maandag 17 juli 2017

Tante Betsy loves stripes and roses


Hey girls eigenlijk had ik vandaag een nieuwe winactie van start willen laten gaan. Maar ik zit met tijdgebrek, ik ben namelijk vanmiddag samen met een goede vriendin de stad in geweest. 


Even helemaal niks hoeven en moeten en dat is ook wel eens lekker. Ik krijg het nu niet voor elkaar om voor half acht een blogpost met winactie klaar te hebben. Morgen is een nieuwe dag én met een hele gave winactie ism Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage



Vandaag droeg ik weer eens mijn Dress Patsy Stripe Rose Black, het was hier in het zuiden wat frisser maar in de loop van de dag liep de temperatuur op en was het eigenlijk te warm om met lange mouwen rond te lopen. 


Maar wat is het een gave jurk! En hij is nu in de diverse Tante Betsy verkooppunten in de sale. Tenminste als je hem nog kunt vinden in je maat. 
Let op Tante Betsy zelf gaat op vakantie en zal denkelijk pas later volgen met de sale. 


Er zijn heel wat stenen winkels die Tante Betsy verkopen, maar dus ook een aantal webshops. Je kunt de hele lijst vinden op de Tante Betsy shops pagina op mijn blog. 



Morgen dus een gave winactie :D. 

Lots of love from Susan