donderdag 21 september 2017

Tante Betsy autumn giveaway @ Ly-Lou


Hey girls vandaag start dan de tweede Tante Betsy blog/Facebook winactie!
Deze keer een winactie in samenwerking met Belgisch Tante Betsy verkooppunt Ly-Lou te Sint-Niklaas.
De tweede lichting van de Tante Betsy wintercollectie (AW2017) heeft nu ook de Belgische verkooppunten bereikt! Daar zullen onze zuiderburen, de Belgische Tante Betsy girls wel heel blij mee zijn.
Sint Niklaas ligt tussen Antwerpen en Gent in, dus ook leuk als Nederlandse Tante Betsy girl of wannabee om de winkel te gaan bezoeken.



Ly-Lou staat voor Lovely Looks For You, Kelly verkoopt in haar winkel graag kleurrijke kleding en daarnaast vind ze het ook belangrijk dat die ecologisch en duurzaam vervaardigd is.
Ik heb Kelly ook persoonlijk ontmoet bij de Tante Betsy fan dag, ze draagt zelf ook graag jurkjes en rokjes van Tante Betsy. Het is een lieve hartelijke vrouw, altijd fijn als zo iemand een winkel runt. 
Ik lees ook op de Facebook pagina van Ly-Lou bij de recensies dat het een toffe vriendelijke madam is, die eerlijk en geduldig advies geeft. Hele belangrijke eigenschappen voor een verkoopster!


Ze vind het dan ook leuk om samen met mij een leuke winactie te doen. En ik vind het op mijn beurt leuk om zo'n stenen winkel, een Belgisch verkooppunt in de spotlights te zetten. Ze verkoopt ze trouwens ook online in de webshop Storesquare.


Vandaag waren er al een paar Tante Betsy girls in de winkel om de nieuwste autumn winter collectie van Tante Betsy te bekijken en te passen en wie weet ook te kopen.
Tante Betsy girl Ria was speciaal naar de winkel van Ly-Lou gekomen om een fotoshoot te doen. 
Kijk je gezellig mee? Klant Sarah deed ook gezellig met Ria mee, zo te zien hebben ze lol samen gehad hihi. Thanks girls voor de leuke spontane foto's :). 





Maar nu naar de winactie...
Wat kun je winnen?
Ik mag ism Ly-Lou twee kadobonnen weggeven twv €25. 
Eentje geef ik weg onder de reacties op dit blogbericht en eentje onder de reacties op mijn Facebook pagina bericht. Je mag bij allebei mee doen!
Altijd leuk om een mooie bijdrage/korting te hebben op je aankoop. 

Wat moet je ervoor doen?
  • Volg mijn blog via Blogger/Bloglovin en/of mijn Facebook pagina volgen/liken of mijn Instagram account
  • Ga ook even gezellig de de Facebook pagina van Ly-Lou liken.
  • Laat een berichtje achter onder de winactie dat je mee doet. Leuk is om te vertellen welk Tante Betsy item je zou willen kopen uit de winkel/webshop van Ly-Lou.
  • Ik wil graag de Belgische Tante Betsy dames een extra winkans te geven, dus laat dat even in je reactie weten (als je al eens geshopt hebt bij Ly-Lou is het ook altijd leuk dat je vertelt hoe het was)
  • Delen van de winactie is lief :). 
  • De winactie loopt tot en met 27 september, op 28 september maak ik de winnaressen hier op mijn blog bekend.

Lots of love from Susan

PS vanavond is de allerlaatste kans om mee te doen met de winactie ism Love, Peace & Joy.
LET OP: Heb je moeite met reageren onder mijn blogpost, lees dan even de tips op de pagina 'Giveaway How to?'