donderdag 31 augustus 2017

Shopping at Tante Betsy


Hey girls hebben jullie al gezien dat de webshop van Tante Betsy nog verder is aangevuld met wintercollectie?!
Ik had al gezien dat diverse dames zich afvroegen of de hoodies en de sweatvesten ook nog in de webshop kwamen en jawel hoor die staan er inmiddels in, te vinden onder Tops (in zwart en navy). 


Ik schreef een paar weken geleden een blogpost over de maatvoering van de Hoodie Fit en Sweatvest Lotte (klik hier om die blogpost te lezen). 
Ik heb zelf Sweatvest Lotte (foto met de Art clogs) nu in maat M (dankzij Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch, ik ruilde mijn L ;)).
Maar Hoodie Fit (foto met sneakers) heb ik wel gewoon in maat L wat ik altijd draag. 



Verder zijn nu ook de Vera jurken in de webshop te vinden onder Jurkjes. Ze zijn zo gaaf die effen jurken, ik heb zelf de rode Dress Vera LS Red.


Maar ik heb in Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop ook Dress Vera LS Black gepast en die is ook al zo gaaf. Dress Vera valt ietsjes ruimer als de rest van de jurken; 44 cm in de taille bij maat L tov 41-42 cm bij veel andere modellen.


Daarnaast zag ik nu ook dat de leggings in de webshop staan onder Bottoms
Op mijn Live on Facebook filmpje vertelde ik dat die uitstekend zijn voor mensen met lange benen. 
Maar inmiddels heb ik zoiets dat ik ze ook gerust kan aandoen, ik draag in de winter toch altijd laarzen en niemand die dan ziet dat ze eigenlijk wat lang zijn ;). 


Het weer van de afgelopen dagen was heerlijk zomers dus geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om de wintercollectie al te dragen. 
Maar vanaf nu wordt het weer toch minder en zullen jullie hier vaker de wintercollectie zien voorbij komen. Foto's die ik inmiddels al in andere blogposts heb gedeeld vind je onder label AW2017.



Vandaag had ik dan ook mijn pas aangeschafte appeltjes jurk aan, Dress Ola Big Apple Red met Tante Betsy Legging Solid Red.
Én mijn ZOO Adventure outdoor laarzen omdat ik lekker het bos ben in geweest. Daar had ik ook mijn rode Urban Hippies Hip Pocket om. 


Lots of love from Susan

Ps zoals jullie allemaal wel weten zijn er ook veel verkooppunten, klik voor mijn Tante Betsy shops lijst of kijk op de site van Tante Betsy