zaterdag 23 september 2017

Tante Betsy tops and bottoms outfit fotoshoot


Hey girls dagelijks deel ik hier een gezellige blogpost met Tante Betsy jurkjes. Maar deze keer wil ik weer eens een Tante Betsy tops & bottoms blogpost delen. 
Gisteren ging ik helemaal in stijl naar mijn gecombineerde fysio en psycholoog afspraak. Zo fijn dat ook dit lekker in een Tante Betsy outfit kan. 


Ik kreeg van Tante Betsy de gave Sweatpants Denim Navy en Sweety Top Stripe Navy toegestuurd. 
Heerlijk zo'n stoere comfortabele Tante Betsy broek, gemaakt van hetzelfde materiaal als de denim rokjes en zippie jurkjes. Ik heb hier trouwens maat XL aan in de sweatpants, ik weet eigenlijk niet of ze nu kleiner vallen. Omdat ik me normaal in een L jurk pers ;)
En wat heeft die Sweety Top Stripe een mooie halslijn, stiekem vind ik me die veel mooier staan als Dress Tori Stripe




Ik heb meteen even een fotoshoot gedaan met Shirt Luna Solid Navy.
De Luna Shirts vallen weer gewoon op maat, eigenlijk misschien net wat te strak voor mijn dikkere buik (ik ben wat kilo's aangekomen de laatste tijd).
In mijn vorige Tops and Bottoms blogpost zie je het verschil met het rode Shirt Luna van de AW2016 collectie (die collectie viel veelal groter uit door een produktie fout).



En daarna nog eens dezelfde combinaties samen met Skirt Denim Blue. Staat me toch mooier die combinaties, maar ja voor de fysio heb ik toch echt een broek nodig. Alhoewel gisteren zijn we tijdens de therapie even heerlijk in het bos gaan wandelen en hebben daar ook nog rek en strekoefeningen gedaan. Heerlijk genoten van de natuur en het zonnetje. 


Wat een heerlijke rokjes zijn dit toch, de denim rokjes vallen mooi op maat.
Maar ik moet ze wel even over mijn heupen trekken die wijder zijn als mijn taille.
Hierboven zie je hoe hoog ik hem draag (geef ik met mijn vinger aan), maar daardoor valt hij voor mij mooi op lengte ;).
Ik draag maat L in de denim rokjes, die nog van de SS2017 collectie zijn, maar die kun je natuurlijk het hele jaar door dragen. 




Vandaag scheen in Zuid Limburg volop het zonnetje dus heerlijk genoten met blote benen en een mouwloze top. 
De bovenstaande zomertops kun je terug vinden op de outletpagina van Tante Betsy met de summer sale items. 


En deze gave Luna Top 'Shirt Luna Stripe Red n Blue' gooide ik gisteren samen met Shirt Luna Solid Cerise in mijn winkelmandje en zal volgende week wel op de deurmat liggen. 
Die gaan vast gaaf staan bij de denim polypants die nu Sweatpants Denim Navy heten. 
Ik wilde die fuchsia roze top zo graag hebben (de lichtblauwe is jammergenoeg uitverkocht) en deze gestreepte top die Suze aan heeft is zo gaaf. 


Draag jij ook wel eens setjes van Tante Betsy of combineer jij wel eens een Tante Betsy top of blouse met een ander item dat je al hebt?


Het lijkt me leuk om een keer allemaal foto's van jullie te delen in een Tante Betsy tops and bottoms blogpost. 
Graag van de huidige collectie, dan kunnen andere Tante Betsy girls ook zien hoe de items staan en makkelijker beslissen of het iets voor hun is. 


Nu even wat Tante Betsy modellen foto's collages gemaakt. Leuk om aan jullie te laten zien wat er nog allemaal is en komt. Wow zo'n Shirt Luna Grafisch is ook wel heel gaaf! 
En heb je dat roze Luna Shirt gezien in combinatie met Cherry Blossom Skirt, zo mooii! Ook gaaf met Skirt Flower Branch... 

Lots of love from Susan