dinsdag 18 juli 2017

Tante Betsy blog giveaway Miss Vintage


Hey girls vandaag start er weer een gave winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt, webshop Miss Vintage
Je maakt kans op een Tante Betsy jurkje van de nieuwe wintercollectie naar keuze. 



Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage heeft nu nog sale van diverse items van de zomercollectie.
Maar eind deze week komen de bestelde jurkjes en items van de wintercollectie binnen bij de diverse Tante Betsy verkooppunten, zo ook bij Miss Vintage. 
Op deze foto kun je een beetje een idee krijgen wat Mary van Miss Vintage heeft ingekocht. 
En een van die Tante Betsy jurkjes zou zomaar de jouwe kunnen worden!


Is dat nou geen gave prijs? En zal ik het nog leuker maken?! 
Ik mag vier Tante Betsy jurkjes naar keuze weggeven!!
Twee jurkjes verloot ik aan de Tante Betsy girls (en wannabees) die onder deze blogpost reageren (hier staat nog eens uitgelegd hoe te reageren).
Γ‰n twee jurkjes verloot ik via mijn Facebook pagina, onder de girls die onder de Facebook post reageren.
En natuurlijk mag je op allebei de plekken reageren, zo maak je meer kans. Delen van de winactie is lief!



Deze gave prijzen zijn mede mogelijk gemaakt door jullie...diegenen die een Tante Betsy jurk of item kochten op mijn speciale Marktplaats account die gesponsord zijn door Miss Vintage.
Ik maakte er destijds zelfs een filmpje over, live on Facebook, wat er allemaal in de doos zat.


Hoe doe je mee en maak je kans op een Tante Betsy jurk naar keuze?

* Volg mijn Tante Betsy blog via Blogger, Bloglovin, like mijn Facebook pagina of volg mijn Instagram account.
* Laat een berichtje achter onder deze blogpost en/of mijn Facebook pagina bericht dat je mee doet (leuk als je deelt welke jurk je zou willen winnen). 
* De winactie loopt t/m 24 juli, op 25 juli maak ik de vier winnaressen in een blogpost bekend. 
*  Delen van de winactie is lief :).

Tip! Klik hier om nog eens mijn Tante Betsy Autumn Winter 2017 preview blogpost te zien. 


Naast het feit dat Miss Vintage een webshop is, kun je ook langskomen op afspraak om te passen in de showroom te Huizen.
Daarnaast wordt er regelmatig een open dag gehouden, schrijf je in voor de nieuwsbrief of volg de Facebook pagina van Miss Vintage om op de hoogte te blijven.


Lots of love from Susan

194 opmerkingen:

  1. Wat super gaaf weer!!! En natuurlijk doe ik mee. Volgen doe ik je overal.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een appeltjes of een zippie!!! Hahaha verrassend hè?

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe natuurlijk dolgraag weer mee!
    Wie weet. Je regelt dit toch maar weer Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw. 4 jurkjes??? Wat een prijzen. Ik doe zeker mee. Ik wil graag een zippy of een snappie. En die hele roze lijkt me leuk. Oh ik ben al een beetje verliefd op de nieuwe collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ellen Verschoor-Duivestein18 juli 2017 om 19:41

    Oh Susan..wat leuk weer..en die jurkjes..zucht..de kwijl loopt gewoon uit mijn mond..hahaha.Ik heb nog geen jurkje met lange mouw dus zou er heel graag eentje uitzoeken om mee te pronken:).Lieve groet,Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja super !!!! Natuurlijk doe ik weer mee... Groetjes Marjon Hoekstra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke winactie! Ik doe heel graag mee!! Ik weet nog niet precies welk jurkje ik zou willen, maar ik vind de appeltjes errug leuk, en er zit een hoop mooi blauw tussen, dus ik vind vast iets dat bij me past!! πŸ˜„
    Groeten, Jelka van Nunen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Susan, wat zien ze er weer geweldig uit. Ik kan niet wachten ze door jou gepresenteerd te zien! πŸ’ Voor nu zou ik voor de appeltjes gaan in blauw met de zwarte ondergrond. Groetjes uit Groningen Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Spannend! Mij maakt t eigenlijk niet uit welk jurkje, ze zijn inmmers allemaal leuk...ik hoop op een 'grote' maat😊

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk! Ik kan moeilijk kiezen... de gehele nieuwe wintercollectie is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk leuk leuk....wat heb je weer een leuke win actie! Ik doe graag mee. Iets met grote appels is heel leuk maar ook de snappies zijn favoriet. Groetjes Brenda de Lange

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat weer een super leuke actie! Ik doe graag mee! Tessy Gaykema

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hai lieve Suzan, wat een geweldige prijs! Ik ben helemaal in love with de appel print en dan de overslag. Daar zal mijn peerfiguur mooi inpassen ;). Nu alleen maar heeeeeeel hard hopen en jou veel licht en πŸ’š Sturen! X Mascha (Jongman)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een te gekke give-away Susan! Ik heb al genoten van je blog over de autumn/winter collectie ;) en volgens mij zag ik toen weer zo'n gaaf doorknoop model, dus mocht ik 1 van de gelukkigen zijn, denk ik dat die het wordt!
    Bedankt voor het organiseren en een fijne avond!
    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooohhh, wat een geweldige actie weer van jou! Weet je wat zo leuk in? Op mijn werk als verpleegkundige op de poli heb ik meestal vrolijke jurken aan, waar ik regelmatig complimenten op krijg van m'n (meestal hoog bejaarde) patiΓ«nten. En.. Omdat ons ziekenhuis een voedingsziekenhuis is, lijkt de appeltjes jurk mij fantastisch!
    Groetjes Germa vd Kolk (Facebook)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ow wat gaaf..en uiteraard doe ik heel graag mee πŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ€πŸ€πŸ€

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Janette Bosma Stadskanaal18 juli 2017 om 19:54

    Susan, wat ben je weer goed bezig ��!!!! Deze kans laat ik natuurlijk niet aan me voorbij gaan �� Weet nog niet precies wat de nieuwe collectie te bieden heeft dus laat me graag verrassen. Zippies altijd favoriet. Helaas kon ik niet bij de outlet aanwezig zijn waarvan eeuwig spijt �� dus in mijn kast is nog wel een plekje vrij voor een nieuwe TB ��

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Natuurlijk probeer ik het nog een keer.....oohhh ben zo verliefd op de grote blauwe appel jurk😍😍
    Spannend we wachten weer af😘

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige actie hebben jullie weer samen bedacht. Graag waag ik een kansje. De fuschia roze jurk zal een welkome afwisseling zijn tussen mijn blauwe en groene TB-jurkjes. Veel succes en plezier met deze actie en alles lezen. Dikke knuffel Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aimee Moolenaar-Dols18 juli 2017 om 19:56

    Wauhauwww zo gaaf weer. Ik zou heel graag meelopen voor een zippie bloesem blauw of klavertjes. Maar ook een twiggy is zeer welkom. Nu duimen maar. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nicolette Faber18 juli 2017 om 19:58

    Wat een gave jurkjes! Ik zou heel graag kans maken op een prachtig Tante Betsy jurkje!�� wat een leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje wat een gaaaaave actie zeg! Ik volg jou al overal en Miss Vintage ook al op Facebook 😊😊. En welke ik graag zou winnen .. nou.. eh.....die doorknoop met vogeltjes, of die knalroze of een leuke polkadot of eh....😍😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een feest om een jurkje te winnen. Ik vind ze allemaal mooi. Heb in 2015 mijn eerste jurkje besteld omdat ik afgevallen was. Ik was helemaal trots dat ik dit merk eindelijk aan kon. Ben helemaal fan. Heb vorige week mijn vierde jurkje gekocht. En ik hoop dat er nog vele volgen. En wie weet win ik er nu wel eentje ������

    Groetjes,
    Henriette van Beurden

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe graag mee!
    Een keuze maken is niet te doen, ik vind ze eigenlijk Γ‘llemaal leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke actie. Maar ook een moeilijke...want hoe kan nou kiezen uit al die mooie jurkjes. Mijn voorkeur gaat, denk ik, uit naar de blauwe jurk met die kleine witte vogeltjes. Deze lijkt mij super mooi. Nu nog duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gaaf gaaf gaaf wat een leuke actie weer! 4 jurkjes wauw. Ja zeker doe ik graag weer mee. Alweer zulke leuke dingen gezien in de wintercollectie. Moeilijk kiezen. Succes iedereen. Groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat lijkt me dat gaaf!! Ik zou graag een zippy winnen of iets met appeltjes. Blauw vind ik altijd wel erg mooi, maar ook veilig... misschien is dan een wat fellere kleur ook weer leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een fijne actie! En wat een leuke jurkjes ook van de nieuwe wintercollectie. Ik ga er van stuiteren! Dus ik doe graag mee en nu maar hopen.......

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wat mooi allemaal weer. Sparen sparen sparen of winnen 😜🀞

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gave actie, ik doe graag mee 😊! Stippen, grafisch of appels.. zo lastig om te kiezen πŸ˜‰!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk,leuk deze actie �� jaa natuurlijk doe ik heel graag mee! Kan mijn account alleen niet op openbaar zetten ivm werk...waarschijnlijk herkennen meer dames dit ..maar wel best veel vriendjes en maak reclame door mijn outfit elke dag��..de appeltjes �� i am in love en natuurlijk zijn de zippies ook weer super maar ook de leggings en de vogeltjes en de...ja zo kan ik nog wel ff doorgaan. Lieve groet rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie actie zeg!!! Ik doe heel graag mee. Heb al zoveel leuke voorbij zien komen masr de jurk die het meest blijft hangen is de polkadot met geborduurde roos 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind de zippies helemaal het einde. En zeker ook de blousjes met appelprint....

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gave winactie weer zeg! Ik doe graag mee want ik kan nog veel meer jurkjes gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Jaaaaaa zeker die ik mee ������

    Groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat weer een toffe winactie! 😍
    Natuurlijk doe ik weer mee! Zou zΓ³ graag zo'n prachtig jurkje winnen! πŸ’

    Liefs,
    Tineke Dijkstra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke actie. Ik doe natuurlijk weer mee. Wil erg graag een jurkje winnen
    Lieve groetjes.
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jaaaaa, way zou ik graag zo'n graag wikkeljurk je willen winnen! Fingers crossed! Groetjes Fhathima Jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een superactie!!!! Die met die appels helemaal verliefd

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh wauw!! Natuurlijk deel ik jouw blog en doe ik weer mee. Net als jij ben ik nu al verliefd op de zippie met bloesem..
    Liefs
    Ninette

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Graag waag ik eens een gokje om mee te doen. Heb een paar hele leuke jurken.gezien

    Groetjes nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jaaaaaa ik vind die blauwe grafische print prachtig dus ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow wat geweldig en leuk. Zomaar 4jurkjes. Ik doe graag mee voor de grootste maat.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hai Susan! Wat heb je weer je best gedaan voor ons, en nu zelfs 4x een jurkje, dat is toch verwennerij. En natuurlijk ga ik ook een gokje wagen. Deze herfst collectie wil ik graag een doorknoop jurkje met de gerimpelde boezem aan mijn nog kleine collectie tante Betsy toevoegen.Als ik dus één van de gelukkigen mag zijn, dan worden het er dus 2, 1 van jullie leuke actie en 1 om mij zelf te trakteren omdat ik steeds lekkerder in mijn vel zit door de prachtige tante Betsy's! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wie wat een gave actie weer. Doe graag mee liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Super leuke actie weer! 4 jurkjes weg geven, dat is niet niets! Tuurlijk doe ik mee! Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hoi Susan,super winactie graag doe ik mee,welk jurkje weet ik nog niet liefst de zwarte met de appel

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wauw! Wat een leuke actie weer! Uiteraard doe ik graag mee!

    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuke actie weer😊 ik vind de appeltjes erg mooi en een zippie heb ik nog niet in de collectie zou ook erg fijn zijn ok te winnen😊

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hey Susan! Wat een supergave winactie weer! Natuurlijk doe ik graag mee! Wat ik tot nu toe gezien heb, is allemaal weer erg leuk. Maar het jurkje met de grafische print springt er voor mij toch wel een beetje uit 😊. Ik heb wel al wat vrolijke jurkjes en rokjes in mijn kast hangen, maar nog geen Tante Betsy, dus ik behoor nog tot de "wannabees" πŸ™ˆ. Dus ik ga duimen πŸ€πŸ€!
    Liefs Marieka

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Natuurlijk doe ik weer mee. Tjonge vier jurkjes weggeven, een feestje! Fijn dat je dit kunt doen! De jurkjes zijn weer prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ook ik doe graag mee met deze geweldige actie......4 jurkjes weg te geven..... en niet zomaar jurkjes. Nee echte tante Betsy's uit de nieuwe collectie... ik wordt hier zo blij van ����

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Jaaaa, supergave actie Susan en Miss Vintage. Ik doe graag mee. Ik durf nog niet te zeggen voor welke jurk ik.zou willen gaan. Maar dat komt vast wel goed! Ben razend benieuwd! En nu... duimen!
    Liefs uit Somerset!! Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Sylvia de Vries18 juli 2017 om 20:44

    Wat een gave actie weer <3 <3 Ik ga dan voor de 'klaver' zippie in blauw <3 mocht die erbij zitten en anders een doorknoop jurkje <3

    En ik volg je overal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Wat een super gave actie weer. Ik maak graag kans op zo'n mooi jurkje. Ik heb er genoeg op mijn verlanglijstje staan.. 😚

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wéér een leuke actie! Ik doe graag mee...welke jurk, ik heb nog geen idee. Zo te zien zit er heel veel leuks tussen!����
    Groetjes Monique V

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Jaaaaa graag! Leuk weer! Heb al een hele wishlist zucht πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Whow wat een gave prijzen. Ik doe heel graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Natuurlijk doe ik mee met deze super leuke actie!!

    Groetjes Lindsay van Gorkom

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Oehee, 4 jurkjes �� top actie! Ik ga voor de APPELS! ���������� groetjes Bernice Luiten

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik doe heel graag mee!!! Moet t met mijn xxl en drukke jonge jongensgezin toch n beetje hebben van de eerste dagen en de webshops. Geen probleem want er is genoeg moois. Ik ga voor de rode met de grote appels als ik win🍎🍎🍎

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Oehee, 4 jurkjes �� top actie! Ik ga voor de APPELS! ���������� groetjes Bernice Luiten

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Paulien Sickens de Wal-van Dalen18 juli 2017 om 20:57

    Wat leuk zo'n actie met al die mooie Tante Betsy jurken, ik doe dolgraag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ahhh jeejtje wat een super verassing weer, ongelooflijk dat je het voor elkaar hebt gekregen dat er nu 4 "gelukkige" uit gaan komen. Wat was 't filmpje leuk! Je kan goed verkopen �� Ook ik ga flink duimen want ohhhh wat zijn de appeltjes leuk! Etc etc
    Heel veel geluk voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat gaaf 4 jurkjes te winnen !
    Ik doe graag mee ��
    Groet Sylvia Langens

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Heel gaaf, ik doe graag mee. Ik zie al zoveel moois bij de wintercollectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ooooohhhh wat spannend dit zeg, natuurlijk doe ik mee!
    Ik ontvang tante Betsy namelijk met open armen! Kleurrijke dame, drink samen graag en kopje thee.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Weer een super gaven winactie!
    En er zitten weer wat mooie jurkjes bij de wintercollectie!
    Ik waag graag weer een kansje.
    Mijn favoriete jurken plaats ik op Facebook.
    Weet niet of dat hier kan 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat gaaf �� Die appeltjesjurk is geweldig, en ik ben bang de rest van de wintercollectie ook (heb nog niet gekeken want dan blijf ik er over dromen ��)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Jaaaaa top actie!!! Ik wil heel graag meedoen voor de appeltjesjurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Oh Susan, wat een leuke actie van Miss Vintage!! Natuurlijk doe ik mee, dolgraag zou ik de sakura zippie winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wat een gave actie. Goed georganiseerd Susan. Ik ga mijn jurkjes van deze wintercollectie gewoon kopen. Je hoeft mij dus niet op de lijst te zetten. Ik had al geluk aan het begin van het jaar. Dus nu mogen anderen. Je bericht delen ga ik wel even op Facebook doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Oh Susan wat gaaf weer! Ik heb eerdere winacties bewust aan me voorbij laten gaan omdat ik al eens een kadobon heb gewonnen, maar nu doe ik toch maar weer mee hihi! Ik heb een mooie jurk met bloesemprint voorbij zien komen ergens (een zippie?) Dus die zou het dan worden! Wat lief dat jij zoveel dames zo blij maakt elke dag ��

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik doe heel graag mee! 😊
    Welke jurk ik zou willen winnen weet ik nog niet, ik zou toch echt eerst even willen passen πŸ˜‚

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het hoor! Een blauwe appel twiggy of een groene Sue little dot ;)

      Verwijderen
  74. Super gave actie! Doe graag mee voor de blauwe of de rode appeljurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Femke van Oudheusden18 juli 2017 om 21:20

    Yes!! Wat een leuke, lieve aktie weer. Na heel goed geslaagd te zijn op de outletdag, dacht ik voorlopig even genoeg te hebben, maar de nieuwe collectie is weer verslavend lekker. Benieuwd naar de lengte maar ik ga voor de appels en de mooie blauwe bloesem. Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat een leuke actie, ik doe graag mee! Nooit genoeg jurkjes tenslotte :)
    Groetjes, Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Wat een geweldige actie!! Ik doe graag mee voor een appeltjesjurk

    BeantwoordenVerwijderen
  78. EloΓ―ne Kusse18 juli 2017 om 21:30

    Ohhhh heel graag! Kan ik na de zomervakantie weer goed voor de dag komen als ik ga solliciteren ��

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Superleuke actie Susan!!! Ik doe mee hoor:-) En als ik mag winnen ga ik zeker voor een geweldig appeljurkje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat een leuke actie
    Ik probeer ook een gokje je wagen
    Kiezen uit de collectie kan ik niey. Teveel moois gezien����
    Groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ina van Splunter - Stegeman18 juli 2017 om 21:42

    Wat een gave actie zeg, ook ik doe graag weer mee, weet alleen nog niet voor welke jurk ik dan ga

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Gaaf zeg 4 stuks. Tuurlijk doe ik mee. het jurkje wat ik graag wil heb je al 2x als foto op deze pot gedeeld. De blauwe met de grote appels, die is toch erg cute. Die zou ik wel willen winnen.
    Die gaat er sowieso komen.. :-)

    Lieve groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Jay, top actie van miss vintage en jou.
    Ik zie de twiggy nog niet veel voorbij komen maar dat is echt mijn topper. Vooral die met de retro print. Love it❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een super toffe actie! Ik doe heel graag mee aan de win actie. Ik ben -55 kilo afgevallen. En ik mis nog wat passende winter outfits. Ik zou dolblij zijn met een tante Betsy winter jurk in mijn garderobe! Liefs Brechtje Bubeck

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Natasja van den Beukel18 juli 2017 om 22:00

    Wat een gave prijs! Ik doe heel graag mee! Vooral de appeltjes vind ik geweldig.....

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Miranda Sanders18 juli 2017 om 22:00

    Nou zo'n gaaf jurkje is altijd welkom in mijn kast!! Groetjes, miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Natuurlijk doe ik mee!!!!!
    Heb gelukkig al iets leuks kunnen kopen via marktplaats van jou maar een jurkje van de wintercollectie zou helemaal super zijn!
    Debby loring

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Supergave winactie en ik doe graag mee. Er is weer ziveel moois deze winter ��
    Groetjes
    Maria Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Wauw wat weer een gave actie! Ik zou mijn kast graag wat minder ruimte willen geven en mijn mini collectie TB uitbreiden. Mijn oog viel al op de kleine groene appeltjes, maar ik zou toch eerst een rondje passen hahaha. Groetjes Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat leuk weer Susan! Ik doe graag mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Hoi, wat leuk zeg naast je blog elke keer volgen een leuke winactie. Doe graag mee mocht ik winnen zou ik gaan voor een printje met de appeltjes����groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wauw wat veel zeg 4 jurkjes weggeven! Ik doe graag mee natuurlijk. Zag veel rood en een geweldige fel blauwe!
    Liefs Geralda

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Oooh die blauwe appeltjesjurk is wel heel gaaf! πŸ’™πŸ’™

    Ik waag ook een gokje! Succes iedereen! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Al staat mijn hoofd bij deze zomerse temperaturen nog lang niet op wintercollectie en al was ik dan eerder al een lucky winner, ik doe toch weer mee. Vandaag zoveel plaatjes nieuwe collectie voorbij zien komen dat het me toch nieuwsgierig gemaakt heeft.....

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wat een vrolijke jurkjes. Met elkaar de wereld een beetje vrolijker maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Oo wie weet wie weet... ik doe mee voor de appeltjesjurk.��❤

    BeantwoordenVerwijderen
  98. P.S. Ik geloof dat ik alweer gevallen ben voor zo'n jurk met zeg maar grafische print in zwart-wit met ronde hals met knopen. 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Doe graag mee aan de winactie. Daar wordt je toch vrolijk van een tante Betsy jurk.

    Groetjes Sandra Kuipers

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Oh wat fijn dat je weer 4 jurkjes verloot! Ik doe natuurlijk mee. Ik vind die zippie met kleine bloemetjes leuk maar ook het printje met bloemetjes en hier en daar een vogeltje. Ik weet niet of die al te koop zijn anders vind ik die met appeltjes ook wel leuk!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Zo leuk ;-)
    Ik doe heel graag mee voor de https://www.missvintage.nl/winkel/kleding/tante-betsy-dress-patsy-stripe-rose-black/ maat xl graag.

    Bloglovin: chucky1012

    Instagram: @chucky1012

    Fb.: Ike Hassankhan

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zal een mooie dress zijn van de nieuwe wintercollectie een overslag model want die heeft lange mouwen en het zal me hoop ik erg mooi staan.... ;-)

      Verwijderen
  102. Ik doe heel graag mee en dan vooral een rood of blauw jurkje.
    carol van eijck

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Ik ga gewoon meedoen hoor. Want wat is de wintercollectie leuk!! Ik heb net pas mijn eerste Tante Betsy jurkjes ontvangen, en er is nog heel veel dat ik graag zou willen. Dat zwarte jurkje met die takjes in ruitpatroon staat heel hoog op mijn verlanglijstje. Dus het zou geweldig zijn om die te winnen. Ik ga duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ik heb de Tante Betsy smaak te pakken en ik doe uiteraard mee ��. Het begint me nl reuze te bevallen hihihi
    Groetjes Dorthy VdW

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Ik doe mee en start al met duimen. Leuke winactie.
    Grt Charline

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oh jee, wat een ontzettend leuke actie weer! Natuurlijk waag ik graag weer een kansje. Bij de zomercollectie moest ik even wennen en wat andere dames in de jurkjes zien, voordat ik enthousiast was, maar bij de wintercollectie al weer veel te veel leuks voorbij zien komen.
    Grooetjes Christel Calot

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Wat een supergave actie weer!! Ik ding graag mee naar zo'n geweldig tante Betsy jurkje! Sinds een paar weken helemaal fan! Een cross model is altijd geweldig voor mijn figuur... maar ga ik nou voor de dots... de grote appeltjes of toch de kleintjes...?! Zoooooooooooveel keus! Duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Deze peer trekt graag een appeltje aan😊

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Ik doe graag mee en zou dan een appel jurk kiezen denk ik. 🍏❤

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik ben heel benieuwd naar alle printjes, Ik zie al zoveel leuke sneakpeaks overal! Maar misschien zou ik toch wel voor een zippie gaan want die ene die ik heb die heb ik het liefst altijd aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ohwwww Susan, wat een toffe actie weer. Dank je wel dat je ons weer kans laat maken in het zonnetje gezet te worden. Komende week ben ik jarig, dus een nieuwe jurk is meer dan welkom. Zag in de collectie alweer heel wat jurkjes waarmee ik graag op stap ga. Heerlijk deze TB jurkjes, ze maken mijn dagen echt een heek stuk kleurrijk en blij. Dank je wel ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Wauw gave actie welke ik zou willen winnen weet ik nog niet maar zn overslag jurkje zou ik wel willen proberen helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wauw gave actie welke ik zou willen winnen weet ik nog niet maar zn overslag jurkje zou ik wel willen proberen helemaal top

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ja te gek Susan uiteraard waag ik ook hier een kansje

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Marieke Gerritzen19 juli 2017 om 04:49

    Ohhhh wat een super gave actie. Ik die net besmet ben geraakt met het Tante Betsy virus doe heel graag mee. Een polkadot of bloesemprint zou wel heeel erg gaaf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Ik doe ook graag weer mee.:-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Hoi hoi, wat een toffe actie Susan!!
    Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe collectie en de grote appels vond ik tot nu toe het tofst! Maar de kleine appeltjes zijn ook heel leuk!
    Kan niet wachten tot ik t allemaal online kan bekijken!!

    Marjon de Bas

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Heel graag een appeltje voor de dorst, of een prachtige doorknoopjurk met vogeltjes❤️

    Supertoffe actie weer! Mirjam Flameling

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Ow wauw, veeeeeeeeeel graag. Heb nog steeds geen Tante (I know...) maar kwijl altijd bij het zien van de jurkjes op Facebook en je blog. Dus wie weet help jij mij aan mijn eerste Tante! Dat zou gaaf zijn! De appeltjes ❤️. Heel tof. Of een Zippy, lijkt me ook mooi! Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. *hoe graag ik er ook veel wil, bedoel ik hierboven natuurlijk heeeeeel graag, en niet veeeeeeeeeel graag ;-)

      Verwijderen
  120. Oh wat een gave actie weer! Natuurlijk doe ik graag mee! De appeltjes zijn mooi maar ik zie nog veel meer moois, dat wordt nog lastig kiezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Joyce Nieuwenhuijse19 juli 2017 om 07:32

    Wauw!! Wat een superleuke winactie! Ik doe heel graag mee �� Voor een jurk met bloemetjes, blaadjes + vogeltjes, polkadots, de grafische print of toch de appels... �� Ohhh... ik kan echt nog niet kiezen ������

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Annemieke Knol19 juli 2017 om 07:39

    Ik doe graag mee aan de actie als " beginneling " :-) wat een prachtige kleuren een printjes! Enne blauw is echt mijn lievelingsjurkjeskleur!

    Annemieke Knol

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wauw ����������������❄⛄
    Zoveel moois in de nieuwe collectie daar doe ik heel graag aan mee �� liefs Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  124. ���� ohhhh een echt Tante Betsy jurkje winnen. Nou heel heeel heeeeeeeeeeeeeeel graag.�� lieve groetjes Vinca Schiks

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Leuk! Ik doe graag mee. De appeltjes zijn leuk, maar eigenlijk zijn ze allemaal geweldig ��

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Monique den Boer19 juli 2017 om 07:58

    Hoi Suzan,hier een berichtje van Monique uit Dordrecht een tijdje geleden hebben we contact gehad via de mail over het showen vd nieuwe najaarscollectie misschien kan je je het nog herinneren. Nu het bijna zover is heb ik er super veel zin in, ik neem mijn vriendin ook mee die heeft maatje xs dus dat wordt lachen. Ik zou ook heel graag meedingen naar zon gave jurk. Die gene met het spinneweb motief althans dat zie ik erin die lijkt me zooooo gaaf. Nu helemaal na mijn operatie aan mijn benen (omdat ik erge lipoedeem op mijn bovenbenen heb waardoor ik geen kilometer meer normaal kon lopen zonder pijn heb ik liposuctie aan mijn benen laten doen maar omdat ze zo dik waren moet ik nog 2 x terug voor dezelfde operatie, maar gelukkig na de eerste operatie hersteld alles al goed en kan ik al veel beter lopen). Ik hoop dat het met jou ook langzaam aan de goede kant op gaat en dat je maar weer erg mag gaan genieten van al het moois dat er weer aan gaat komen. Lieve groetjes van Monique den Boer uit Dordrecht xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Astrid Wessling19 juli 2017 om 08:02

    Ja! Ik doen mee!! Zippie, zippie, zippie...����☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Weer een superleuke actie! Ik doe heeeeeel graag mee voor een prachtige crossdress van de nieuwe collectie.❤️
    De collectie ziet er weer prachtig uit, benieuwd om alle nieuwe jurken te bewonderen.������
    Groetjes Nathalie Buyens.

    BeantwoordenVerwijderen
  129. DΓ©borah Essers19 juli 2017 om 08:40

    Ja, ik wil ook kans maken!! Nog geen idee wat ik zou uitkiezen maar dat komt wel goed. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Wat een heerlijke collectie. Dat wordt genieten dit najaar ♡.

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Elke De Vlaminck19 juli 2017 om 09:08

    Ik doe heel graag met deze actie! Mijn favorieten zijn de roze jurk met klavers en de blauwe appeljurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  132. Collectie ziet er prachtig uit....loot graag mee !

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wat een leuke aktie weer! En appeltjes zijn goed voor je, Dus ik doe graag mee voor extra vutamientjes in mijn kast ��
    Liefs HeiDi C

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Wat leukkkk en liefff, ik doe graag mee ben sinds kort fan en probeer items te scoren, ik heb mee gedaan om dit mogelijk te maken. Ik heb via Marktplaats een rokje en shirt gekocht van Susan. Mijn doel is om mijn gaderobe helemaal om te gooien om een volledige tante Betsy fan te kunnen zijn. Ik heb eindelijk iets gevonden waar ik mij gelukkig in voel. Het mooie van tante is dat je een eigen twist er aan kunt geven en dat bevalt mij.I hope so i want to shine to the moon en back in een tante Betsy! p.s. ik ben nog wel zoekende naar een model welke mij flatteert.

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat leuk! Op deze dag dat ik weer langs mag in het AVL is dit een lichtpuntje. Rode appels kan ik de komende dagen goed gebruiken πŸ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Oh zo gaaf weer Susan, ik doe graag mee :) groetjes Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Heel erg graag.... voor de eerste dag bij mijn baan op mijn nieuwe school!
    Eerste echte baan als docent economie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Ik doe heel graag weer mee. Er staan alweer heel wat jurkjes op mijn verlanglijstje en ik heb nog niet een alles gezien. 😊 Appeltjes, de doorknoopjurkjes, de twiggys..........

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Oeh leuke aktie! ��Daar doe ik graag aan mee! Ben erg benieuwd naar de hele nieuwe wintercollectie.�� Heb afgelopen zomer mijn eerste 3 TB's (1 topje en 2 jurkjes) gekocht (daarvoor was ik alleen een wannabee) en de pasvorm is geweldig!�� Ook vind ik het net wat meer edgy dan andere retro achtige merken; helemaal mijn ding!�� Zodra mijn jurkjes weer uit de was zijn heb ik ze aan, ze halen mijn kast vaak niet eens ������������❤
    Liefs Babette Scheuermann

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Loraine Schoonens19 juli 2017 om 10:43

    Ook ik doe graag mee met deze geweldige winactie!!! Zoveel mooie jurkjes, maar de appeltjes staan 1 op mijn wishlist ����������

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ilse Vanhommerig19 juli 2017 om 10:48

    Maar liefst 4 jurkjes te winnen! Dan hoop ik natuurlijk heeeel erg dat er eentje voor mij bij zit. Ik ben nog Tante Betsy-loos, en daar mag best verandering in komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. voor deze actie lees ik nogmaals de instructie hoe te reageren. Want die appel print is een echt willeke jurkje. die wil ik heel graag in mijn kast hebben.
    hopelijk heb ik geluk en anders ga ik hem zelf score.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Nu ik heb ontdekt hoe het reageren werkt kan ik ook eindelijk eens mijn vragen aan anders tante grils stellen. heeft een van jullie ervaring met het dragen van de tante betsy jurkjes tijdens een zwangerschap. rekken de jurkjes mee maar voorals zijn ze na afloop niet volledig uitgerekt en blij je met een tent lopen.
    zwangerschaps kleding is zo saai als je de tante jurkjes gewend bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Adriette bentum19 juli 2017 om 12:56

    Oe wat een reacties...toch ook maar proberen anders weet je zeker dat je niets wint. Wat een originele en toffe actie is dit trouwens!
    Dikke knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Ja ja jÑÑÑ! Ik had de site van Miss Vintage al gevonden, zoveel mooie, vrolijke en vrouwelijke merken bij elkaar!
    Graag doe ik mee met je winactie!
    Liefs Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  146. 1, 2, 3, 4, jurkje daar, jurkje hier. Tante Betsy en Susan delen met plezier ��. Appels in een felle tint, dat is wat ik 't mooiste vind. 1, 2, 3, 4, zit de bofkont hier?

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Ingrid Verstrate-Veenstra19 juli 2017 om 14:54

    Jaaa ik doe graag mee. I love �� Tante Betsy. Ik heb nu de Snappie denim, de Hoodie denim, de denim rok, de klaver rok en de button shirt in 3 kleuren en ik wil dit dolgraag uitbreiden met ...polkadots...bloemen...vogeltjes...oftewel het maakt niet uit. De pasvorm is geweldig en ik voel me geweldig en blij als ik Tante Betsy draag ��

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Altijd leuk, zo'n actie. En heeeel leuk; die appeltjesjurk! Die gezellig mee...
    Groetjes Mieke Roelofs

    BeantwoordenVerwijderen
  149. ja ik wil meedoen om kans te maken oo een jurkje.
    groetjes Annelies de Waal

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Lijkt me geweldig om bij Miss Vintage een jurkje uit te zoeken. Graag doe ik daarom mee om kans te maken op een van de vier jurkjes.

    Groetjes, Ingeborg

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Ik doe weer heel graag mee! Ik vind de blauwe appeltjes jurk heel erg leuk. Maar of dat hem zou worden? XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Eveline Jansen - de Jong19 juli 2017 om 19:55

    Wie niet waagt, wie niet wint.. natuurlijk doe ik graag mee met deze actie. Zoveel keuze weer. Super leuke actie Miss Vintage en Susan

    groetjes, Eveline Jansen - de Jong

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Ik doel dolgraag mee! Zou super zijn, om na mijn zwangerschap weer een heerlijke TB te kunnem dragen :)

    Groetjes Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Supergave actie! Ik doe graag mee, heb al (te ��) veel moois voorbij zien komen van de nieuwe collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Hoi, Susan! Ik waag graag weer een kansje :) De appeltjes lijken me erg leuk, en anders natuurlijk het zwarte jurkje met de stipjes. Maar er is vast ook nog zoveel leuks wat we nog niet gezien hebben! �� xx

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Marianka Kruijf19 juli 2017 om 20:44

    Het patroon met de grote appels vind ik geweldig! Die zou ik graag (in het blauw) willen winnen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  157. wfieuw!! Een jurkje winnen en dan ook nog mogen kiezen, als Arnhems meisje, geboren maar in Velp getogen, draag ik met extra dimensie tante betsy! En ookal inspireer je mij enorm Susan, ik draag toch de wat gedektere kleuren nadat ik 4 fellere jurkjes kocht en weer verkocht omdat het niet "ik"was. Maar met mijn nieuwe baan bij een huisarts merk ik hoe leuk mensen het vinden als je er vrolijk uitziet, de roosjes van urban hippies heb ik ook van jou! Super leuk zijn die en met de warmte ook nog eens een welkome accessoire ipv een ketting! Mijn budget is anders geworden door uit de wijkverpeging te stappen maar ik krijg er veel voor terug, maar een jurk winnen ...Spannend, ik vind de zwarte stof met witte bloemen prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Lida Slendebroek19 juli 2017 om 22:14

    Een te gekke aktie. Doe graag mee. Draag al zeker 6 jaar tante Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Zoveel leuke jurkjes weer! De kans op winnen is natuurlijk klein... Maar wie niet waagt...

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Supertof! Ik doe graag mee. Nieuwe jurkjes zijn altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Oh wat gaaf!! Ik doe heel graag mee! Wat een feest zal het zijn als ik er een mag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Heerlijke winactie Susan! Ik doe graag weer mee. De blauwe appeltjes hebben mijn hart gestolen!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Bianca Bosch-Stalenberg20 juli 2017 om 09:38

    Ja, ik maak ook graag kans op zo'n mooie Tante Betsy jurk uit de nieuwe wintercollectie. Ik weet nog niet welke, want er is zoveel keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Ha Susan, als ikzou winnen zou ik een uitgebreide passessie plannen. Ik vind de collectie weer zo leuk dat een keuze lastig is. Geometrisch is leuk. De kleine apoeltjes ook. Maar welke kleur dan? Zoveel keuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Hi Susan, ik win graag een jurkje, de donkerblauwe zippie met roze bloemen staat hoog op mijn lijst. Dank voor je dagelijkse portie tante Betsy , veel sterkte, lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Oh wat een leuke actie weer! Bijzonder dat je dit weer organiseert Susan, vooral nu je zelf niet echt fit bent. Het lijkt me heel leuk om een keertje te winnen. Ik ben morgen jarig en ik heb nog iets anders te vieren...:) Dus ik ga duimen. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Wat een leuke actie! Ik zou het spupertof vinden om een jurkje te winnen die ik aan kan tijdens het tekenen voor mijn nieuwe stekkie aan kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Wauw! Wat weer een leuke actie! Ik verheug me erg op de komende Tante Betsy collectie! Wat zitten er weer een leuke jurkjes bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wat leuk, doordat ik veel afgevallen ben kan ik nu eindelijk de leuke kleding van Tante Betsy aan. Dus ik doe graag mee voor een mooi jurkje. Ik ben nu nog aan het uitvogelen welk model het best bij mij past.

    BeantwoordenVerwijderen
  170. WoW! Wat veel dames doen er al mee! Toch ga ik een kansje wagen! Gisteren al geprobeerd.. toen lukte het niet.
    Ik volg je al een tijdje.. helaas niet altijd even actief...
    Ik zie uit naar de nieuwe collectie, wat een snoepjes zitten erbij!!!

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Jaaaahhhh, ik doe heeeeel graag mee! Ik kende Miss Vintage nog niet (*schaam, schaam*) maar zal deze nu heel goed in de gaten houden via FB. Mijn favoriet is denk ik degene met die takjes en vogeltjes. Lastig uitleggen vind ik het, maar heb wel je foto bewaard van je blog met sneak peak :-)). Groetjes Ellen (Wortel-Wullink

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Mijn eerste Tante Betsy, wat zou het gaaf zijn om die te winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Marielle vrieze21 juli 2017 om 07:50

    Op wauw! Ik doe ook heel graag mee! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  174. Super graag zou ik ook een jurkje winnen!! Het maakt me weinig uit welk jurkje.. Ze zijn allemaal heel gaaf! Ik ben benieuwd.... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wat een lwuke actie. Ga natuurlijk een gokje wagen. Welke ik zou willen winnen? Zou het leuk vinden om jullie ervaring hier te laten beslissen.
    Succes dames (fingers crossed).
    Lieve groet, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Ook ik doe natuurlijk heel graag mee!
    Ik denk dat bovenaan mijn lijstje de donkerblauwe jurk staat met het geometrische ruitenpatroon!

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wat een mooie en gulle actie van Miss Vintage. De nieuwe collectie zoet er weer prachtig uit. Ik ben heel benieuwd naar de 2 grafische prints. Mijn favoriete modellen Doorknoop Γ©n Twiggy zie ik er ook bij staat. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Owwww..... ik ben nog net op tijd! Joehoe!
    En welke.... poeh.... de grafische print vind ik erg leuk... en ik had hier die effen met een bloem aan de zijkant gezien, ook cool!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Wat een leuke actie en wat een leuke jurkjes weer!
    Die grote appels zijn mijn favoriet, dus ik ga de rest van de dag duimen voor mezelf!
    groet Annemargriet

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Ja, ik wil een jurk winnen! Welke weet ik nog niet. Ik ga zo meteen kijken.
    Groeten Betty

    BeantwoordenVerwijderen
  181. JÑÑÑÑ, ik wil dolgraag een jurk winnen!! Welke dat zou zijn dat weet ik nog niet!
    Heb al van alles moois gezien weer ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  182. Esmeralda Otten24 juli 2017 om 00:34

    Je vertelde het al op de outletdag dat er leuke acties aankwamen. Ik hoop nu meer geluk te hebben dan mijn zus op de outletdag (ik 1, zij 6 jurkjes)
    groetjes. Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Jeeej wat een reacties al! Zie al wat favorietjes hangen bij Miss Vintage ♥ Dus doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  184. Jacomijn van Giffen24 juli 2017 om 21:50

    Doe zo graag mee! EΓ©n van de appeltjesjurken..... word er helemaal blij van als ik er naar kijk :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).