vrijdag 6 oktober 2017

Taking care of myself


Hey girls oh wat wordt een mens toch blij van zoveel enthousiaste reacties, zo leuk om weer een paar Tante Betsy girls te verrassen met een leuke prijs. 
Ik heb nog wat winacties in de planning hoor en ook heb ik nog een blogpost over Eigen Stijl in de planning en over de Danefae softshell jassen. 
Vanochtend ging ik weer naar therapie en ik heb besloten om vandaag weer een gezellige kletsblogpost te maken.



Ik ben aan het leren om goed voor mezelf te zorgen, nu is dat al een levensles waar ik al heel wat jaren mee aan de slag ben. Maar er is nog genoeg werk aan de winkel. 
Ik kan me toch nog wel eens schuldig voelen als ik eens een keer niets doe of heel lang niets doe. Zoals de meesten van jullie wel weten zit ik met een burnout thuis. 

Vandaag was ook even zo'n momentje door aan te geven bij de therapie, dat ik toch echt veel blijer wordt van wandelen in de natuur ipv oefeningen te doen. 
Ik heb nu eenmaal helemaal niks met sport en zal als de therapie is afgelopen echt niet een sportschool van binnen gaan bekijken :p. 
Wandelen in een bos is wel iets wat ik toch drie keer per week wil blijven doen. 
Ik merkte op vakantie in Ierland hoe goed het me deed om in de natuur te verkeren. 



Thuisgekomen heb ik mezelf eens aan het werk gezet, mijn kledingkast in de slaapkamer begon uit te puilen van al die Tante Betsy jurkjes
Het werd tijd om een ander gedeelte van de zesdeurs kledingkast leeg te maken en in het hanggedeelte ruimte te maken voor mijn Tante Betsy jurkjes met lange mouwen. 



Ik heb twee zakken met kleding naar de kledingcontainer gebracht en twee zakken staan klaar voor een tweedehands kledingwinkel. 
Daarnaast heb ik nog een kast waar ik kleding bewaar die ik nog eens op marktplaats wil zetten.



Ook al was het heel wat werk, in de andere kamer stonden nog een heel aantal dozen die terug naar de zolder moesten dus ook die naar boven gebracht, toch ben ik blij dat ik die klus aangepakt heb.
Ik had eigenlijk een hele blogpost willen vullen met hoe je goed voor jezelf moet zorgen, maar dit opruimen van kleding hoort weer bij een stukje loslaten. Iets waar ik als verzamelaar wel moeite mee heb. Heb een fijn weekend girls!



Oh ja ik had vanmorgen mijn Tante Betsy Sweatpants Denim Navy aan met Shirt Luna Stripe Blue n Red en mijn Asics sneakers. De sweatpants staan nog niet op de website van Tante, maar wellicht wel bij diverse Tante Betsy verkooppunten te koop, ik draag maat XL in deze denim sweatpants.  



Vanmiddag deed ik Dress Sue Little Dot Navy aan met dezelfde Marianne panty (nu legging) als gisteren en mijn Sendra laarzen. 

Lots of love from Susan