zaterdag 29 juli 2017

Tante Betsy colourful in summer and winter


Hey girls het is zaterdagochtend als ik deze blogpost schrijf en ik heb nog geen enkel idee wat ik vandaag ga aan doen. Ook al is het de afgelopen dagen geen denderend weer toch loop ik lekker rond in mijn Tante Betsy zomer jurkjes. Dit is mijn outfit uiteindelijk geworden ;). 


Gisterenochtend toen ik in mijn Dress Carmen Les Fleurs Pink (die ik trouwens wel in maat XL draag omdat die smaller valt bij de heupen dan de Senorita, ik schreef er hier over) naar mijn afspraak liep van de psycholoog, dacht ik wel even shit had ik toch maar dat vestje aangedaan. 
Maar als de zon dan weer tussen de wolken doorkwam was het heerlijk. En was ik blij dat ik geen vestje aan had, vooral ook op de terugweg, maar ik ben dan ook wel een warmbloedig type en heb het snel warm. 


Dus die nieuwe wintercollectie blijft bij mij nog even hangen en ik duim natuurlijk dat we nog een heel aantal weken kunnen genieten van heerlijk zomers weer. 
Ik appte net even met Mariken van Pantalone te Eindhoven of zij de lichtblauwe Lemonade Butterfly jurk had ingekocht. 
Die staat namelijk nog steeds op mijn verlanglijstje en manlief wilde al met me naar Pantalone om die te gaan kopen. Hij weet namelijk dat ik die graag wil hebben en hij weet ook dat ik over dik twee weken jarig ben...en zal me vast een Tante Betsy jurk kado willen doen. 


Maar die bleek dus niet ingekocht te zijn door Pantalone, omdat hij er te zomers uitziet en men zomerse jurkjes alleen in de sale wilt kopen.
Ja dat snap ik aan een kant wel, ik weet nog dat vorig jaar de lichtblauwe Takkie jurk ook niet goed verkocht werd. Terwijl het een pracht jurk is en als ik hem zie voorbij komen bij een OOTD (outfit of the day) van een Tante Betsy girl, denk ik wow wat een mooie jurk.


Toch hoop ik dat we met ons allen ook in de winter lekker veel kleur gaan dragen, er mag voor mij wel een omslag gemaakt worden. 
Waarom zouden we in de zomer alleen heldere kleurtjes dragen en in de winter donkere kleuren. 
We moeten de boel net opvrolijken in de winter, dat is net een tijd dat men sneller depressief wordt. 
Ik word altijd heel happy van al die vrolijke jurkjes met hun leuke printjes en hoop dat we met ons allen het tegendeel kunnen gaan bewijzen. 
Tante Betsy kun je het hele jaar door dragen en het is toch maar wat fijn als je ook jurken met lange mouwen (3/4 mouwen) hebt in vrolijke kleuren. 


Maar deze nieuwe wintercollectie (AW2017) van Tante Betsy kunnen we wel onze slag slaan wat betreft dit soort jurkjes. Want laten we eerlijk zijn, die kun je in Nederland bijna het hele jaar door dragen. Ik amuseerde me en maakte drie collages met jurkjes van de nieuwe wintercollectie, eentje in blauw, eentje in groen en eentje in rood en roze. Yihaaa ik word er vrolijk van als ik dit allemaal weer zie.


Daarom ben ik nu ook al zo blij met de appeltjes jurken, heerlijke vrolijke kleurtjes en in kleine print en grote print én de Ola jurken kun je met lange mouw of 3/4 mouw dragen (er zit een bandje aan waarmee je er een driekwart mouw van maken kan). 
Zo blij met die Tante van ons! En natuurlijk ook met al die Tante Betsy verkooppunten die ons mee helpen om het Tante Betsy virus te verspreiden...


Hoe is dit eigenlijk voor jullie...draag jij zomerjurkjes het hele jaar door (in de winter met een vest) of draag je net zoals ik in de koudere dagen meer jurkjes met lange mouwen...maar dan wel als het kan met kleur?


Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Ik draag de echte zomerjurkjes zoals de aardbeien en de lichte kleuren niet in de winter. De donkerdere jurken zijn voor de winter. Maar mijn blauwe hartjes kan evt ook in de winter. Ik vind t wel leuk om jurken apart te hangen die dan weer nieuw zijn in een ander seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zit me nu wel heel erg te verheugen op die knalroze jurk. Dat lijkt me gaaf vam de winter

      Verwijderen
    2. Ja die knalroze is ook mijn favoriet samen met de zwarte hoody. Groetjes Ida

      Verwijderen
  2. Wat weer erg leuk is en genoten van je blog. Super jurkjes en de een voor de ander even leuk. Dank je wel weer voor je leuke verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja. Die roze staat ook op mijn lijstje. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer die komt
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik draag m'n jurkjes (TB, KL, MV) het hele jaar door. Enkel een paar échte zomerjurkjes niet. Kleur maakt me niet uit, al combineer in m'n jurkjes in de winter vaak wel met zwarte panty/legging.

    M'n Ola Little Red Apple is binnen en hij is zo tof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk die collage's op kleur. Ik zie bij de rode meer jurken dan ik dacht, leuk ik kan die kleur nog wel gebruiken in mijn collectie, ha ha. Ik draag de meeste jurken niet het hele jaar door. Een enkeling wel gecombineerd met een donkere kleur legging en bijpassend vestje. Dan ziet zo'n jurkje er opeens heel anders uit. De meeste jurken draag ik of in de herst/winter of lente/zomer. Dan is het na de winter weer leuk om de zomerjurkjes aan te trekken. Voelt voor mij alsof ik weer iets nieuws aan heb.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag veel jurken gewoon ook in de winter en dan met een shirt met lange mouwen eronder of een vest erover, ben nogal een koukleum 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Op een enkel echt zomers jurkje na ( wit of heel lichte van kleur) draag ik alle jurkjes door. Met vestje, panty en laarsjes. En ik ben het helemaal mee eens; lekker veel kleur in de winter! Niet alleen zomers. 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook alles door , het is maar net hoe mijn humeur is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik draag het hele jaar door de zomerjurkjes. Heb t snel warm dus n dunner jurkje met n vest en panty is voor mij heerlijk. Ik houd van zomer maar verheug me ook altijd wel weer op herfst, mede omdat ik winterkleding vaak mooier vind. Ik houd ook van laarzen. Ik kan niet wachten tot de grote rode appels en het fuchsia jurkje te koop zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ligt ook een beetje aan de kleur. Van de huidige zomercollectie heb ik veel door knoop jurkjes en die zijn prima door te dragen. De iets donkere jurkjes laat ik lekker liggen voor de winter. Ben blij om te zien dat er nog zo veel leuke groene jurkjes komen! Groen, helder rood en blauw zijn echt mijn kleuren. Wordt ik heel blij van.

    Het valt me trouwens op dat in de wintercollectie dit keer heel veel echt lange mouwen zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt zo vrolijk gekleurd allemaal ;-)
    Ik hou ervan en het maakt geen enkel seizoen saai....

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik draag waar ik zin in heb. Temperatuur speelt wel een rol. Maar een vest lost vaak een hoop op. Trouwens de rode jurk midden bovenaan had ik nog niet eerder gezien. Die is ook het lemonade model. Wat een gave print. En ik had me nog zo voorgenomen geen extra jurken meer te kopen. Mijn kast puilt uit! (Oeps).

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).