dinsdag 18 juli 2017

Tante Betsy blog giveaway Miss Vintage


Hey girls vandaag start er weer een gave winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt, webshop Miss Vintage
Je maakt kans op een Tante Betsy jurkje van de nieuwe wintercollectie naar keuze. 



Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage heeft nu nog sale van diverse items van de zomercollectie.
Maar eind deze week komen de bestelde jurkjes en items van de wintercollectie binnen bij de diverse Tante Betsy verkooppunten, zo ook bij Miss Vintage. 
Op deze foto kun je een beetje een idee krijgen wat Mary van Miss Vintage heeft ingekocht. 
En een van die Tante Betsy jurkjes zou zomaar de jouwe kunnen worden!


Is dat nou geen gave prijs? En zal ik het nog leuker maken?! 
Ik mag vier Tante Betsy jurkjes naar keuze weggeven!!
Twee jurkjes verloot ik aan de Tante Betsy girls (en wannabees) die onder deze blogpost reageren (hier staat nog eens uitgelegd hoe te reageren).
Én twee jurkjes verloot ik via mijn Facebook pagina, onder de girls die onder de Facebook post reageren.
En natuurlijk mag je op allebei de plekken reageren, zo maak je meer kans. Delen van de winactie is lief!



Deze gave prijzen zijn mede mogelijk gemaakt door jullie...diegenen die een Tante Betsy jurk of item kochten op mijn speciale Marktplaats account die gesponsord zijn door Miss Vintage.
Ik maakte er destijds zelfs een filmpje over, live on Facebook, wat er allemaal in de doos zat.


Hoe doe je mee en maak je kans op een Tante Betsy jurk naar keuze?

* Volg mijn Tante Betsy blog via Blogger, Bloglovin, like mijn Facebook pagina of volg mijn Instagram account.
* Laat een berichtje achter onder deze blogpost en/of mijn Facebook pagina bericht dat je mee doet (leuk als je deelt welke jurk je zou willen winnen). 
* De winactie loopt t/m 24 juli, op 25 juli maak ik de vier winnaressen in een blogpost bekend. 
*  Delen van de winactie is lief :).

Tip! Klik hier om nog eens mijn Tante Betsy Autumn Winter 2017 preview blogpost te zien. 


Naast het feit dat Miss Vintage een webshop is, kun je ook langskomen op afspraak om te passen in de showroom te Huizen.
Daarnaast wordt er regelmatig een open dag gehouden, schrijf je in voor de nieuwsbrief of volg de Facebook pagina van Miss Vintage om op de hoogte te blijven.


Lots of love from Susan