zondag 24 september 2017

Happy Tante Betsy blog birthday


Hey girls vandaag is een hele bijzondere dag voor mijn Tante Betsy blog, ik heb vandaag alweer mijn tweede blogverjaardag!
Wow wat vliegt die tijd, alweer twee jaar dagelijks aan het bloggen op mijn Tante Betsy blog. Inmiddels zijn we 733 blogposts verder...


Ik had twee jaar geleden nooit kunnen vermoeden dat ik Live on Facebook zou gaan en gerust drie kwartier sta te kletsen tegen jullie. En wie had kunnen bedenken dat ik zelfs Tante Betsy jurkjes show van de nieuwe collectie door live in een onderjurk voor de 'camera' te staan whahaha. 


En wat is het leuk om jullie persoonlijk te leren kennen en jullie in real life te ontmoeten. Heerlijk ongedwongen vanaf het eerste moment en altijd iets om over te kwebbelen, want we delen allemaal dezelfde jurkjesliefde. 


Andere dames vinden het vreselijk als iemand dezelfde jurk aan heeft, wij vinden het super om een gelijkgezind jurkjeszusje te ontmoeten en gaan zelfs enthousiast op de foto met elkaar.


Vorig jaar met mijn eerste blogverjaardag maakte ik er een spetterende week van.
Ik had meerdere winacties ism Tante Betsy, Tante Betsy verkooppunten en sponsors zoals Urban Hippies, de Kunstboer, RJ Bodywear, Bandelettes, Vevina en Sokken-online. 


Deze keer vier ik mijn tweede blogverjaardag op een andere manier. Ik wil namelijk de dames die hier bijna dagelijks een gezellige reactie komen achterlaten in het zonnetje zetten. 
Ik heb een aantal kadobonnen bij Tante Betsy gekocht van de opbrengst van de jeanshoodies die ik op mijn 365 happy Tante Betsy dresses Marktplaats account te koop had. 
Vroeger kregen de actieve volgers altijd een extra kans bij de winacties, maar nu is dat eigenlijk niet meer te doen voor me. Vandaar dat ik geloot heb onder die dames...


Van harte gefeliciteerd Corine Boon die hier heel regelmatig een gezellige reactie achterlaat! 
Hier gezellig samen op de foto bij de Tante Betsy fandag. 


Hennie Rijnders ook jij behoort tot de winnaressen, ook jij komt bijna dagelijks op bezoek. 
Hier staan we gezellig samen op de foto bij een spontane ontmoeting bij Tante Betsy verkooppunt Pantalone in Eindhoven. 



Verder trok ik nog de volgende namen; Ingrid van Being ME die vroeger heel regelmatig reageerde :). 
Ik heb Ingrid nog niet persoonlijk ontmoet, maar zo te lezen een hele hartelijke vrouw. Ze deelt meestal alleen down under foto's omdat ze vanwege haar ME veel tijd thuis op de bank doorbrengt. 


Gracia van Iersel is het eindelijk gelukt om hier op mijn blog te reageren, maar reageert bijna dagelijks op mijn Facebook pagina. 
Samen op de foto met dochter Evy, ze delen samen hun liefde voor vrolijke jurkjes. 


Nicolette van Kalleveen reageert meestal op een heleboel blogposts tegelijk als ze dan eindelijk de tijd vind om te komen reageren ;).
Hier gezellig op de foto bij de Tante Betsy fandag. 


Jullie hebben allemaal een Tante Betsy kadobon gewonnen ter waarde van € 45 te besteden bij Tante Betsy in de webshop.
Mail je me even of stuur een pb, als je uitgestuitert bent, dan stuur ik je de bon door ;).



Tante Betsy zet morgen alle items van de nieuwe wintercollectie online in de webshop, dus jullie kunnen meteen je slag slaan.



Maar natuurlijk is dat niet alles!
Wil jij ook een kans make op een kadobon?!
Laat een leuke reactie hieronder en wie weet maak ik jou ook nog blij met een Tante Betsy kadobon!


Ik heb de XXL (vallen ruim en meer als maat 52-54) Tammy jurken nog op Marktplaats staan en zet er morgen nog nieuwe items op. 
Van de opbrengst van die items koop ik ook weer kadobonnen bij Tante Betsy. 
Als die verkocht, verzonden en ontvangen zijn, koop ik de kadobonnen en maak ik de winnaressen bekend! 
Wanneer dat precies gaat zijn weet ik nog niet...  


Oh ja vergeet de winactie ism Tante Betsy verkooppunt Ly-Lou niet!

Lots of love from Susan