woensdag 30 augustus 2017

My pink pineapple birthday shawl


Hey girls de afgelopen dagen heb ik wat minder interessante blogposts gepost...dat zie ik aan het aantal bezoekers ;). Maar ik kan natuurlijk niet altijd shinen en toppen. Het was belangrijk om voorrang te geven aan andere dingen, maar wilde toch wat posten dus dan maar OOTD's (outfit of the day). 


Eigenlijk had ik voor vandaag een andere blogpost in de planning staan, maar ik kreeg net leuke verrassingspost en die is te leuk om niet meteen te delen. 
En hij past perfect bij mijn outfit van vandaag, dus toch een outfit of the day post maar met wel een heel gaaf item erbij. 
Vandaag heb ik mijn Tante Betsy panterjurk aan met knalroze onderbroek top en mijn fuchsia roze Asics sneakers. 


Ik haalde vandaag na mijn therapie bij de buren mijn pakketje op, ik had hem gisteren misgelopen. Maar wat bleek ik kreeg twee pakketjes van de buurman, het verrassingspakketje bleek ik gisteren gemist te hebben. En mijn andere pakketje was het pakket dat ik verwachtte ;). 


Na het eten dan toch wel heel nieuwsgierig en heel voorzichtig mijn pakketje opengemaakt...het voelde als stof...'mmm ik heb toch nergens een Tante Betsy jurkje gekocht?!' bedacht ik me. 
En opeens zag ik knalroze wol, iets gehaakts...met een flopje van Sandra erbij. Oh wat lieff!
Wow een prachtige sjaal, omslagdoek...mijn pink pineapple birthday shawl! 


Wat een heerlijke knallige roze kleur, Sandra weet dat ik lekker moet knallen en nu ga ik meteen nog een foto maken en jullie laten zien hoe hij staat, yihaaa! 


Dankjewel lieverd, ik word er instant vrolijk van en hij gaat vast prachtig staan bij heel wat Tante Betsy jurkjes. Wat is ie gaaf! Dikke dankjewel knuffels!



En voor de dames die me al langer volgen hebben Sandra wel eens zien voorbij komen. Ze kocht eens een jurk van me, de opbrengst was voor een winactie. We gingen hem persoonlijk brengen...en bleven even gezellig op bezoek. 


Maar we kwamen elkaar ook begin dit jaar tegen bij Pantalone, Tante Betsy verkooppunt in Eindhoven en gingen gezellig samen op de foto. Altijd leuk om daar bekende Tante Betsy girls tegen te komen, dat is altijd een feestje; Happy Tante Betsy shopping at Pantalone.



Sandra en ik kennen elkaar al heel wat jaartjes via mijn 365 dagen creatief blog en Sandra haar Beautiful Boardwalk blog. Sandra is een van de dames die ik destijds al heb aangestoken met het Tante Betsy virus ;). 


Lots of love from Susan