dinsdag 26 september 2017

Another Tante Betsy webshop


Hey girls als jullie al wat langer fan zijn van Tante Betsy weten jullie dat er naast dé Tante Betsy webshop, nog meer webshops zijn die het merk Tante Betsy verkopen. 



Het zit er dik in dat jullie dan mijn Tante Betsy shops lijst regelmatig bekijken en doorklikken. 
Ondertussen heeft Tante Betsy ook een eigen overzicht van alle Tante Betsy verkooppunten, waarbij je kunt zoeken naar een verkooppunt bij je in de buurt door middel van een storelocator


Op mijn Tante Betsy shops lijst kun je naast de links naar de website of info pagina van een stenen winkel die het merk Tante Betsy verkopen, ook de Facebook links vinden. 
Er zijn een heel aantal Tante Betsy verkooppunten actief die outfit posts posten, maar zekers ook laten weten als de nieuwe collectie in de winkel ligt. 
Of soms hebben ze zelf een gave winactie, dus hou ook die Facebook pagina's in de gaten. 




Vorige week zag ik dat er een nieuwe Tante Betsy webshop bij is gekomen; Een theelepel geluk.
Cynthia heeft deze webshop geopend vanuit een passie voor vrolijke vintage jurken en schrijven. 
Ze heeft daarom ook de beschrijving van de jurken op een geheel eigen wijze ingevuld, heerlijk!
Het zou zomaar kunnen zijn dat bij haar nog je wishlist jurk te koop is die elders reeds is uitverkocht. Ik zag namelijk nog wat grote maten staan, wat ook fijn is dat je in een oogopslag ziet welke maten nog beschikbaar zijn als je op een jurk klikt. 
Naast de webshop blijft Cynthia gezellig schrijven op haar lifestyle blog en ze deelt ook outfit posts. 




Onder de links op mijn Tante Betsy shops lijst kun je ook nog heel wat webshops vinden, bij winkels die naast een stenen winkel ook een webshop hebben. 
Het is geen doen voor mij om dat ook nog allemaal te vermelden, destijds was het al urennn werk om die lijst te maken, dus klik je suf.



Zoek je een bepaald Tante Betsy item van de wintercollectie AW2017, dat klaarblijkelijk al overal is uitverkocht. Dan zou ik je zeker aanraden om eens te informeren bij een stenen winkel of zij het nog hebben hangen. 




Nu wachten we allemaal met smart dat Tante Betsy herself alles in dé Tante Betsy webshop heeft geplaatst van de tweede lichting van de wintercollectie AW2017. 
Tante heeft natuurlijk zelf de allergrootste collectie met allé Tante Betsy jurkjes en alle andere items in de webshop staan.
Naar verwachting wordt het op z'n vroegst woensdag online gezet, maar het zou ook zomaar kunnen dat het toch een dagje later wordt.



Maar vergeet dus ook niet al die leuke stenen winkels, die bijzondere winkeltjes in van die leuke zij straatjes! Op mijn Tante Betsy shops lijst staan ze per provincie ingedeeld, maar dus ook te vinden bij Tante Betsy.


En vergeet niet om mee te doen met mijn kadobon winactie ism Belgisch Tante Betsy verkooppunt Ly-Lou! Reageren kan onder de winactie t/m 27 september!


Lots of love from Susan