zaterdag 1 juli 2017

Tante Betsy happiness


Hey girls wat komt er weer veel gaafs aan hè?
Ja ook ik raak helemaal in stuiterstand van de Tante Betsy zomercollectie van 2018, ik hou nu eenmaal van knalkleurtjes die staan me het beste.
En ik ben super blij dat er hoodies in knalkleurtjes gaan komen, yihaa! Ik heb er dan wel drie van een hele oude Tante Betsy collectie, maar verheug me nu al enorm op die van volgend jaar zomer. (gisteren deelde ik een SS2018 sneak peek).


Maar wees gerust ook deze wintercollectie, AW2017, die eraan staat te komen gaat gaaf zijn en zal ook kleurrijk zijn. 
Zoals ik eergisteren al schreef had ik al 8 favoriete jurkjes in een rek gezien en eigenlijk heb ik daar maar een heel beperkt aantal van laten zien (binnenkort meer!). 
Er komen enorm gave zippies aan met mooie kleine bloesemprint (links boven en midden boven in de collage), in het zwart, navy en een prachtige kleur helderblauw. 
Er is een doorknoopjurkje met prachtige bloemenprint (rechts beneden in de collage), die heb ik ook al in drie kleurstellingen gezien, zwart, navy en groen. 
Er komen ook weer klavertjes jurken aan, in vier kleuren...in rood, groen, blauw en een zwart grijze (links beneden en ernaast in de collage).
En yess ook weer polkadot jurkjes, met dat prachtige borduursel (in het midden links).
Hou je van zwart dan kom je deze winter weer aan je trekken, draag je graag blauw dan zit er zeker veel leuks voor je bij, ook groene jurken zijn sterk vertegenwoordigd.
Maar er is ook heel veel rood deze wintercollectie en zelfs fuchsia roze...oh ik zie nu op mijn pc dat het ook klavertjes zijn, yihaaa!
En natuurlijk die gave appeltjes jurken, die ik in mijn blogpost Tante Betsy Autumn Winter 2017 Photoshoot deelde.


Er komt zelfs een vogeltjesprint deze wintercollectie...maar in een veel subtielere versie als die van de zomercollectie.
Ik realiseer me nu dat dit de eerste winterversie zal zijn met een vogeltje, ik heb ze allevier in een collage gezet. 
De birdie jurk van de SS2016 collectie is nog steeds enorm populair, een gewilde jurk. 
De songbirds jurken van deze zomercollectie SS2017 zijn natuurlijk heel uitgesproken, maar zeer zekers ook gewild bij dames die van knalkleurtjes houden (bij Tante Betsy alleen nog in kleine maatjes te koop, maar wie weet wel nog te koop bij de diverse Tante Betsy verkooppunten). 
De vogeltjes print van komende zomer vind ik prachtig, dat gaat zeer zekers een hele populaire jurk worden. 
Dus Tante Betsy girls én Tante Betsy verkooppunten die nog op inkoop gaan, dat gaat een topper worden. En als je van subtieler houdt dan is er deze winter ook een vogeltjes print samen met weer een takkie print ;). 


Máár we gaan ons nu eerst verheugen op de Tante Betsy fandag en de Tante Betsy Outlet dag
Dé kans om jurkjes en andere Tante Betsy items uit oudere collecties te scoren, een jurkje van B-kwaliteit of sale items of items die nooit in de webshop terecht zijn gekomen...
Wie weet zit er zomaar je wishlist jurkje/rokje bij of misschien wel een top/blouse of hoodie/vest. 
Voor de Tante Betsy outlet dag op zaterdag 8 juli, kun je in de webshop van Tante Betsy een kaartje kopen (dat bedrag wordt weer geminderd op je aankoop! En je mag zelfs iemand mee nemen).


Ben je uitgenodigd voor de Tante Betsy fandag op vrijdag 7 juli meld je dan aan of meld je af (als je niet zou kunnen)!!
Dit is beide heel belangrijk zo komt er namelijk nog plek voor dames die wel kunnen. 
Maar ook als je dus wel komt, meld je aan door een reply te sturen op je uitnodigingsmail van Tante Betsy, zo kom je op de gastenlijst. 
Sta je er niet op dan kom je ook niet binnen! En vergeet niet de uitnodiging te printen én mee te nemen!



Zou jij er graag bij willen zijn op de Tante Betsy fandag op 7 juli te Elst, dan hoor ik het graag...meld het dan hier beneden óf als reactie op mijn Facebookpost. 
Er zullen maar een beperkt aantal plekken zijn, dus vertel waarom net jij er bij wilt zijn. 
Op deze pagina staat nog eens duidelijk uitgelegd hoe je hier kunt reageren, succes!

Lots of love from Susan

39 opmerkingen:

  1. Wat een leuke printjes komen er aan zeg. Ik heb er zo'n zin in. Ook in aanstaande vrijdag. Joepie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er komt ook deze winter weer veel leuks aan. Ik zag al meerdere reacties van dames die de wintercollectie gaan 'overslaan' omdat het er te donker uit ziet.

      Maar ik heb natuurlijk nog niet veel kunnen laten zien ;). Daarom alvast wat printjes van kortbij en de belofte van mij dat het ook deze winter weer leuk gaat zijn.
      En ja natuurlijk is de zomercollectie altijd veel kleuriger en meer uitgesproken qua printjes. Maar er komt ook deze winter kleur❤️💙💚💞. Dikke knuff😘

      Verwijderen
  2. Waar is de fandag?
    Lijkt me leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Op dezelfde locatie als de Tante Betsy outlet dag te Elst😉

      Verwijderen
    2. Lekker in de buurt dus ��
      Daar ga ik ook heen.
      Hoe kom ik aan kaartjes voor de fandag?

      Verwijderen
    3. Hoi Elloise ik mag na het weekend namen (volledige naam plus emailadres) doorgeven van Tante Betsy girls die er graag heen willen.
      Máár er zal maar een beperkt aantal plekken zijn dus ik hoor graag je motivatie want ik zal straks keuzes moeten maken en denkelijk ga ik dan gewoon lootjes trekken.

      De dag erna op zaterdag 8 juli is sowieso voor iedereen toegankelijk die een kaartje koopt, het aankoopbedrag van je kaartje, dat €5 kost wordt in mindering gebracht op je aankopen.

      Verwijderen
    4. Elloise Plagge2 juli 2017 om 20:20

      Ik heb je een mail gestuurd.
      Het kaartje voor zaterdag heb ik al liggen. Zin in!!

      Verwijderen
  3. Wauwie....die polkadot met bloem met stip op 1... Dan de Takkie met vogel... maar eerst vrijdag. Leuk om je nu ook echt te zien Suus -x-

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha bij mij staan de zippies weer op nummer 1, maar nog zoveel meer leuks...heerlijke doorknoop jurkjes, maar ook de polkadotjes én én...Love it! Verheug me er ook op :D. Knuff!

      Verwijderen
  4. Leuk leuk! Tot nu toe blijft mijn oog hangen op de zwart met grijze stippen :) Ik moet wel even naar een stenen winkel om alle modellen eens uit te proberen... Enig idee wanneer het in de winkel komt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik zou het echt niet weten, ik weet dat Tante het nu heel druk heeft dus die heb ik verder maar niet lastig gevallen ;). Ja gaaf is dat polkadot jurkje...staat ook al op mijn wishlist, maar denkelijk wel die met ronde hals...maar zeker weten doe ik dat nog niet...heb hem ook in het groen gezien...leukk! Knuff!

      Verwijderen
  5. Ik word enthousiast van al die printjes. Ben benieuwd naar volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk hè, ik ben ook gek op printjes...ja leuk ik verheug me er ook op. Knuff!

      Verwijderen
  6. Het word geen saaie herfst/winter met al die mooie vrolijk gekleurde jurken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi nee hoor we maken er samen weer een feestje van! Knuff!

      Verwijderen
  7. Ik snap het ff niet. Ik heb een reply terug gestuurd naar tante betsy na mijn uitnodiging voor de 7de, dat ik met een introducé komt, moet ik ook bij jouw opgeven?. Ik begrijp dat jij een lijst bijhoudt. Ook neem ik patricia dorsman mee. Het is een eind rijden,zou niet tof zijn als we er niet in mogen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee je hoeft niets aan mij door te geven, als je een uitnodiging gehad hebt stuur je gewoon een reply/antwoord aan Tante Betsy dat je komt of dat je niet komt.

      Maar ik heb al van Tante Betsy gehoord dat er plekken zijn die nog ingevuld kunnen worden, dus dames die er graag heen willen, mogen hier een reactie achterlaten en dan kan ik na het weekend kijken hoeveel plek er nog is.
      Patricia heeft ook gewoon een uitnodiging gehad dus geen zorgen jullie komen er gewoon in, want ik weet dat jullie je reeds aangemeld hebben ;).
      Knuff!

      Verwijderen
  8. Volgens mij houd tante niet zo van paars of wel? Oude collecties zie ik wel wat maar nieuwe helemaal niet meer 🙁 Of staat mij misschien nog een verrassing te wachten? Dit is een van de redenen waarom ik ook naar andere merken grijp.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zou het eerlijk gezegd niet weten, ik weet dat Tante zelf van zwart houdt...Tante kleedt zichzelf altijd heel neutraal whahaha. Maar in haar hoofd is het wel een groot kleurenfestijn...ik kan me geen paars herinneren in de wintercollectie. De zomercollectie zou ik niet weten...je kunt het zaterdag aan Tante vragen ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
    2. Leuk om te horen dat ze ee zaterdag ook zijn. Als ik de kans krijg ga ik het zeker vragen 😊

      Verwijderen
  9. Zin in vrijdag. Leuk om je weer te zien Susan. Had vandaag loungedag in mijn allereerste Betsie : de zwarte hoodie waarvan ik de maat wist omdat ik hem van jou paste op de Royal Dress Day. Ha ha dat vergeet ik nooit meer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaa dat weet ik nog! Gisteren ook weer heerlijk genoten van mijn zwarte hoodievest. Was wat het gezellig hè toen die dag, maar ook op de Binnie dag. En vrijdag gaat natuurlijk ook een feestje zijn! Yihaa! Knuff!

      Verwijderen
  10. Zwart is wat mij betreft altijd goed. Vindt mijn man ook leuk. Die blauwe met dat kleine bloemetje en vogeltje staat momenteel op nr. 1 bij mij.
    Is het nog geen vrijdag!😳😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik hou ook van zwart, maar het liefst met vrolijke print zoals die birdie daar word ik gewoon het vrolijkste van. Maar heb ook een effen zwarte Tante Betsy jurk hihi, heb vroeger altijd veel zwart gedragen.
      Maar grijp natuurlijk ook graag in de winter naar een kleurtje dus happy dat er ook weer lekker kleur komt en dan ook nog wel mijn favoriete kleurtjes...rood en roze 💞❤️😃
      Hihi nee we moeten nog even een paar nachtjes geduld hebben 😉 Zo leuk om je te gaan zien. Knuff!

      Verwijderen
  11. Jaaa uiteraard weer de zippies. Ik hou van die jurken!!!
    En ik heb zoveel zin in vrijdag. En als ik niks leuks kan vinden dan vermaak ik me prima met de dames en met jou natuurlijk.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja wij maken er wel met ons allen een feestje van hè. Tante zal het zeer zekers ook geweldig leuk vinden om te zien dat ze zoveel happiness brengt en zoveel vriendschap, vrolijkheid en verbinding brengt.
      En wie weet scoren we nog wat leuks! Zin in! Knuff!

      Verwijderen
  12. Petra van Vliet1 juli 2017 om 23:48

    Whoop whoop!
    Ik verheug me nu al op Takkie met vogeltjes ❤
    En op vrijdag natuurlijk!
    Al is het alleen maar om jou en allerlei fans irl te zien ��
    Verheug, verheug!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè, al die voorpret...we zullen met ons allen voelen alsof we thuis komen. Gezellig met zijn allen op bezoek bij onze Tante, met koffie en thee erbij en wie weet ook wel een koekje😉 Knuff!

      Verwijderen
  13. Beste Susan,
    Ik heb me al opgegeven voor de 8e, maar het lijkt me heel leuk om bij de fandag te zijn en andere tante Betsy fans en jou natuurlijk te ontmoeten. Ik vroeg me wel nog af hoe laat t vrijdag is voordat ik zeg dat ik heeeeel graag deze actie wil winnen want ik kan helaas noet de hele dag.
    Groetjes Ilse van Engen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaaa Ilse het is van 12-16 uur😃😁. Ik hoor het dan wel of het uitkomt😉 Knuff!

      Verwijderen
    2. Dank voor je snelle reactie! Zag t ook in de blog van vandaag. Moet helaas 16u ergens zijn dus gaat niet lukken. Maar heb gelukkig kaartjes voor za! Ben heel benieuwd. Alvast fijne dag gewenst vr! Liefs Ilse van Engen

      Verwijderen
  14. Het ziet er weer super uit oei nu alweer een wensenlijstje☺, dat wordt sparen maar eerst geld uit geven volgend weekend ��..ik heb samen met een vriendin een kaartje voor de 8e maar we zouden erg graag de 7e gaan..t wordt zon gereis anders vanuit limboland want ik heb voor de 8e ook kaartjes voor festival(parkcity live) beckerveld in heerlen. Dus ik hoop heel erg dat we de 7e kunnen gaan. Groetjes rachel janssen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij staat al op de lijst hoor so no worries! Jij kunt lekker relaxed naar Parkcity Live! Knuff!

      Verwijderen
  15. Heerlijke blog weer. Die stofjes �� Ik weet zeker dat die blauwe met bloemen en vogels naar mij toe komt vliegen �� Fijne zondag meisje ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahahaha ja super printje hè. Dankjewel! Vandaag hebben we een relaxte dag thuis, opruimen en marktplaatsen ;). Knuff!

      Verwijderen
  16. Zooo jammer dat ik jullie niet ga zien vrijdag omdat ik gewoon moet werken. Maar zaterdag kom ik misschien nog wel mensen tegen. En van de dames van Subba, verkooppunt in Nijmegen, begreep ik dat ze het eerste deel van de wintercollectie al in de 2de helft van augustus verwachten!!! Heb er nu al zin in��. Dames, veel plezier vrijdag en wel iets overlaten he��!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo dames,
    Ik wens jullie veel plezier en natuurlijk veel aankopen ��
    Vraagje Susan n.a.v. jouw opmerking over de gewilde birdie. Laatst had iemand onze favoriete jurkjes geïnventariseerd met de vraag aan Tante Betsy of ze nog eens terug kunnen komen. Weet jij of Tante Betsy dat iets mee gaat doen??
    Vind trouwens in de nieuwe collectie de appeltjes en vogeltjes erg leuk ��
    Groet Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kom heel graag de 7e!!!! Heb je via Facebook een pb gestuurd! Liefs Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.