vrijdag 21 juli 2017

Tante Betsy Dress Ola Little Apple Red


Hey girls vandaag werd ik verrast door die lieve tante van ons met jurkjes uit de nieuwe AW2017 collectie.
Ik had ze jullie wel allemaal willen laten zien, maar wegens tijdsgebrek gaat me dat niet lukken. Dus laat ik de appeltjes jurk zien in rood met roze, Dress Ola Little Apple Red. 


Toevallig heb ik vandaag Dress Betsy Poppy Blue aan gecombineerd met een katoenen legging en mijn roze Asics sneakers én mijn fuchsia roze onderbroek top (zie mijn live on Facebook filmpje, waar ik erover vertel). 


Wat is het een gave jurk die appeltjesjurk en oh wat kreeg ik gave jurken. Normaal sjees ik altijd als een gek naar een Tante Betsy verkooppunt. Nou ja verleid ik manlief om naar een stenen winkel te rijden zodat ik los kan gaan met passen. 
Maar morgen gaan we aan de slag op zolder, daar was ik vanmorgen ook al bezig in mijn oude zwarte Tante Betsy polkadot jurk. En vanmiddag was ik naar mijn eerste fysio afspraak. 


Ik kan jullie wel vertellen dat naar mijn idee de collectie op maat valt, hetzelfde als de jurkjes van de zomercollectie. Wie weet is er nog wel een bepaalde jurk bij die krapper valt maar de jurken die ik gepast heb passen me allemaal. 
Ik hoop vanavond meer foto's te maken en jullie morgen meer te vertellen. Maar zoals ik al zei morgen zijn we druk. 


Wil je een jurk uit de nieuwe collectie scoren ga dan naar een van de Tante Betsy verkooppunten. Als het goed is hebben de meesten vandaag hun bestellingen ontvangen. Shop ze!

Lots of love from Susan