dinsdag 15 augustus 2017

Tante Betsy news


Hey girls als ik dit bericht typ heb ik net ook mijn winactie bericht getypt. 
Morgen start er dus een gave winactie waarbij je kans kunt maken op een kadobon te besteden bij Tante Betsy in de webshop


Morgen is mijn verjaardag en die dag wil ik zo weinig mogelijk online doorbrengen en zoveel mogelijk genieten van de lieverds om me heen. 's Morgens met onze familie (nichtje Julia ontbrak op deze familie foto) en 's avonds uiteten met vrienden en ook met dochterlief en haar vriend (foto is van de 50ste verjaardag van manlief). 


Ik ben al heerlijk verwend, er lag namelijk bij thuiskomst van de fysio een hele stapel verjaardagspost op de deurmat op me te wachten. 
Maar ik heb me maar ingehouden om ze te openen, ik weet niet of ik dit volhoudt tot morgenvroeg hihi. Alvast heel hartelijk bedankt lieverds dat doet een mens goed :). 


Ook kreeg ik een enorme bos bloemen gestuurd van die lieverds van Tante Betsy. Oops ik hang nog steeds rond in mijn fysio outfit, maarreh natuurlijk wel helemaal in Tante Betsy stijl met Tante Betsy polypants en een Tante Betsy Summer Cross top van deze zomercollectie. 



Vanmorgen had ik trouwens wel een Tante Betsy jurk aan, Dress Betsy Poppy Green met mijn Clumpy's klompjes.


Ik heb vandaag ook even met Tante Betsy (nou ja een van de dames van ;)) gesproken en ik heb morgen een leuke verrassing!
Maar ik heb het ook nog even over de wintercollectie (AW2017) gehad, die blijkt deze week nog niet in de webshop van Tante Betsy te komen. 
Er is namelijk nog niet alles uitgeleverd van deze eerste lichting.
Zoals bijvoorbeeld Dress Lemonade Butterfly Blue die op mijn wishlist staat en manlief me kado had willen doen.
Alsook Dress Twiggy Little Apple Red en ook nog enkele Mollie Apple jurkjes. 


In de loop van volgende week komt wat er reeds is van de eerste lichting in de webshop, maar het is nu nog niet bekend wanneer. 
De tweede levering, die dus allereerst aan de Tante Betsy verkooppunten uitgeleverd wordt komt er ook aan. Dus hou die Tante Betsy shops in de gaten! En ga lekker live winkelen in zo'n leuke stenen winkel of een van de online winkels. 
De lijst met verkooppunten vind je altijd terug op mijn blog, Tante Betsy shops is dus een vaste pagina. 


Altijd handig als je een dagje gaat shoppen in een stad waar je nog nooit was, check dan die pagina even. 
Zodra ik meer weet over wanneer het bij Tante Betsy in de webshop komt kun je het hier lezen, maar Tante post dat natuurlijk ook altijd op de Tante Betsy Facebook pagina





Lots of love from Susan