woensdag 26 juli 2017

Tante Betsy girl Brechtje shopping at 'Het Zwaailicht'



Hey girls vandaag deel ik weer eens een gastblog post, een Tante Betsy girl mailde me dit leuke verhaal en ik vind het belangrijk om aandacht te schenken aan al die leuke Tante Betsy verkooppunten dus deel ik haar verhaal graag. Vandaag dus een gezellig geschreven blogpost door Tante Betsy girl Brechtje.

Vandaag wil ik heel graag Het Zwaailicht onder de aandacht brengen.
Ik ben op vakantie in Zeeland maar Tante Betsy haar nieuwe collectie is uit. En waar kun je het nu beter passen dan in een stenen winkel. Het was een kleine 70 min. rijden maar het was het meer dan waard.
Bij Susan (365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl ) de website vond ik het verkoop punt (hier staat de lijst):


Het Zwaailicht
Markt 2 in Domburg (ze zitten ook op Facebook).


Lol met de telefoon zijn camera en de verkoopster van Het Zwaailicht.

Een piepklein stukje van mijn verhaal.
Ik ben – 55 kilo afgevallen. En het is gewoon heel moeilijk om je zelf-beeld bij te stellen. Dat vertelde ik tegen de verkoopsters. Alles wat op mijn wensen lijstje stond van de nieuwe collectie van Tante Betsy stond niet. En ik heb mezelf open gesteld voor de adviezen van de 3 top verkoopsters. En het resultaat is verbluffend.


Hier draag ik een Tante Betsy Dress Vera LS Black  ik draag een maat L. Ik wilde hem alleen passen om te kijken hoe hij zou staan. Ik had ondertussen al 2 jurkjes, een vest en een jas.
Maar ik was gewoon verkocht mijn man ook trouwens ook.
Deze jurk zit heerlijk, echt z’n gave jurk.

Mijn complimenten voor de verkoopsters ze waren alle 3 zo behulpzaam. Vonden het stiekem leuk denk ik dat ik een groot gedeelte van de nieuwe Tante collectie wilde passen. Ik ben onzeker over de maat en wat ik moet verhullen maar door 4 adviezen, mijn man en 3 verkoopsters, hielp het onwijs het was zoo leuk! De verkoopster adviseerde mij deze King Louie jurk. Emmy Dress Fuji Ik draag een maat L. Wauw deze verkoopster wist waar ze het over had ik had taille en echt zoo mooi. Geen twijfel deze jurk mocht ook mee.




Deze jurk had ik niet op het oog uit de nieuwe collectie. Tante Betsy Dress Ola Little Apple Blue en ik draag maat L. Maar hij staat zo gaaf en ook met mijn nieuwe blauwe haar.



Deze stond hoog op mijn wishlist de Tante Betsy Hoodie Fit Black ik draag een maat XL omdat ik er ook een jurkje of broek onder wil kunnen en hij net wat trok op de heupen maat L. Het borduursel erop is zo gaaf ik heb allemaal van dit soort laarsjes daar passen ze zo tof bij.



En de laatste die erg hoog op mijn verlang lijstje stond.
De Danefae jas van de vorige collectie maat XL zodat de hoodie en de jurk er nog onder pasten.
Ik ben zoo blij wat een top dag.


Ik meen oprecht dat de verkoopsters van Zwaailicht echt top verkoopsters zijn.
Ze gaven eerlijk advies tips en veel opties ik ben zo geslaagd.
Ga je op vakantie in Zeeland ga er alsjeblieft heen.


Na thuiskomst lees op de camping. Was hier ongeveer ‘’gevoelsmatig’’ windkracht 10 dus dan weten jullie de weersomstandigheden ;).
Heb ik direct foto’s voor jullie gemaakt om te laten zien.
Durf advies te vragen in de winkel pas alsjeblieft in de stenen winkel want wie weet kom je met hele andere dingen thuis dan die op je wensenlijstje stonden.

Fijne vakantie wie nog gaat lieve Betsy girls ik geniet van jullie foto’s! Ik ga shinen op de camping in mijn nieuwe jurkjes.
Lots of love from Susan and Brechtje

Ps sorry lieverds de opmaak ziet er heel raar uit.
Deze blogpost heb ik niet zoals normaal kunnen typen, maar hrb ik gekopieerd en geplakt uit tekst die Brechtje me gestuurd heeft. 
Daarnaast heb ik het FB bericht te vroeg ingepland

17 opmerkingen:

  1. Een heerlijk blogje heb je er van gemaakt Brechtje, je bent zo leuk geslaagd met al dat moois.
    En wauw 55 kilo !! afgevallen wat goed van je.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aimee Moolenaar-Dols26 juli 2017 om 19:28

    Leuke blog Bregje en wat een ongelooflijke prestatie 55 kg!! Wauhauwww. Ik heb al moeite om er nog 10 kg af te krijgen... Echt knap van je. Leuke foto's trouwens. Groetjes Aimee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ingrid Verstrate-Veenstra26 juli 2017 om 19:42

    Wauw leuk blog Brechtje, geweldige prestatie, super informatief, leuke foto's en super dat je zo geslaagd bent.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid Verstrate-Veenstra26 juli 2017 om 19:47

    Wauw leuk blog Brechtje, geweldige prestatie, super informatief, leuke foto's en super dat je zo geslaagd bent.

    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je dit met ons hebt gedeeld! Ik ben ook op vakantie in Zeeland en gisteren bij t Zwaailicht geweest. En wat Brechtje vertelt, klopt helemaal. Ik ben helaas niet geslaagd, omdat het overslagmodel me niet zo goed staat. Printjes zijn trouwens geweldig! De Mollie staat me veel beter, maar die hadden ze niet.
    Wel geslaagd voor mijn dochter. ;-)
    Vandaag bij Si Sa Soep geweest voor de Mollie, maar mijn maat was al uitverkocht. Maar dat komt nog wel goed :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Brechtje wat leuk om jou verhaal te lezen, en wat fijn dat je zo goed geslaagd bent. Lekker genieten nog van je vakantie! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brechtje, wat leuk dat je je ervaring deelt. Klinkt helemaal goed, dat is nog eens een mooie vakantiedag. Geniet van je mooie nieuwe jurken. Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk en vooral open verhaal Brechtje, heerlijk te lezen en tussen de regels door te voelen dat je zó genoten hebt. De jurkjes staan je geweldig en wauw wat een prestatie! Geniet van jullie vakantie 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Femke van Oudheusden26 juli 2017 om 22:17

    Heel leuk geschreven Brechtje. Knap resultaat wat gezien mag worden en dat gaat je zo zeker lukken met deze mooie jurken, jas etc. Geniet ze nog van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo nu ook even zelf tijd maken om te reageren. Zo leuk om te lezen dat Brechtje zo heeft genoten van haar bezoekje aan Tante Betsy verkooppunt Het Zwaailicht. En een heel goed advies van Brechtje om gewoon lekker alles te passen van Tante Betsy als je dan toch in zo'n stenen winkel bent. Zo verras je jezelf nog eens en kom je met hele andere items thuis als op je wishlist staan.
    Ik vind de jurkjes je stuk voor stuk prachtig staan, normaal maak ik geen 'reclame' voor andere merken maar deze hoort gewoon bij Brechtje haar verhaal.
    En ik kan me voorstellen als je zoveel bent afgevallen dat het dan even duurt voordat je je zelfbeeld hebt bijgesteld en kunt genieten van je nieuwe figuur en niks leukers om dat in prachtige jurkjes te doen.
    Super ook dat je de Danefae softshell jas hebt kunnen scoren, die zijn zo fijn! Ik ben er gek op. Geniet ervan lieve Brechtje en zoals je al aan mij schreef met zulke lieve en leuke hulp in zo'n fijn Tante Betsy verkooppunt hoef je geen personal shopper meer in handen te nemen.
    En zekers weten ga je ook eens kijken naar verkooppunten in de buurt van je eigen woonplaats óf wordt er weer een dagje uit gepland naar een stad waar ze een Tante Betsy verkooppunt hebben ;).
    Dikke dankjewel knuffels voor je leuke verslag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor de lieve woorden Susan. Ik heb er inderdaad van genoten! Zo leuk dat je de guestblog plaatste �� Brechtje

      Verwijderen
  11. Leuk gastblog! En wat ben je goed geslaagd, altijd fijn als verkoopsters zo met je meedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een beetje late reactie maar alle respect Brechtje dat je 55 kilo bent afgevallen. Wat een top prestatie. Geniet van je mooie aankopen! Trouwens die laarsjes zijn ook leuk!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super om dit te lezen, en zo fijn voor je dat de mooie vrolijke kleding van tante jou daar bij helpt om je zelfbeeld weer terug te krijgen. Je ziet er prachtig uit! En een leuk verhaal met foto's zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).