vrijdag 4 augustus 2017

Our Favourite Tante Betsy Shop


Hey girls vandaag weer een blogpost waar een aantal Tante Betsy girls naar uitkijken. Vandaag maak ik de winnares bekend die van mij een kadobon krijgt twv €25 die te besteden is bij Tante Betsy verkooppunt Our Favourite Shop te Roermond. 



Het kan zijn dat je deze winactie gemist hebt, want het was maar een hele korte en ik heb er verder ook geen extra aandacht aan gegeven, behalve dat ik het deelde op de twee Tante Betsy Facebook groepen. 
Maar zoals altijd moeten jullie nog wat geduld hebben voordat ik vertel wie de winnares gaat zijn, want ik kwebbel er eerst nog lekker op los :p. 


Ik koos vandaag voor mijn groene aardbeienjurk, Dress Garden heet die en is van de zomercollectie van 2015. 
Ik had hem al lang niet meer aangehad en vond het tijd dat hij weer eens mijn weelderige lijf mocht omhullen. Ik deed er weer mijn rode Asics Gel Lyte sneakers onderaan en als jas mijn Tante Betsy hoodie (hele oude collectie). 


Ik had vanmorgen eerst een afspraak bij de psycholoog van mijn traject en daarna ben ik even lekker gaan fietsen en kwam op plaatsen waar ik nog nooit ben geweest. Ik ben niet opgegroeid in Heerlen dus af en toe ga ik op ontdekkingsreis. 




Op de terugweg ging ik even naar de Aldi, maar eerst wilde ik even kijken bij Eyelove (in de DA) of ze leuke brillen hadden. En ja daar was hij dan, dé bril waar ik al zolang op zoek naar ben, een leuke rode bril met een montuur waar ik meteen bij dacht 'Yess this is it!'.


Gisteren heb ik ook tigtal monturen gepast in een winkel in Maastricht, maar ze waren het allemaal niet. Nu dus wel...een mat rode bril (hij had van mij wat feller gemogen) die mooi bij mijn rode en roze Tante Betsy jurkjes gaat passen. Yihaa!


Nou girls weet je ik ga jullie niet langer in spanning laten zitten en ga de winnares bekend maken. 
Ik ben wel 'stout' geweest en heb alle Limburgse girls een extra kans gegeven. Omdat het een behapbaar aantal mensen waren die meededen, schreef ik weer lootjes die ik in mijn rode appeldoosje (zie je mijn appeltjes oorbellen ;)) door elkaar husselde (sjuddelde = Limburgs). 



En warempel het is ook een Limburgse Tante Betsy wannabee geworden die met de kadobon twv €25 in haar favoriete winkel 'Our Favourite Shop' kan gaan winkelen!
Van harte gefeliciteerd Marieka je hebt gewonnen! 
Dé kans om nu dan toch een Tante Betsy jurk te gaan scoren bij Esther en Maurice. Alvast heel veel shopplezier ennuh stuur je me even een mailtje met je adres, een pb via mijn Facebook pagina mag ook dan stuur ik de bon naar je op. 



En alle andere Tante Betsy girls en Tante Betsy wannabees niet getreurd er komen regelmatig winacties voorbij.
Er zitten nog een paar in de planning in samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten!


Aimée is in ieder geval heel blij met haar Dress Twiggy Little Apple Black die ze mocht uitzoeken in de webshop van Miss Vintage. Staat hij haar niet prachtig?!


Heb jij ook een favoriete Tante Betsy winkel waar je gaat shoppen?
Óf misschien shop je zelfs bij meerdere...
Óf wie weet shop je alleen online in dé Tante Betsy webshop of in een van de andere Tante Betsy verkooppunten met een webshop. Ik hoor het graag, vertel er even gezellig hieronder over. Zet ze maar gezellig in het zonnetje!

Lots of love from Susan

27 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaares!
    Ik heb tot nu toe mijn 3 Tante Betsy jurkjes online gekocht bij de Tante Betsy webshop! Maar hoop dat ik een aantal van de nieuwe jurkjes kan passen in Heerenveen bij So Much, ben er nog nooit geweest!
    Fijne avond!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat zal Binnie vast heel gezellig vinden. Heel veel shopplezier dan😘

      Verwijderen
    2. En ja Tante Betsy heeft natuurlijk de hele collectie online staan. In de verkooppunten vind je maar een gedeelte ervan. Máár vaak kun je daar wel nog een populaire jurk scoren als die bij Tante is uitverkocht. Knuff😘

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd Marieka!

    Veel shop plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd!
    En die bril is kei kei gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel😃 Hij had van mij helemaal knalrood mogen zijn 😉 Maar ben allang blij dat ik er eindelijk eentje heb kunnen scoren. Verheug me erop! Knuff!

      Verwijderen
  4. Gefeliciteerd winnares!
    Ik denk dat ik binnenkort sowieso toch maar even naar Roermond ga, cadeaubon of niet ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk toch als je zo kortbij een Tante Betsy verkooppunt hebt. Er komen nog twee leveringen ;). Veel shopplezier! Knuff!

      Verwijderen
  5. Gefeliciteerd Marika,op naar Roermond om gezellig te shoppen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En oja,je bril! Wat zal die mooi staan bij je rood/roze jurkjes, gaaf. Maar vind de blauwe je ook heel mooi staan, kun je lekker afwisselen. En wat betreft shoppen, ben nog maar 2x bij Binnie geweest en de rest via tante zelf. Somuch vind ik veel fijner maar moet daar even de tijd voor vinden, en ben van mening dat we met zijn allen de winkels in stand moeten houden,er gaan er al genoeg weg door het internet.Maar ben zelf niet heilig hoor, door werktijden die het zelfde als Binnie zijn, (en andere winkels,werk er dus zelf in één) Is tante haar eigen webshop een grote uitkomst voor mij.

      Verwijderen
    2. Hihi dan is het een beetje moeilijk hè om live te gaan shoppen als je dezelfde werktijden hebt ;). Maar leuk dat je al een keer bij Binnie bij SoMuch bent gaan shoppen. Ik probeer zo af en toe in de trein te stappen en er eentje te gaan bezoeken en dochterlief, moederlief of manlief mee te sleuren hihi. Nou ja manlief neemt mij mee ;). Knuff!

      Verwijderen
  6. Aimee Moolenaar-Dols4 augustus 2017 om 19:56

    Wat een mooie aardbei jurk Susan. En de bril is sjiek. De blauwe staat overigens ook echt mooi hoor. En Marika van harte met je cadeau bon. Geniet er van in die mooie shop :-) enjoyyy. Groetjes en liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja die blauwe blijf ik ook gewoon dragen hoor, ik wilde er gewoon een rode bij hebben ;). Knuff!😘

      Verwijderen
  7. Aimee Moolenaar-Dols4 augustus 2017 om 19:57

    En inderdaad ik ben echt super happy met mijn Twiggy little apple <3

    Liefs Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd winnares van de bon. En Susan....wat een gave bril.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik open fb en zie bovenaan als eerste de blog van Susan voorbij komen... dus even lezen... en dan zie ik dat ikzelf de gelukkige winnares ben!! Wat ben ik toch een bofkont!! Dankjewel voor alle leuke felicitaties!

    Liefs Marieka

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wow Marieka! Wat leuk! Gefeliciteerd en tot gauw @ourfavouriteshop! Liefs Esther en Maurice

      Verwijderen
    2. Heerlijk toch om weer iemand blij te maken. En leuk om te lezen (in mijn pb) dat je al je eerste Tante Betsy jurk bent gaan scoren bij Our Favourite Shop. Leukk! Heel veel shopplezier als de volgende levering is binnen gekomen. Knuff😘

      Verwijderen
  10. Staat je heel goed die rode bril. Heb er zelf ook een in het rood zoals je weet. En vandaag héérlijk geshopt bij Art Den Bosch en mijn bon uit een van je eerdere winactie met hen besteed aan een groene TB legging en TB groen jeans rokje. Foto's volgen! Veel dank en felicitaties voor Aimee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk Claudia dat je leuk geslaagd bent bij Art Den Bosch. Ook een hele leuke gezellige winkel en Tante Betsy verkooppunt. Geniet ervan en ja foto's zijn altijd leuk. Knuff😘

      Verwijderen
  11. Leuk!!! En ik koop graag online want ik vind een kadootje door de brievenbus zo fijn �� Mijn laatste aankoop is de Big Apple via pinka.nl. Zie foto in de mail...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaaa dat is ook wel weer leuk hè leuke post ontvangen en vooral als ze het dan leuk verpakken. Dan is het dubbel feest. Dankjewel voor je foto, eens even kijken wanneer ik die eens kan delen. Hij staat je in ieder geval prachtig! Knuff😘

      Verwijderen
  12. Gefeliciteerd Marieka,veel shopplezier!

    Goede keus, Susan! Staat je super dat rode montuur.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).