vrijdag 17 november 2017

Enjoying the outdoors


Hey girls vandaag vloog de dag om, vanmorgen ben ik gaan wandelen met mijn therapeute en daarna nog gewerkt aan het duurzaamheidsplan en een mindfulness oefening. 
Thuis heb ik wat opgeruimd en gepoetst, maar ook de tijd genomen om in mijn nieuwe notitieboek affirmaties te noteren. 


Ik kocht het van de week bij TKMaxx in Heerlen, speciaal om er affirmaties in te noteren en weet je wat mooi is, dat aan de zijkant van de kaft staat 'thoughts - dreams - inspiration - quotes - affirmations.
Eigenlijk kocht ik het boekje om de mooie kaft en de mooie binnenkant, bijzonder dat het daar speciaal voor bedoeld is. 
De affirmatie kaarten die ik trok zijn van Louise Hay. 


Vandaag heb ik mijn zwarte Dress Sporty Cherry Blossom aan samen met een zwarte thermolegging en mijn roze ZOO Adventure laarzen. 


Vanmiddag kwam een goede vriendin op bezoek en zijn we later op de middag samen heerlijk gaan wandelen bij het stuwmeer de Cranenweijer te Kerkrade. 
Zo bijzonder om daar te wandelen, je hebt het gevoel alsof je in het buitenland bent. 




Ik maakte een paar mooie natuurfoto's en ook een tweetal foto's van ons, door mijn mobiele op een paal te plaatsen en de timer te gebruiken. 
Ik had vanmorgen mijn groene Danefae softshell jas aan, maar vanmiddag koos ik voor mijn nieuwe zwarte winterjas van Danefae. 
In de namiddag koelt het snel af en ik heb last van mijn rug en dan is het fijn als je lekker warm hebt. 




Blij met deze Else Danefae winterjas en met mijn dinnetje, het was alweer drie maanden geleden dat we elkaar zagen en onze vijftigste verjaardag samen vierden. 


Lieverds eigenlijk had ik gehoopt dan eindelijk die winactie voor dit weekend te delen, maar nog niks terug gehoord van het Tante Betsy verkooppunt. Nog even geduld, maar hou zeker mijn blog in de gaten. Dit weekend geen blogpost, maar maandag ben ik er weer. 
Heb een fijn weekend! Ik ga ervan genieten samen met manlief :). 

Lots of love from Susan

Ps ik zie in de webshop van Tante Betsy dat Dress Sporty Cherry Blossom is uitverkocht in zwart, maar hij is er wel nog in alle maten in de lichtblauwe versie. Onbegrijpelijk vind ik dat zelf want de jurk is enorm gaaf.


Wellicht is de zwarte versie wel nog te koop bij diverse Tante Betsy verkooppunten, ik weet dat diverse hun voorraad enkele weken geleden hebben aangevuld.