zaterdag 2 september 2017

Tante Betsy Dress Butterfly


Hey girls wat is het toch een gave jurk Dress Lemonade Butterfly. Ik heb hem in het groen (Dress Lemonade Butterfly Green) van Tante Betsy gekregen.
De zwarte versie heb ik van manlief gekregen voor mijn verjaardag (afkomstig van Ly-Lou geregeld door Binnie voor mijn verrassingsuitje). 


Ik heb het overslagmodel altijd enorm gaaf gevonden van de Tante Betsy jurkjes en heel lang was dat mijn favoriete model. 
Maar het enige nadeel was dat ik altijd een top onder die overslagjurkjes moet doen vanwege mijn omvangrijke buste (85G oftewel 114 cm in omtrek). 
Maar daar heb ik een oplossing voor gevonden in de vorm van onderbroek tops (een onderbroek die ik tot top verknip ;)).
Ik heb het namelijk snel warm en een extra laag onder mijn jurkjes is me echt te warm...ik ben nu eenmaal een warmbloedig type :D. 


Máár bij dit nieuwe model overslagjurkje is dat dus helemaal niet meer nodig, zo blij mee. 
En wat gaaf is er komen nog meer jurken aan met dit model! Yihaa! Binnenkort in diverse Tante Betsy verkooppunten te koop (afhankelijk van wat ze ingekocht hebben).






Als je nu niet zo'n omvangrijke buste in je jurkje hoeft te persen (ik ben stiekem een XL'er die zich in een L perst ;)) kun je deze overslag jurk ook wat sexier dragen zoals Anita hier doet. 
Naar alle waarschijnlijkheid is deze overslag zelfs ook zo bedoeld. Anita draagt trouwens XXL van Dress Lemonade Butterfly Black



Maar ik vind het fijn dat hij een mooie halslijn heeft en ik me niet altijd hoef zorgen te maken hoe de inkijk is op mijn weelderige buste ;) whahahaha. Hierboven op de foto heb ik de overslag onder mijn buste gestopt :D. 
Vandaag heb ik hem voor het eerst aan en lekker met fuchsia roze gecombineerd, blij mee :).  


Let op dat je haar niet verwart met haar zusje, Dress Mollie Butterfly, de kortere versie. 
Dress Mollie is zo'n 15 cm korter als een reguliere Tante Betsy jurk en als dress Lemonade. 
Ook die heb ik speciaal voor jullie even gepast bij Tante Betsy verkooppunt SoMuch, maar dan niet in mijn reguliere maat die was er niet meer. Maar wel in XL waardoor de jurk een stuk langer valt omdat ik mijn lijf er niet hoef in te persen. 


Ik deel meteen nog eens de gave foto van Karen van Tante Betsy verkooppunt Boutique Sourire
Zo hoop ik dat ik jullie toch kan helpen met beslissingen maken welke jurk goed bij je past. Wat gaaf is aan model Mollie dat het butterfly patroon over de hele jurk te zien is. 


Lots of love from Susan