zaterdag 8 juli 2017

Tante Betsy Outlet Saturday


Hey girls vandaag waren we alweer bij Tante Betsy op bezoek tijdens de Tante Betsy Outlet dag. Manlief zei gisteren na de Tante Betsy fan dag 'morgen weer?!' En ik had zoiets van nee joh dat hoeft niet. Maar hij zei al 'jij wordt daar blij van'. Dus zo gezegd zo gedaan, vanmorgen om half negen vertrokken vanuit Limburg. We arriveerden een half uur na openingstijd vanwege wegwerkzaamheden en mennn er stond al een enorme rij voor de kassa. 


Wat een andere sfeer als gisteren, gisteren was zo gezellig...zoveel lieverds die elkaar kenden, elkaar hielpen en gewoon een heerlijke middag hebben gehad. Wat hebben we met ons allen genoten. 
Vandaag was puur outlet dag en zo anders als gisteren, tenminste zo voelde het voor mij. Vandaag heb ik dan verder ook geen foto's gemaakt, manlief maakte deze gisteren; 






Vandaag wel gezellig met een paar lieverds gepraat. Zoals met Anita en Corry, beiden ook uit Limburg.
Ook met Heidi, jammergenoeg zijn we vandaag en ook gisteren niet op de foto gegaan. Maar was zo leuk om elkaar weer te zien. Alsook leuk gepraat met Margreet en Karin en andere dames die me herkenden en ik hun ;). 
Ik heb vandaag weinig voor mezelf gescoord (veel leuks was weg in L). Binnenkort deel ik wat ik scoorde tijdens deze dagen.  



Mรกรกr ik heb wel wat XXL Tammy jurken uit de AW2016 collectie (die vallen ruim, dus meer als XXXL) meegenomen...gekregen die ik wil gaan verloten op mijn blog. 


En ik heb ook nog wat jeans hoodies meegekregen om te verloten in diverse maten. Binnenkort meer daarover. Moet nog even gaan kijken hoe ik dat ga doen. Jullie mogen suggesties geven wat wijs daarin is. 


Normaal verkoop ik Tante Betsy items op marktplaats tegen opbod en koop van de opbrengst weer een kadobon bij Tante Betsy...die ik verloot en men op mijn blog kan winnen. 
Ik ben benieuwd naar jullie mening wat wijs daarin is en wat jullie leuk lijkt. 

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Hoi Susan, het was super om je te zien.
    Misschien Kun je de jurken en hoodies verloten onder de dames die niet in de gelegenheid waren om te komen? Ik weet er nog wel een paar ๐Ÿ˜Š

    Dikke knuffel ๐Ÿ˜˜ En ga de foto nu ook plaatsen. Wilde wachten tot je je blog geplaatst had ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met pijn in mijn hart lees ik je posten van de afgelopen dagen. Wat was ik er graag bij geweest. Helaas. Maar wat heerlijk voor jullie dat het zo leuk was. Ach en wie weet volgend jaar nieuwe kansen? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooohhh wat jammer dat ik niet in staat was vrijdag te gaan en vandaag was het te kort dag... maar wat leuk dat je een paar jurken in xxl misschien wil gaan verloten!! Ik hoop een kansje te maken��

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, zou het leuk vinden als je een loting doet eerlijk voor iedereen��
    Hoop dat je ook nog jurkjes in maat M hebt?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve man heb je toch, weer dat hele eind naar Gelderland gereden.
    Mooi dat je het zo naar je zin hebt gehad.
    Misschien de XXL-jurken hier verloten, komen ze in ieder geval goed terecht, gezien de vraag ernaar.
    Maar naar jezelf kijken ivm de energie die het je kost, is belangrijker. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Foei, het was inderdaad errug druk vandaag! Maar toch erg blij dat ik er toch was, en dat ik er met openingstijd al was! Ik heb m'n collectie kunnen uitbreiden met 4 jurkjes en een rokje, allemaal zรณ mooi! Ik had er nog geen een, en nu dus meteen keuze in mijn kast. Erg blij!! ๐Ÿ˜
    Mijn moeder is jaloers (kon vandaag niet) en wil de volgende keer ook mee. Nou hopen dat er een volgende keer komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve man dat hij dat doet voor jou omdat je er blij van wordt. ๐Ÿ˜€

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad. Mama en ik vonden het gisteren ook erg leuk. Helemaal vergeten on foto's als herinnering te maken. Ben zo blij met mijn nieuwe jurkjes en rokjes. En allemaal omdat ik ooit beginnen ben met je blog te lezen. Super bedankt daarvoor lieve Susan! ๐Ÿ˜˜

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ilse van Engen8 juli 2017 om 23:18

    Ik vond t erg leuk vandaag. Jammer dat ik je niet heb gezien. T was dijn dat jullie nog wat voor ons hadden overgelaten gisteren ��. Hopelijk komt t nog een keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Petra van Vliet8 juli 2017 om 23:35

    Wat ben ik toch een bofkont dat ik er gisteren bij mocht en kon zijn.
    Ik geniet er nog van en ben het met je eens dat de sfeer gisteren heel gezellig en gemoedelijk was.
    Leuk dat jij er vandaag weer bij was. En wat een ieverd, die man van jou!
    Dat wsten2 drukke dagen, hopelijk kan je morgen even lekker bijkomen!
    Liefs,
    Petra x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hulde aan je man! Ook al zo'n lief exemplaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je er vandaag was! Heb je niet aan kunnen spreken. Maar heb veel te veel leuke dingen gescoord ;) en echt genoten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee Susan ik voel me heel erg betrapt je man heeft me goed in actie vastgelegd haha �� wat ik zou doen. Loten tussen alle dames die er 20 euro plus verzendkosten voor over hebben. De outletprijs dus. Geen opbod. Dan loten alleen degenen mee die de jurk echt willen voor dat prijsje. Kun je toch nog van de opbrengst weer een bon of meerdere verloten voor de webshop? Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat lief van je man, dat je nog een keer bent kunnen gaan. Jammer dat de sfeer zo anders was gisteren. Dat maakte het vrijdag juist zo leuk. Dat was voor mij ook de belangrijkste reden om te gaan, zelfs nog belangrijker dan de jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief dat Arno nog een keer met je naar Elst is gegaan! Hij heeft er stiekem misschien ook wel van genoten vrijdag. Jammer dat de sfeer anders was. Ik heb het vrijdag in ieder geval top gehad. Ben zo blij met mijn aankopen, ik kijk steeds weer even in mijn kast naar mijn jurkjes! Ik had al spijt dat ik niet nog meer had gekocht. Misschien kan ik nog een hoodie bij je scoren, die heb ik nog niet๐Ÿ˜˜ Ik ben benieuwd naar jouw aankopen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke berichten allemaal en wat een leuke kleding is er gekocht/verkocht.
    Vrijdag moest ik terugkomen voor mijn verwijderde galblaas bij de chirurg en alleen kon ik dat hele stuk niet rijden.
    Volgende keer wil ik er echt bij zijn.
    Liefs Paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Volgens mij was het vrijdag heel bijzonder. en zoals ik vaker heb gemerkt, een tweede keer valt altijd een beetje tegen. ik ben nog steeds dankbaar voor de uitnodiging. Het idee dat ik daar had kunnen zijn maakt me al blij. misschien de jurken en hoodys verkopen voor iets meer dan gekocht. ik weet wel iemand ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.