fijne feestdagen!


Lots of love from Susan