vrijdag 14 juli 2017

Tante Betsy in the forest


Hey girls wederom een blogpost geschreven vanuit het bos, na gisteren de hele dag binnen gezeten te hebben moest ik vandaag bewegen en het bos in. Wat is het toch heerlijk hier, ik geniet ervan. 


Vandaag koos ik voor mijn Dress Betsy Big Flower Red, die vond ik niet in mijn rek maar bleek heerlijk frisgewassen in mijn kast te hangen. Wat is het toch een feestje om zo'n geweldig leuke jurk te hebben en te mogen dragen. 


Vroeger moest ik altijd kleine meisjes 'lastig vallen' met de vraag of ze die vrolijke jurk ook in mijn maat hadden. En nu heb ik een hele verzameling vrolijke kleurrijke jurkjes in mijn maat. 
Wat word ik er blij van! Ik ben vandaag bijna huppelend het bos ingelopen met mijn rode Asics gel lyte sneakers én met mijn Bandelettes en niet te vergeten mijn Urban Hippies Hip Pocket.  



Gisteren heb ik veel gehuild en ben ik zelfs enorm boos geweest, maar vandaag ben ik helemaal happy. Nou ja helemaal is misschien overdreven, maar vandaag is een nieuwe dag en ik wil er met frisse moed tegenaan gaan. 
Soms krijg je wat veel op je bordje maar ik weet dat ik een sterke vrouw ben en dat ook dat weer goed komt, hoe dan ook. 


Dankjewel voor al jullie lieve reacties op de blogpost van gisteren, wat zijn jullie allemaal een lieverds. Ik wil er eigenlijk graag op reageren maar er zijn nu dringende zaken. Dikke knuffels!


Oh voordat ik het vergeet de High Summer Sale is begonnen bij de Tante Betsy verkooppunten (vergeet de vele stenen winkels niet), de streepjescollectie gaat de sale in. 
Wanneer Tante zelf volgt weet ik niet, die hebben het volgende week enorm druk om de eerste levering van de wintercollectie uit te leveren aan de Tante Betsy verkooppunten en gaat daarna op vakantie.


Lots of love from Susan

6 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je vandaag een goede dag had en heerlijk het bos in bent gegaan met je prachtige jurk. Ik laat de sale aan me voorbij gaan en wacht op de wintercollectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn om te lezen dat vandaag een happy dag was. Hoop dat er nog vele gaan volgen. Maakt mij verdrietig om te lezen dat je gisteren zoveel traantjes hebt moeten gieten. Vanaf nu alleen not maar vreugde traantjes. Afgesproken? 💖😉😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen dat jij je vandaag zo happy voelde ;-)
    Mooie jurk met ceintuur en fijn dat de knopen van de derde dicht zitten.

    Fijne avond en alvast een goed weekend Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moooi in je Big flower red! Fijn lekker naar t bos hè. Ik ben op vakantie, niet zo actief op social media maar moest ff lezen hoe t je vergaat. Naar buiten doet je altijd goed hè. Ik ben echt bos fan maar nu aan de kust 2x per dag strandwandeling met de honden. Ik geniet me gek ;-) Liefs Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn te horen dat je vandaag een betere dag had! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook verdriet en boosheid moeten er soms uit. 😘 Maar goed om te horen dat je gisteren weer een betere dag hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).