dinsdag 19 september 2017

Tante Betsy fotoshoot @ Eigen Stijl Arnhem


Hey girls toen ik vrijdag zag dat Tante Betsy girl Heidi model had gestaan voor een Tante Betsy fotoshoot bij Tante Betsy verkooppunt Eigen Stijl te Arnhem, had ik al meteen zoiets wat zou het leuk zijn om die foto's op mijn Tante Betsy blog te delen. 


Heidi is zo'n lieverd en heeft een gezellige schrijfstijl (ze schreef al eens een gastblog) en is gewoon een heerlijk positief ingesteld mens (de vorige keer kroop ze in de etalage whahaha) dus yihaa hier is haar verslag;


Eindelijk, eindelijk is het zover!!!! 
De nieuwe collectie van onze allerliefste tante is gearriveerd. Op vrijdag ben ik altijd vrij, en vrijdag was DE dag. Echt veel aandacht voor andere dingen had ik niet, ik was steeds aan het checken of de collectie al online stond. 
Mijn lieve, jarige!!! mannetje zei opeens dat we wel naar Arnhem konden gaan als ik dat wilde. Toen heb ik dus heel snel gebeld. En ja het was gelukkig gearriveerd.(Niet toen ik de eerste keer belde) Postpakket bezorgers snappen helaas niet dat deze pakketten voorrang hebben.
Ik heb voor de grap even een foto van Heidi en haar man erbij geplaatst, duidelijk te zien dat Marco zijn vrouwtje op handen draagt ;). Nog van harte gefeliciteerd Marco!


Samen gingen we naar Eigen Stijl in Arnhem. Ik was speciaal op zoek naar de lichtblauwe Cherry Blossom. Deze hadden ze niet, wel de zwarte. Onderweg heb ik toen heeeeeel stiekem bij 38Dresses deze lichtblauwe besteld. Want deze moest ik hebben :D.


Ik was bijna zelf in 1 van de dozen gekropen, zo ongeduldig was ik. Eindelijk kon ik de jurk passen die ik op mijn wishlist had staan. En wat was ie mooi! Ik wist nu zeker dat er een geweldige jurk thuis bezorgd ging worden. 


Ook de andere jurken die ik uitgezocht had zaten perfect. Ik had me voorgenomen het vandaag bij 1 jurk te laten. Er zou daarna nog een shopweekend met jurkenzusjes aan komen. 
Mijn keuze was gemaakt, ik ging voor de blauwe Blossom jurk. Prachtig!



En omdat ik al dat passen best leuk vind wilde ik Marjan van Eigen Stijl best helpen. Ze vroeg me of ze foto's van mij voor Facebook mocht maken. Ik kreeg van allerlei moois uit alle dozen mee en verdween daarmee achter het gordijn. Om natuurlijk in de mooiste jurken te voorschijn te komen. 




Ook de jas kreeg ik aan voor een foto. Alles kwam later die dag op Facebook, en ik vond het best leuk om even pasmodel voor hen te mogen zijn. En ik kreeg nog korting als bedankje, zo lief. 



Zelf nog een leuke foto gemaakt met 3 benen! Die lagen daar in een doos.
Dat kon ik toch niet laten.


Blij naar huis, Betsy in mijn hoofd, en eindelijk nieuwe Betsy in mijn kast.

Lots of love from Susan and Heidi

Ps de collectie is nog niet binnen bij het Belgisch verkooppunt waar ik een winactie mee in de planning heb dus nog even geduld!
Vergeet niet om mee te doen met de winactie ism Love, Peace & Joy!