woensdag 16 augustus 2017

It's my birthday giveaway time!


Hey girls het is weer giveaway time! Het is vandaag mijn verjaardag en het leek me bijzonder om dan ook op mijn verjaardag de winactie te starten waar ik het vorige week over had. 
Alle Tante Betsy jurkjes zijn verkocht die ik op mijn 365 happy Tante Betsy dresses Marktplaats account had verloot onder de geïnteresseerden. Inmiddels zijn ze ook al verzonden naar de Tante Betsy girls en ook al in blijdschap ontvangen. 


Zoals hier beloofd zou ik van de opbrengst weer een leuke winactie doen. Ik had drie jurkjes die per stuk €35 hebben opgebracht en vier jurkjes die €45 hebben opgebracht. 
Ik heb 7 dames blij gemaakt met een mooie Tante Betsy jurk en nu wil ik dus ook 7 girls blij gaan maken met een kadobon. 


Normaal zou ik op zo'n €40 per kadobon uitkomen, máár ik heb Tante Betsy gevraagd of ze dit bedrag konden verhogen tot €50 per kadobon. 
Het is vandaag namelijk mijn vijftigste verjaardag dus dat leek me wel leuk :).
Ja echt waar vijftiggg, oh wat klinkt dat oud maar gelukkig houdt Tante Betsy ons jong, fris en fruitig. 
Iedere dag brengen die prachtige jurkjes me een glimlach op mijn gezicht, er bestaat geen betere gezichtscrème ;). 


En ja hoor het Tante Betsy team werkt met liefde mee zodat ik op mijn Happy Tante Betsy blog 7 kadobonnen ter waarde van €50 kan verloten! Yihaaa!
Terwijl ik dit stukje typte (op 15/8) ging de deurbel en stond een bezorger met een enorme bos bloemen voor de deur met dikke vette knuffels van het Betsy team! Zo lieff!


En ik kreeg ook nog eens een hele stapel met kaartjes van Tante Betsy girls (morgen maak ik die open...vandaag dus ;)), ook al zo lieff :D. Onderaan nog meer kaartjes die ik vandaag kreeg! 
Dikke dankjewel knuffels aan al die lieverds! En ook voor de lieve wensen op mijn blogpost :). 


Okay terug naar de winactie, ik heb besloten 3 kadobonnen te verloten onder de reacties onder deze blogpost. 
3 kadobonnen onder de reacties onder de winactie post op mijn Facebook pagina én 1 kadobon onder de reacties onder de winactie post op mijn Instagram acccount. 


Maarreh hoe maak je kans op een Tante Betsy kadobon twv €50?
* Volg mijn Tante Betsy blog via Bloglovin, Blogger of mijn Facebook pagina en/of Instagramaccount.
* Laat een reactie achter dat je mee doet en graag een kans maakt. Dit mag bij alledrie (onder de winactie op mijn blog/Facebook/Instagram), zo maak je meer kans, maar ik verloot wel maar één bon per persoon.
* Delen van de winactie is lief!
* Op maandag 21 augustus maak ik de 7 winnaressen bekend in mijn blogpost, meedoen kan t/m zondag 20 augustus. 


Oh ja ik ben heel benieuwd wat je graag zou willen gaan kopen in de webshop van Tante Betsy als je deze kadobon wint. 
Ga je voor de nieuwe wintercollectie (AW2017) die volgende week ergens in de webshop komt óf ga je nog wat scoren van de sale?


Lots of love from birthday girl Susan