zaterdag 16 september 2017

Tante Betsy Dress Lemonade Flower Branch and more


Hey girls wat leuk dat er al zoveel Tante Betsy girls en wannabees enthousiast meedoen met de winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt Love, Peace & Joy
Ik lees over allerlei wishlist jurken, maar ook over rokjes, legging en de jas van de Tante Betsy wintercollectie. 


Maar het is wel belangrijk dat jullie bij de winactie items kiezen die ook daadwerkelijk te koop zijn bij Love, Peace & Joy
Natuurlijk mag het ook dat je nog niet weet wat je wilt en dit pas op een later moment wilt beslissen als jij de winnares bent.  


Ik hoop het jullie makkelijker te maken door foto's te delen van mijzelf en Tante Betsy girls als dat kan en mag. 
Vandaag heb ik zelf Dress Lemonade Flower Branch Green aan. Een prachtige combinatie van een warme kleur groen met roze bloemetjes. Zo'n mooi patroon en de zwarte versie hiervan staat ook op mijn wishlist. 



Ik combineerde deze jurk met de Apollo panty (nu legging) Jolly Green, niet echt geheel bijpassend maar ik heb geen andere kleur groen. En ik wilde mijn fuchsia roze cowboy laarzen aan doen (dit zijn Tante Betsy laarzen van een hele oude collectie).


Ik deed er ook de Peony armband van Urban Hippies bij aan. 


Ik zag al wat outfit foto's bij diverse Tante Betsy verkooppunten. Zoals bij Amis mode te Meppel, altijd leuk om te zien hoe Tante Betsy jurken en outfits staan bij andere type dames.



Shirt Dress Pieper Blue en Dress Snappie Flower Branch Green.


En wat gaaf ik kwam zelfs onze eigen Heidi tegen bij een Facebook post van Eigen Stijl in Arnhem. 
Ik heb al even contact gehad met Heidi en ze gaat na het weekend een gezellig verslag schrijven, dat
is wel aan Heidi toevertrouwd.
Ik laat even foto's van de volgende outfits zien; Zippie Blossom Blue, Dress Snappie Flower Branch en Shirt Dress Pieper





Ik kwam op een Facebook groep ook Nicolette tegen die bij de Keizerin in Amersfoort was geweest. Zo leuk! 
Op de foto in Shirt Dress Pieper, Sporty Cherry Blossom en Dress Bessie Pieper (een nieuw model). 


Nou girls ik ga er weer vandoor, doe gezellig mee met de winactie ism Love, Peace en Joy. En natuurlijk mag je ook op Facebook mee doen. 
Leuk ook om al die enthousiaste reacties te horen op mijn Live on Facebook filmpje waar ik verschillende jurkjes aan mijn weelderige lijf liet zien. Zoals deze jurk Dress Lemonade Butterfly Blue.


De rode jurk, Dress Lemonade Stardot Red, is inmiddels helemaal op maat en is uitgerekt tot 44cm in de taille ;). 


Ben jij al naar een Tante Betsy verkooppunt geweest nu de laatste lichting van de Tante Betsy Autumn Winter 2017 collectie uit is? Of wie weet heb je wel al iets besteld bij een van de webshops. 

Lots of love from Susan