zondag 20 augustus 2017

SoMuch Tante Betsy happiness at Heerenveen


Hey girls gisteren was het dan de dag van mijn verrassingsuitje ter ere van mijn verjaardag. Manlief had samen met Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch bekokstoofd om een leuke verrassingsdag voor mij te organiseren.
We togen vanuit Heerlen in Zuid Limburg met de auto naar Heerenveen te Friesland. 


Tijdens een korte pitstop maakte ik snel een outfit foto (Dress Ola Little Apple Red), die je gisteren al in mijn blogpost zag langskomen. 


Ik had verwacht dat er bij SoMuch nog weinig keuze in mijn maat zou zijn van de nieuwe Tante Betsy wintercollectie. Die kwam namelijk al een paar weken geleden in de winkel en in haar online webshop te koop. 



Maar warempel ik kon nog lekker een paar jurken uit het rek rukken in mijn maat en van drie Tante Betsy jurken heb ik maat XL aan, omdat ik benieuwd was hoe de jurk uitzag.


Ondertussen zag ik opeens een bekend gezicht van de Tante Betsy Facebook groepen. Joyce was speciaal naar Heerenveen gekomen met de trein en even later kwam ook Anneke met haar vriendin binnen. 


Zo leuk is dat het eigenlijk onbekende dames zijn en meteen waren we al gezellig aan de praat. 
Anneke was nog niet binnen en ja hoor even samen op de foto want ze matchte heel leuk met haar Dress Patsy Stripe Red, ik had zelf op dat moment Dress Ola Big Apple Red aan. 


Dress Ola Big Apple Red staat op mijn wishlist sinds ik Bertine er een outfitfoto van zag delen op een Facebook groep, ja ook ik word door jullie geïnspireerd ;). 
Deze was er wel nog in een XL, maar niet in mijn eigen maat een L. De XL past wel, maar bij mijn rug zat hij te los, dus die ging niet mee naar huis. 


Binnie heeft by the way ook de Ola Little Apple Red en ook de Ola Little Apple Blue.
Dress Ola Big Apple Black had ze ook hangen en yess in mijn maat, die stond ook op mijn wishlist. 
En weer gezellig met Anneke op de foto in een matchende jurk, ze had inmiddels shirt dress black van een oudere collectie aan. 


Hij stond Anneke prachtig, ze vertelde dat dit wel een uit haar comfortzone jurk was, ze gaat altijd voor kleur. Maar 'a little black dress' daar zit je altijd goed mee en dit doorknoopmodel met aangerimpelde buste is zo mooi en valt prachtig (komt deze winter ook in vogeltjes print!).


Ik deed later ook Dress Twiggy Little Apple Black aan.
Vaak pak ik gewoon alles in mijn maat uit de rekken van de Tante Betsy collectie in een verkooppunt, zodat ik aan jullie kan laten zien hoe zo'n jurk valt. 
Dress Twiggy is een model waar ik zelf niet zo snel voor kies, op een of andere manier is dit een jurk waar ik niet blij van wordt, terwijl hij wel een prachtige halslijn heeft. Maar wow wat stond hij me mooi en ik heb echt even zitten te dubben of ik deze zou nemen of de Ola Big Apple Black. Maar het is toch de laatste geworden ;). 


We maakten een gezellige groepsfoto samen met Binnie en haar zus Ida, die voor de gelegenheid een Tante Betsy jurk aan had gedaan. Verder op de foto staan Anneke en haar vriendin (weet ik even geen naam van) en Joyce en Corine. 
Oops zie nu pas dat Ida niet op deze foto staat, maar wel op die verderop ;). 


Zo leuk dat Corine er ook was (samen met haar gezin), een bekend gezicht voor mij, ik heb haar al een paar keer ontmoet (SoMuch Betsy lovers meeting en de Tante Betsy fandag). 
Nu weet ik even niet of ze speciaal vanuit Texel is gekomen voor mijn verrassingsdag of dat er sowieso een gezinsuitje in Friesland op de planning stond. 


Het was in ieder geval reuze gezellig om al die lieve Tante Betsy girls te zien en spreken. Er werd ook onderling geadviseerd en gecomplimenteerd en er gingen dan ook een aantal Tante Betsy jurken over de toonbank in de tas van SoMuch mee naar huis. 



Samen met Binnie ging ik later gezellig op de foto met Dress Tori Stripe Black. Deze had ik in mijn eigen maat aan, maar ze heeft ook Dress Tori Stripe Navy. Thuis heb in Dress Tori Stripe Red 'n Blue en daar is mijn buste wel erg aanwezig, ik vond het in de zwarte versie zelf een stuk minder. De navy versie was er niet in mijn maat, maar ik vind zelf zwart en wit altijd een mooie combinatie.
En samen met Binnie matched ook altijd goed! Wat een heerlijke dag! 


We zijn by the way ook nog heerlijk gaan eten en erna heb ik nog een tas vol leuks mee naar huis gekregen voor een winactie ;). Binnenkort meer daarover...


Ik zie dat ik niet op de foto ben gegaan in de jurk die ik van manlief kado kreeg. Binnie had deze jurk voor mij geregeld uit een ander Tante Betsy verkooppunt uit België, zo lieff! Dankjewel lieverds (Arno, Binnie en Kelly), hij is prachtig! Én de Tante Betsy taart van gefeliciTAART! was heerlijk :). 




Jippie Joyce heeft een selfie gemaakt met mij terwijl ik de jurk aan heb ;). Die heb ik er op het allerlaatste moment nog aan toegevoegd (thanks Joyce :)).


Oh ik heb nog wat outfit foto's...Dress Sue Little Dot Black wilde ik namelijk even passen in maat XL, ik heb hem zelf in de de navy versie in L en hij zit strak. Máár dat komt meer omdat ik echt wat kilo's ben aangekomen de laatste tijd, toch is een L de beste keuze voor mij. 
Dress Little Dot Green is ook bij SoMuch te koop, niet alles staat online omdat ze natuurlijk ook voor de dames die in de winkel komen een leuk aanbod willen hebben. En dat hebben ze zeer zekers!


Dress Mollie Butterfly Green heb ik by the way ook even gepast, hij hing er in een XL. 
Deze jurk zou een stuk korter zijn en speciaal voor kleinere dames gemaakt, nou dat ben ik wel met mijn 1.57m.
Maar omdat ik me altijd in een L pers met mijn gewelfd lijf worden jurken vanzelf korter ;). 
Deze XL valt dus op knielengte bij mij en is volgens mij zo'n 10 cm korter als een reguliere jurk (maar dat heb ik niet exact opgemeten ;)), de taille is ook wijder omdat dit een recht model is.


Mijn advies is ga heerlijk naar zo'n gezellig Tante Betsy verkooppunt als SoMuch (hier vind je de hele lijst met alle Tante Betsy verkooppunten). Niks leukers als lekker passen, andere leuke dames tegenkomen, oprecht advies krijgen en een kleine ondernemer steunen met je aankoop. 


Het duurt namelijk nog even voordat de winter collectie bij Tante Betsy in de webshop komt, ik las dat dit pas begin september gaat zijn. 


Lots of love from Susan

Ps vergeet niet dat vandaag de allerlaatste mogelijkheid is om aan de 'It's my birthday giveaway time!' winactie mee te doen, 7 Tante Betsy kadobonnen twv €50 geef ik weg. Morgen (maandag) maak ik de winnaars bekend.